عکاسی کودک

عکاسی کودک

عکاسی کودک ثبت روح کودکانگی اطفال و کودکان از بدو تولد به‌شمار می‌رود. یک دوربین عکاسی، اولین چیزی است که یک مرد تازه پدر شده، بعد از خرید ضروریات، تهیه می‌کند.کودکی یکی از زیبا ترین و همین طور کوتاه ترین دوران زندگانی یک انسان است و چقدر خوب می شود که چند سالی را که انسان در این دوره از زندگی اش به سر می برد ، در چندین قاب عکس ثبت شود. خیلی از خانواده ها علاقه دارند تا شیرین کاری های مختلف کودکشان را به ثبت برسانند یا همینطور اولین های کودکشان ، برای مثال اولین باری که فرزندشان غذا خواهد خورد یا اولین باری که کودکشان می خواهد به راه بیفتد و تاتی تاتی کند ، همه این موارد به یک آتلیه کودک حرفه ای احتیاج دارد تا به زیباترین و بهترین شکل ممکن به ثبت برسد و ما این کار را با مناسب ترین هزینه و بالاترین کیفیت در آتلیه عکس کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران برای شما انجام خواهیم داد.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک در آتلیه

آتلیه عکس کودک

 

بچه‌ها و دوربین عکاسی به یکدیگر وابسته‌اند. از زمان تولد به بعد، از شیر خوارگی تا بلوغ، کودکان همواره توسط دوربین تعقیب می‌شوند. کودک معمولاً به این موضوع علاقه‌مند است، اگر چه اکثراً بیش از آن سرگرم است که توجهی به عکاسی بکند. او تقریباً همیشه می‌تواند باعث به وجود آمدن عکس خوبی باشد. والدین اکثر عکسهایی را که از لحظات زندگی کودک گرفته شده، دوست دارند و می‌خواهند آن لحظه‌ها را حفظ کنند. اگر این عکس‌ها توسط افراد حرفه‌ایی یا آتلیه کودک گرفته شده باشند، اگر چه به نظر می‌رسد فاقد آن احساس و درکی هستند که پدرها و مادرهای واقعی می‌توانند نسبت به کودک داشته باشند، ولی از نظر مهارت فنی، می‌توانند مورد توجه واقع شوند.

 

آتلیه کودک

آتلیه تخصصی کودک عکاسی کودک

 

مثلاً، ثبت لحظه جادویی که یک مادر، غرق در خلسه، با توده سلولی نالان که دست و پا می‌زند و از گوشت و خون خود اوست (لحظه زائیده شدن)، تکنیک و مهارت خاصی را طلب می‌کند که فقط یک عکاس حرفه در آتلیه تخصصی کودک می تواند آن را ثبت کند. هر پدر و مادری آن لحظه را به یاد می‌آورند. این لحظه را می‌توان تقریباً به همان واقعیتی که در خودِ لحظه بوده، در یک عکس حفظ کرد.

 

عکاسی کودک

عکاسی کودک آتلیه کودک

 

از نظر همکاری با عکاس، کودکان بهترین موضوعات هستند. کودکان بدون هیچ مقدمه‌ایی وارد فضای عکاسی کودک می‌شوند، آن‌ها از نشان دادن خود و ژست گرفتن لذت می‌برند و موضوعات خستگی‌ناپذیری می‌باشند، زیرا اساساً یک کودک خستگی‌ناپذیر است: حتی بچه‌ای که حوصله کوتاه او ‍(برای ایستادن در مقابل دوربین) ناگهان تمام می‌شود و خود را با فعالیت دیگری سرگرم می‌کند، موضوع بهتری برای عکاسی کودک در آتلیه کودک خواهد بود.

 

آتلیه عکس کودک  آتلیه تخصصی کودک

آتلیه کودک

عکاسی کودک عکاسی کودک

 

بعضی از رهنمودهای مفید در عکاسی کودک به قرار زیر است:

 

 

  1. اجازه بدهید دوربین بخشی طبیعی از زندگی یک بچه باشد. استفاده هر چه بیشتر از دوربین، باعث می‌شود بچه بوجهی آسان آن را قبول کند. در خصوص بچه‌های غریبه، با احتیاط کامل به آن‌ها نزدیک شوید تا احساس غریبی نکنند.

 

  1. به جای اینکه بچه را وادار کنید که حالتی راحت و غیررسمی به خود بگیرد، خودتان راحت و غیررسمی باشید. عکس‌های صمیمی از بچه‌های سرگرم کار، که با حداقل تحکم گرفته شده‌اند، معمولاً از بهترین عکس‌ها هستند.

 

  1. مواردی وجود دارند، که می‌خواهید بچه عکس‌العمل آگاهانه‌ای به دوربین داشته باشد، ولی قبلاً مطمئن باشید که چه کاری می‌خواهید انجام بدهید، چون حوصله و دقت یک کودک کوتاه است.

 

  1. کار عکاسی کودک را هرگز کوتاه نکرده و زود به اتمام نرسانید. خاموش کردن شمع روز تولد عکسی است که هر مادر بزرگی آن را می‌خواهد، ولی احتمالاً از عکسی که ۵ دقیقه بعد گرفته شده هم، به همان اندازه خوشش بیاید، یعنی زمانی که خامهٔ کیک روی موهای بچه خشک شده‌است.

 

  1. ارتفاع دوربین و زاویه عکاسی در عکاسی کودک از اهمیت خاصی برخوردار است: اگر عکس را از ارتفاع بالا بگیرید نشان آن خواهد بود که بچه از چه سطحی به شما نگاه می‌کند، ولی اگر می‌خواهید دنیایی را که خود بچه می‌بیند نشان بدهید، هم سـطح دیدگان او عکس بگیرید، یا حتی پائین‌تر.

 

  1. در مورد ثبت عکس مضایقه نکنید. بچه‌ها خیلی پر تحرک هستند. حالات و ژست بدن آن‌ها به قدری سریع عوض می‌شود که شما را مجبور می‌کند به همان سرعت، خود را با آن‌ها انطباق دهید. با وجود این، گرفتن عکس‌های زیاد دلیل این نیست که بعضی از آن‌ها ممکن است خوب از آب در بیاید. هر عکسی باید حساب شده و هدف دار گرقته شود.

 

  1. عکاسان مد با پخش موسیقی به مدل‌های خود آرامش می‌دهند. این کار برای بچه‌ها هم می‌تواند کارساز باشد، مخصوصاً وقتی می‌خواهید از آن‌ها پرتره بگیرید.
  1. در حال عکاسی کودک ، دربارهٔ هر چیزی با بچه‌ها صحبت کنید، حتی در مورد عکس‌هایی که می‌گیرید.

 

عکاسی کودک آتلیه عکس کودک

آتلیه تخصصی کودک

عکاسی کودک عکاسی کودک

 

عکس گرفتن از کودک و حتی عکاسی نوزاد در آتلیه کودک به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد زیرا ممکن است به یک دفعه کودکتان گریه کند یا آن ژست مورد نظر برای عکاسی را نداشته باشد و یا همچنین طبق عادت همیشگی کودکان شروع به لجبازی کند! همچنین کودکان توجهی به حرف شما در مورد گرفتن ژست های مختلف نمی کنند و به انجام کار خود می پردازند!

به همین دلیل عکاس مورد نظر باید از نظر فکری آزاد باشد و حوصله و ذوق کافی را برای عکاسی کودک داشته باشد که شما از این نظر می توانید به استودیو کودک بنسای بهترین آتلیه کودک تهران اعتماد کنید و مطمئن باشید که مشکلی از این نظر پیش نخواهد امد و ما تمام سعی مان را خواهیم کرد که شما از عکاسی انجام شده توسط عکاس مورد نظر ما راضی بوده باشید و مشکلی در روند کار ایجاد نشده باشد.

 

آتلیه کودک عکاسی کودک

عکاسی کودک

عکاسی کودک عکاسی کودک

 

تمامی عکس های گرفته شده از شما یا فرزندتان با جلب رضایت شما تا چند سال در آرشیو آتلیه کودک بنسای باقی می ماند تا اگر خدایی نکرده ، دچار مشکلی شدید یا عکس هایتان مفقود شد ، دوباره آن ها را به شما تحویل دهیم ، همچنین در صورتی که از کیفیت عکس رضایت نداشتید یا اگر خواستار اضافه شدن موردی به عکس بودید ما با ادیت و نرم افزار های حرفه ای خواسته شما را انجام خواهیم داد. تیم ادیت ما با صبر و حوصله به پردازش و هرچه زیباتر شدن عکسها شما کمک میکنند.

 

آتلیه کودک عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

 

ما تمام سعی مان را خواهیم کرد که شما از عکاسی انجام شده توسط عکاس مورد نظر ما راضی بوده باشید و مشکلی در روند کار ایجاد نشده باشد.

 

بعد از عکاسی بارداری و یا عکاسی کودک و انجام ادیت های مورد نظر روی عکس ، نوبت به چاپ رسیدن عکس است. ما برای چاپ  پیشنهاد های مختلف و متنوعی را برای شما عرضه خواهیم کرد. چاپ با اندازه های مختلف بر روی شی های مختلف. همچنین ما بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به شما تحویل می دهیم ، به طوری که در پایان هم شما راضی باشید و هم استودیو عکاسی کودک بنسای.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

عکاسی کودک

 

ما همیشه سعی می کنیم طوری کار کنیم که مشتری دوباره به مراجعه کند و از خدمات ما راضی بوده باشد. امیدواریم که با استفاده از امکانات و عکاسی آتلیه کودک و آتلیه بارداری بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران لحظاتی زیبا و به یاد ماندنی را به ثبت برسانید و در آینده عکس هایی را که توسط عکاس ها و آتلیه تخصصی کودک بنسای گرفته شده را در آلبوم خود ببینید و خاطره های خود را با آن ها زنده کنید. به هر حال هر چه که باشد ، انسان با خاطراتش زنده است!

 

 

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

 

 

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

دکمه تماس با ما