آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک : والدین عزیز لازم است قبل از بردن کودک به آتلیه کودک آماده کردن کودک برای عکاسی را در برنامه خود قرار دهند تا در آتلیه کودک گرسنه ، خواب الود و بی قرار و گریان نباشد. در روزی که قرار است به آتلیه بروید به زور کودک خود را از خواب بلند نکنید و بگذارید خودش به آرامی از رخت خواب برخیزد تا بد خلق نشود. قبل از رفتن به آتلیه یک سری موارد را رعایت نمایید.

 

آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک : نکات عکاسی کودک در آتلیه تخصصی کودک

عکاسی کودک : نکات عکاسی کودک در آتلیه تخصصی کودک عکاسی کودک : نکات عکاسی کودک در آتلیه تخصصی کودک

 

  • مطمئن شوید تا کودک شما خوب تغذیه شده است و سیر است. زیرا کودکان با شکم پر احساس آرامش بیشتری دارند. اما اگر کودک شما در حین عکاسی گرسنه باشد بی قرار می شود و عکاسی کار سختی خواهد شد و یا ممکن است در عکس ها بی حوصله ظاهر شود.
  • به ساعت رزرو آتلیه دقت کنید حواستان باشد در زمانی قرار نگیرد که کودک شما عادت و علاقه به خوابیدن دارد چرا که کسل و خسته می شود وممکن است در عکاسی مدام گریان باشد. پس لازم است کودک شما از خواب نیز سیر شده باشد. فقط در صورتی که نوزاد خود را برای عکاسی می برید نیاز به این کار نیست چرا که نوزادان اکثرا در خواب عمیق هستند و عکس های نوزادی در خواب و با شکل و سبک دیگری از دلبند شما گرفته می شود.

 

عکاسی کودک عکس کودک

آتلیه کودک شرق تهران

 

  • بهتر است آرامش روحی کودک و نوزاد خود را در نظر بگیرید و به آرامی با او صحبت بگویید. اگر نوزاد کوچکی را به آتلیه می برید بهتر است با او با زمزمه صحبت کنید و نوازش کنید تا آرامش داشته باشد.
  • شما می توانید با شناختی که از کودک خود دارید چند اسباب بازی و لباس مورد علاقه او را به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم برای آرامش و سرگرمی از آن استفاده شود.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

عکاسی کودک

عکاسی کودک آتلیه کودک

 

  • بهتر است در منزل و در مسیر هوای خانه و خودرو را به حالت مطلوبی قرار دهید و با لمس پوست فرزندتان از دمای مطلوب برای او مطمئن شوید. دمای ۲۷ درجه سانتی گراد مناسب برای کودکان است.
  • کودکان کوچک تا فاصله ۳۰ سانتی متری صورت خود را می بینند، پس بهترین روش برای اینکه به دوربین نگاه کنند این است که با صدا توجهشان را جلب نمایید.
  • اگر کودک شما در سنی است که می تواند کلام و ژستی که از او می خواهید را بگیرید می توانید برای آماده کردن کودک برای عکاسی ، در منزل چند ژست به او بدهید تا بدانید در چه پوزیشنی راحت تر است ولی این به این معنا نیست که با ژست های مختلف کودک را خسته و بی حوصله کنید.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

عکاسی کودک

عکاسی کودک عکاسی کودک : نکات عکاسی کودک در آتلیه تخصصی کودک

 

معصومیت کودکانه را قاب بگیرید

معصومیت یکی از عناصر جدایی ناپذیر دوران کودکی است. پس چرا آن را قاب نگیرید؟ معصومیت در هر یک از لحظات کودکانه نهفته است. برای ایجاد جذابیت در عکس پرتره کودک، با او بازی کنید و درباره افکارش صحبت کنید.

برای گرفتن عکس پرتره کودک، یک عمق میدان سطحی و سرعت شاتر مناسب را انتخاب کنید تا معصومیت را بربایید.

 

آتلیه کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه کودک

عکاسی کودک آتلیه کودک شرق تهران

 

عکاسی کودک یکی از شیوه ‌های دشوار، اما زیبای عکاسی است که توانایی برقراری ارتباط با کودکان یکی از ملزومات آن است. این نوع از عکاسی، خلاف تصور عده ‌ای دارای سختی ‌های خاص خود بوده که علاوه بر نکات فوق، دارای تنظیمات و تجهیزات اختصاصی نیز هست.

یکی از خطرناک ‌ترین ایده‌ های عکاسی کودک ، محدود کردن خلاقیت است. بهتر است که در حین ثبت عکس پرتره کودک، خلاق باشید و سبک و سیاق خود را فراموش نکنید. مطابق با سبک عکاسی خود پیش رفته و هنر را از قاب نگاه خودتان ثبت کنید.

امیدواریم که نکات ذکر شده در این مقاله، راهنمای شما در عکاسی از کودکان باشد. حالا زمان آن رسیده که دوربین خود را بردارید و به دنیای شاد و هیجان انگیز کوچولوهای دوست داشتنی سفر کنید.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

دکمه تماس با ما