آتلیه کودک بن-سای

آتلیه کودک بن-سای

آتلیه کودک بنسای : تصور عموم  این است که عکاسی کودک تازه متولد شده به سبک نوزادی تا ماه هایی طولانی ممکن باشد. اما واقعیت چیز دیگری است. در واقع عکاسی نوزادی یا به عبارتی عکاسی از نوزادان در آتلیه کودک و آتلیه نوزادی زمان بهینه ی خودش را دارد. بهترین زمان برای عکس تخصصی نوزاد شش روزگی تا بیست روزگی است.

البته دلیل این امر انعطاف بدنی کودک و حالت پذیری مناسب نوزاد است و دلیل دوم خواب و آرامش بچه ی تازه متولد شده. توصیه جدی می شود از برخورد نور فلاش به چشم فرزند تازه تولد یافته در عکاسی با چشم باز خوددداری شود.

 

آتلیه تخصصی کودک عکاسی نوزاد

آتلیه تخصصی کودک

 

عکاسی کودک عکاسی نوزاد

 

تا چهل روزگی این احتیاط در استودیو های حرفه ای برای عکاسی نوزاد انجام می شود و آتلیه عکاسی بن سای بهترین آتلیه کودک شرق تهران عکس تخصصی نوزاد را با چشم باز انجام نخواهد داد و در مقابل خواست والدین مقاومت نمی کند. عملا عکاسی تخصصی نوزاد تا انتهای سه ماهگی فقط به صورت واب ممکن است و وجه تسمیه ی زیبایی است برای کسانی که روند رشد نوزادان خود را در ماه های بعدی نیز پیگیری می کنند.

 

آتلیه تخصصی کودک آتلیه کودک شرق تهران

عکاسی کودک

عکاسی نوزاد آتلیه عکاسی کودک

 

عکاسی تخصصی نوزاد تصمیمی است که باید حتما به طور دقیق گرفته شود. این نوع عکاسی کودک با سلامت نوزاد ارتباط مستقیم دارد و حتما ضروری است توسط فردی انجام شود که به انجام این امور تسلط کافی دارد. یکی از راه های تشخیص بهترین آتلیه کودک و آتلیه نوزاد دیدن نمونه کار و بررسی تجربه و رزومه ی استودیو های عکاسی نوزاد است. آتلیه عکاسی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک تهران درواقع یک آتلیه کودک حرفه ای در تهران می باشد و تنها مجموعه ی تخصصی عکاسی از نوزاد است که در زمینه عکس بارداری و عکاسی کودک نیز به طور اصولی فعالیت دارد .

 

آتلیه کودک آتلیه عکاسی نوزاد

عکاسی کودک

 

والدین گرامی میتوانند از یک هفته پیش از تولد نوزاد با آتلیه عکاسی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران مشورت نموده برای عکاسی نوزاد در منزلشان یا در اتلیه نوزاد بنسای وقت خود را رزرو نمایند. اگر والدین سفارش عکس نوزاد در منزل داشته باشند، عکاس با توجه به سلیقه و رنگها و فرمهای دلخواه والدین مقدار مورد نیازی (مقدار کمی) از وسایل و فونهای اتلیه نوزاد را با خود به منزل می آورد. البته بهتر اینست که برای داشتن عکس های زیبا عکاسی از نوزاد و با توجه به شرایط جسمانی هر نوزاد، عکاس با توجه به تجربه عکاسی از نوزاد و در نظرگرفتن توانایی و شرایط خاص هر نوزاد برای فیگور عکس و انتخاب نوع فون عکاسی تصمیم بگیرد.

 

عکاسی کودک آتلیه نوزاد

عکاسی کودک

عکاسی کودک آتلیه تخصصی کودک

 

اعتماد به عکاس نوزاد و حفظ آرامش هنگام عکاسی از نوزاد

 

اعتماد به عکاس نوزاد در زمان عکاسی از نوزاد توسط والدین و حفظ آرامش، قطعا نتایج بسیار بهتری به دنبال خواهد داشت. برای نوزاد در منزل نیز معمولا از سطل ها و سبدها استفاده نمی شود و عکاسی از نوزاد در مورد نوزادان کوچکتر از ۱۲روز بیشتر سعی میشود در حال طاق باز و در فضایی شبیه قنداق عکاسی نمود مگر اینکه نوزاد به دمر خوابیدن عادت داشته باشد و یا در برابر فیگور گرفتن در حالت دمر مقاومت نکند. لحظه ها، زیبا و ارزشمند هستند و سادگی در کنار حفظ سلامت نوزاد حرف اول را میزند ولو اینکه فقط یک خنده شیرین نوزاد در یک لحظه و در یک زمینه ساده باشد که هرگز نیز تکرار نخواهد شد. در هر صورت بهتر اینست که برای داشتن عکسهای زیبا و با توجه به شرایط جسمانی هر نوزاد، عکاس با توجه به تجربه و در نظرگرفتن توانایی و شرایط خاص هر نوزاد برای فیگور عکس و انتخاب نوع فون عکاسی از نوزاد تصمیم بگیرد.

 

آتلیه کودک عکاسی نوزاد

آتلیه تخصصی کودک

عکاسی نوزاد عکاسی نوزاد

عکاسی کودک

عکاسی کودک آتلیه تخصصی کودک و عکاسی نوزاد در آتلیه کودک

 

بعضی نوزادان از خوابیدن در حالت دمر بیزارند، برخی بسیار حساس به لمس شدن و قنداق شدن (ولی اکثر نوزادان قنداق را دوست دارند) و… عکاس نوزاد میبایست نوزاد را از نزدیک ببیند، در مورد شرایط خواب نوزاد و عکاسی از نوزاد در حضور والدین با آنها مشورت نماید و با توجه به سلیقه رنگی و فرمی والدین و مهمتر از آن شرایط جسمانی و روحی نوزاد ، مناسبترین فضاهای عکاسی از نوزاد را برایش در نظر بگیرد تا هم نوزاد آسیب نبیند و هم در پایان وقت عکاسی ، مشتری گزینه های متنوع بیشتری برای انتخاب عکس چاپی داشته باشند و گزینه ها در نهایت به یک یا دو فضای عکاسی ختم نشوند و وقت عکاسی از نوزاد با توجه به اصرار والدین برای داشتن عکس از فضاهای نامناسب با شرایط نوزاد اتلاف نشود.

 

آتلیه کودک عکاسی کودک

عکاسی کودک

آتلیه تخصصی کودک عکاسی کودک

 

برای تم ماهگرد کودک خود می توانید از لباس و وسایل مربوط به شغل ها استفاده کنید. مثلا می توانید به نوزاد خود لباس های غواصی یا خلبانی بپوشانید و با چند نماد کوچک تم را تزیین کنید.در زمان عکاسی باید دمای هوای محیط را مناسب با نوع لباس نوزاد تنظیم کنید. اگر می خواهید بدون لباس ژست عکس بگیرید باید دمای هوا کمی گرمتر از دمای عادی اتاق باشد تا نوزاد آسیب نبیند.م زیت ژست عکس نوزاد خانگی نوزاد این است که شما می توانید از هر وسیله و تزییناتی که دوست دارید برای تزیین زمینه عکاسی استفاده کنید. مثلا اگر موسیقی دوست دارید می توانید با کاغذ، مقوا یا نمد نت‌های موسیقی درست کنید و ژست عکس نوزاد بگیرید.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

 

دکمه تماس با ما