بهترین آتلیه نوزاد در تهران

بهترین آتلیه نوزاد در تهران

بهترین آتلیه نوزاد تهران : عکاسی زمینه های مختلفی دارد که آتلیه عکاسی نوزاد و کودک به صورت تخصصی در شاخه عکاسی نوزاد و کودک فعالیت می نماید تا خاطرات زیبای کودکی ار به تصویر بکشد.
هر خانواده ای با عشق فرد جدیدی را به جمع خود پذیرا می شود، قطعا همگی دوست داریم از لحظات و چهره معصوم فرد تازه متولد شده خود یادگاری و عکسی را برای آینده و آیندگان داشته باشیم. این کار تخصصی را می توان با خیال راحت به آتلیه عکاسی کودک بسپارید.

 

آتلیه کودک در تهران آتلیه کودک در تهران

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک در تهران

 

عکاسی نوزاد کار بسیار دشوار و حساسی است لازمه این کار این است که دوره های تخصصی مانند آناتومی نوزاد ، نحوه لباس پوشاندن و تزیین و دیزاین او ، پیچیدن نوزاد در انواع پارچه ، ماساژ ، روانشناختی نوزاد ، خواب و آرام کردن او ، و همچنین تجربه کافی توسط فرد عکاس کسب شده باشد.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک بنسای

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

 

موارد حائز اهمیت در عکاسی از نوزادان
۱- شناخت آناتومی نوزاد : استخوان بندی ظریف و بافت شکننده نوزاد به قدری حساس است که نباید او را به دست افراد غیر متخصص سپرد.کارکنان و عکاسان خبره آتلیه تخصصی کودک ، نوزاد و بارداری بنسای ، دوره های تخصصی لازم و تجربه این کار را کسب نموده اند. تا به بهترین نحو بتوانند نوزاد را در پوشش های مختلف و فیگورهای مختلف قرار دهند و او را آرامش بخشند برای همراهی در حین عکاسی.
۲- دما و بهداشت محیط آتلیه عکاسی نوزاد و کودک: بهترین دما برای این محیط ۳۰ تا ۳۵ درجه می باشد چرا که نوزاد به دلیل نداشتن بافت چربی کافی در زیر پوست در برابر سرما مقاوم نیست . از سوی دیگر بسیاری از ژست ها با بدن برهنه می باشد، از همین رو هوای مطلوب بسیار الزامی است. کودکان و نوزادان بسیار حساس هستند به همین دلیل لازم محیط آتلیه بسیار پاکیزه و ضد عفونی شده باشد تا خدای ناکرده دچار بیماری نشوند.
۳- باید دقت داشت اکسسورهای مورد استفاده برای نوزادان خصوصا پارچه های مورد استفاده از بهترین و لطیف ترین جنس ها باشد تا برای او حساسیت ایجاد نکند.
۴- تجهیزات مناسب برای عکاسی از نوزاد یکی دیگر از اصلی ترین موارد در آتلیه عکس نوزاد و کودک می باشد تا هیچ گونه آسیبی متوجه وی نگردد.

 

آتلیه کودک تهران آتلیه کودک در تهران

آتلیه عکاسی در تهران

عکاسی کودک مدل عکس کودک

 

نظر به اینکه اکثریت خانواده ها علاقمند هستند در کنار فرزندان خود عکس یادگاری داشته باشند ،لذا آتلیه کودک بنسای با عکاسان ماهر و مجرب خانم امکان آتلیه نوزاد , آتلیه کودک , آتلیه عکاسی بارداری , عکس کودک , عکس نوزاد , عکس کودک در فضای باز , آتلیه تخصصی نوزاد , ژست عکس نوزاد و مادر , نمونه عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , آتلیه نوزاد در غرب تهران , آتلیه نوزاد , آتلیه تخصصی کودک , آتلیه کودک با لباس , آتلیه کودک در غرب تهران , ژست عکس کودک , نمونه عکس کودک , عکاسی کودک در فضای باز , کلیپ فضای باز کودک , نمونه عکس کودک در فضای باز , عکاسی کودک فضای باز , آتلیه کودک در فضای باز , آتلیه فضای باز , ژست کودک در فضای باز , آتلیه تخصصی بارداری , آتلیه عکاسی بارداری , آتلیه بارداری با لباس , ژست مادران باردار , آتلیه بارداری در غرب تهران , مدل عکس بارداری , مدل عکس زن و شوهر در بارداری و سایر خدمات عکس نوزاد و مادر و عکس کودک را فراهم نموده است.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک 

دکمه تماس با ما