آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران  : اگر به این مطلب رسیده اید احتمالا برای شما هم مانند خیلی از والدین مهم است که بدانید چه زمان عکاسی کودک مناسب خواهد بود. چه عکس هایی بگیرید که خاطره انگیزتر باشد.
اگر تا به امروز اقدام به عکاسی از کودک خود نموده باشید این موضوع را درک کرده اید که عکاسی از کودکان شیرین و چالش برانگیز است چرا که به زودی از حوصله می روند و قادر به ژست گرفتن برای دوربین شما نمی باشند.

 

آتلیه کودک - آتلیه عکاسی کودک : آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک - آتلیه عکاسی کودک : آتلیه کودک

آتلیه کودک - آتلیه عکاسی کودک : آتلیه کودک آتلیه کودک - آتلیه عکاسی کودک : آتلیه کودک

 

از همین رو چیزی که در عکس کودک خود نمایی می کند معصومیت و شیطنت های اوست که لازم است به تصویر کشیده شود. از همین رو بهترین کار این است که در عکاسی از کودک بخواهید که یک ماجرا را تعریف کند و یا یک بازی را شروع کند.
در عکاسی کودک خود مناسبت ها را فراموش نکنید. مناسب تها نشانه های خوبی از تغییرات سنی کودک در آن سالها می باشد منظور از مناسب تها همان عکس های عید نوروز، عکس بهاری ، زمستانی ، پاییزی و تابستانی با دکورها و مکان های مختلف مانند لوکیشن های فضای باز و باغ، شب یلدا ، کریسمس ، تولدهای کودک و… می باشد که می تواند زیبایی آلبوم خاطرات او را دو چندان کند.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

 

همان طور که در بالا اشاره ای شد عکاسی کودک در فضای باز را از دست ندهید. در باغ و فضای باز کودک در فضای بزرگتری خود را می بیند و قادر است با شیطنت و فعالیت بیشتری خود نمایی و سرگرم شود. از همین رو برای فیلمبرداری ، کلیپ و عکاسی از کودک فضای باز یک فرصت بی نظیر خواهد بود.
شاید برای شما سوال باشد که چرا آتلیه و عکاس حرفه ای کودک چرا خودتان این کار را نکنید؟

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک - آتلیه عکاسی کودک : آتلیه کودک

آتلیه کودک - آتلیه عکاسی کودک : آتلیه کودک آتلیه کودک - آتلیه عکاسی کودک : آتلیه کودک

 

یک عکاس و آتلیه تخصصی و حرفه ای کودک تجهیزات و دوربین حرفه ای دارد که با کیفیت بسیار مطلوبی عکاسی می کند و علاوه بر این دانش استفاده از آنها را به خوبی می دانند. حتی اگر فرض را بر این بگیریم که شما دانش ، مهارت و تجهیزات را دارا باشید. باز هم یک عکاس می تواند ارتباط بهتری با کودک شما بگیرد چرا که شما در طول روز مدام با فرزند خود هستید و او دیگر لج بازی کردن و نادیده گرفتن صحبت های شما را به خوبی یادگرفته است و در حین عکاسی به صحبت های شما گوش نخواهد داد اما یک عکاس حرفه ای رفتار با کودکان را به خوبی می داند و رفتارهای آنها را به خوبی تحلیل کرده و با او ارتباط صمیمی ایجاد می کند و به جای امر و نهی کردن سعی دارد با رفتار سنجی که می داند کودک را همراه و از او به سرعت عکاسی کندو لحظات ناب را شکار کرده و از دست ندهد.

 

 آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

 

 

 در آتلیه عکاسی کودک و بارداری بنسای انواع زیادی از دکور و تم های مناسبتی ، اسپرت ، تولد و.. موجود است که با رنگبندی های متفاوت و با در نظر گرفتن روحیات متفاوت طراحی گشته است. همچنین موجود بودن انواع لباس در رنج های سنی و با رنگبندهای متفاوت کمک کرده است تا مشتریان استودیو کودک بنسای به راحتی و با آرامش خاطر در زمان عکاسی کودک خود به جلو دوربین بروند و در نهایت عکسی با ترکیب رنگی هماهنگ و چشم نواز را در آلبوم خاطرات خود داشته باشند.

بهترین زمان برای عکاسی از نوزاد، حدفاصل بین 4 روزگی تا نهایتا 14 روزگی نوزادان عزیز می باشد. البته این به این معنی نیست که بعد از ۱۴ روزگی امکان عکاسی از نوزادان وجود ندارد. بلکه با توجه به اینکه نوزاد هنوز فرم پذیری و انعطاف قبل از تولد خود را در این بازده ی زمانی حفظ کرده است و همراهی بسیار مناسبی را در زمان عکاسی با ما خواهد داشت.

( در روز و هوای روشن، بعد از اینکه نوزاد شیرش را نوش جان کرد و شروع به چرت زدن کرد، بهترین زمان عکاسی است )

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه کودک، عکاسی کودک

دکمه تماس با ما