عکاسی کودک : عکاسی از کودکان

عکاسی کودک : عکاسی از کودکان

اولین و مهمترین قانون عکاسی کودک در آتلیه کودک این است که در بازه های زمانیه کوتاهی از کودکان عکس بگیرید. وقتی یک لحظه زیبا و  مناسب  مشاهده می کنید و سراغ دوربینتان می روید، کودک با ژست گرفتن برای عکس واکنش نشان می دهد و آن لحظه از دست می رود. اما اگر هر روز از آنها عکاسی شود، دوربین برای کودک جلب توجه نمی کند و در مقابلش چنین واکنشی نشان نمی دهد. اگر به حضور دوربین عادت کرده باشند، در حضور آن راحت خواهند بود و کار خودشان را می کنند و در نتیجه شما می توانید به راحتی از آنها عکس بگیرید.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

آتلیه کودک شرق تهران

عکس کودک بهترین آتلیه کودک تهران

 

سعی کنید لباس هایی را برای کودک در آتلیه کودک انتخاب کنید که ساده باشند تا توجه بیننده به خود کودک جلب شود تا لباس او . امروزه، سخت می توان از رنگ های روشن دوری کرد، اما اگر بتوانید لباسی ساده پیدا کنید توجه و تمرکز بیننده را به جای لباس کودک به خود کودک جلب خواهید کرد.

حتما در زمان هایی که خود کودک نیز آمادگی دارد او را برای عکاسی کودک به آتلیه کودک ببرید . باید زمانش مناسب باشد و کودک نیز احساس راحتی بکند .

 

آتلیه کودک تهران بهترین آتلیه کودک تهران

عکاسی کودکآتلیه تخصصی کودک عکس کودک

 

این به آن معنی است که کودک شما جهت عکاسی کودک از نظر روحی آمادگی وارد شدن به یک فضای جدید را داشته باشد که از قضا این فضا اکثرا برای بچه ها این سوتفاهم را بوجود می آورد که شما آن ها را به آرایشگاه یا دکتر برده اید .

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه تخصصی کودک آتلیه عکاسی کودک

 

باید به این نکته توجه زیادی نشان دهید چرا که در غیراین صورت نمیتوانید هیچ عکس خوبی از کودک خودتان در  آتلیه کودک بگیرید .

انرژی کودکان همیشه در حال تغییر است و پیش بینی کردن آن تقریباً غیر ممکن است. به جای اینکه برای زمان عکاسی کودک برنامه ریزی کنید و کودک را مجبور کنید کاری که شما می خواهید را انجام دهد، مطمئن شوید که آمادگی این را دارید تا وقتی لحظه مناسبی برای عکاسی پیش آمد از او عکس بگیرید.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

عکلسی کودک

 

نکته بعدی که شما هنگام عکاسی کودک و نوزاد ی که متعلق به خودتان نیست باید رعایت کنید این است که حتما قبلش صحبت کوچکی با پدر و مادر داشته باشید و بگذارید دستتان بیاید که میزان حساسیت والدین چقدر است و شما باید به چه مواردی که برای آن ها مهم و حیاتی است اهمیت دهید .

 

 آتلیه کودک

 

وقتی قلق پدر و مادر کوچولو دستتان آمد حالا وقت عکاسی است اما قبل از آن باید دوربین مناسبی برای عکاسی از کودکان داشته باشید .

اگر قصد خرید دوربین عکاسی دارید تا با آن از کودکان عکاسی کنید در وحله اول باید به این نکته دقت کنید که دوربین عکاسی تا حالت عکاسی کودک داشته باشد .

 

اینگونه کار شما تا حدی راحت تر میشود . چرا که این حالته عکاسی تقریبا بهترین حالت را برای عکاسی کودک برای شما مهیا میکند .

برای فعال کردن این حالت غالبا میتوانید در قسمت scene mode دوربین عکاسی تان آن را پیدا کنید .

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

 

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 

دکمه تماس با ما