آتلیه کودک تخصصی

آتلیه کودک تخصصی

آتلیه کودک تخصصی : یکی از اصلی ترین اصول آتلیه عکاسی کودک و بارداری بنسای بهره گرفتن از پرسنلی کارآزموده و صمیمی است که با روحیات کودکان آشنایی دارند. همانطور که مطلع هستید افراد با تجربه به خوبی تخصص و حساسیت های عکاسی را می شناسند که به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

 

عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک شرق تهران

آتلیه کودک شرق تهران آتلیه تخصصی کودک

 

کادربندی عکس

 

وقتی سوژه خود را پیدا کردید و یا آماده نمودید از ابتدایی ترین موارد تنطیم قاب بندی آن منظره و یا پس زمینه است چرا که پس زمینه مناسب از نگاه دوربین در به تصویر کشیدن زیبایی پیرامون بسیار موثر خواهدبود پس سعی کنید حساسیت بیشتری در این مرحله به خرج دهید.البته این کار می توان از طریق نمایاب دوربین عکاسی viewfinder انجام شود که شما را با نگاهی متفاوت از منظره آشنا می سازد. دوربین در دست شما دارای پارامترهایی از قبیل: لنز، زاویه دید ، سنسور ، ارتفاع و .. می باشد که می تواند به شما در کادربندی کمک کند.

 

آتلیه تخصصی کودک عکاسی کودک

 

آتلیه کودک شرق تهرانآتلیه شرق تهران عکاسی کودک

 

نور تصویر

 

یکی دیگر از موارد در آتلیه کودک و عکاسی کودک بسیار مهم نور عکس می باشد که باید بنا به لوکیشن و فضا و نور آنجا تنظیم گردد. در آتلیه عکاسی کودک بنسای برای زیبایی بخشی به عکس ها از دستگاه نور پردازی استفاده می شود.

 

حفظ چهره  سادگی عکس

 

ذهن ما بسیار هوشمند است اگر با دیدن یک عکس آن را درک نکند و یا حس واقعی و احساسی طبیعی را از آن دریافت نکند زیبایی را نیز به آن نسبت نخواهد داد. در عکاسی کودک و بارداری نیز افراد زیبایی و حس طبیعی و خاطره و چهره همان روزهایشان را می خواهند که ثبت گردد. پس از ادیت های سنگین و مخدوش کردن احساس و چهره واقعی کودک و والدین پرهیز کنید. همچنین ساده و خلوت بودن بک گراند تصویر کمک می کند زیبایی های افراد از جمله لباس و شیطنت و چهره او بیشتر خود نمایی کند. همینطور بیننده را مجذوب می کند.

 

عکاسی کودک آتلیه تخصصی کودک شرق تهران

عکاسی کودک شرق تهران

عکاسی کودک آتلیه کودک شرق تهران

 

خلاصه ای از ویژگی های یک آتلیه کودک تخصصی خوب

 

  1. مهیا کردن فضای گرم و صمیمی برای کودک که احساس غریبگی نکند
  2. استفاده از تجهیزات حرفه ای مانند دوربین ، فلاش و ابزار نورپردازی
  3. مهیا کردن نور کافی چه نور طبیعی چه نور مصنوعی
  4. تحویل عکس ها در زمان معین
  5. مناسب بودن قیمت ها نسبت به رقبا
  6. دکور زیبا و استفاده از رنگ های شاد و کودکانه
  7. عکاسی که بتواند با کودک ارتباط خوبی برقرار کند

 

آتلیه کودک عکاسی کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک شرق بهترین آتلیه کودک شرق تهران

 

رنگبندی درون عکس و دکورها

در آتلیه عکاسی کودک و بارداری بنسای انواع زیادی از دکور و تم ها موجود است که با رنگبندی های متفاوت و با در نظر گرفتن روحیات متفاوت طراحی گشته است. همچنین موجود بودن انواع لباس در رنج های سنی و با رنگبندهای متفاوت کمک کرده است تا مشتریان استودیو ترمه به راحتی و با آرامش خاطر به جلو دوربین بروند و در نهایت عکسی با ترکیب رنگی هماهنگ و چسم نواز را در آلبوم خاطرات خود داشته باشند.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

دکمه تماس با ما