عکاسی کودک در آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک در آتلیه عکاسی کودک

پدر و مادرها بعد از آنکه صاحب فرزند می‌شوند، تمایل دارند با گرفتن عکس‌های دنباله‌دار در منزل یا عکاسی کودک در فضای باز و گاهی در آتلیه عکاسی کودک ، تک تک لحظات کودکان دلبندشان را ثبت نمایند تا در آینده جای خالی هیچ لحظه ی خاطره ‌انگیزی را احساس نکنند

 

آتلیه عکاسی کودک عکاسی کودک

عکاسی کودک

پیشنهاد هایی برای عکاس که از کودک عکسبرداری میکند :

خودتان را معرفی کنید به آنها بگویید چه کسی هستید و چه کاری می خواهید انجام دهید قبل از اینکه بخواهید از کودکان عکس بگیرید، سعی کنید با آنها ارتباط برقرار کنید با بچه ها دوستانه رفتار کنید . چنین کاری باعث می شود تا کودک احساس بدی نسبت به شما و دوربین درون دستتان نداشته باشد و احساس راحتی بیشتری کند. چنین حسی باعث می شود تا کودک به کارهای عادی خود بپردازد و در چنین شرایطی می توانید عکس های ماندگار از کودک ثبت کنید.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

 

بهتر است از ساعات خوش اخلاق بودن کودک مثل بعد از بیدار شدن از یک خواب شیرین، بعد از خوردن خوراکی یا هنگام بازی با اسباب بازی های مورد علاقه اش استفاده کنید که باعث خلق تصاویری شادتر می شود.
بسیار زیبا میشود که ظاهر طبیعی او را حفظ کنید و در آتلیه کودک هم از کودک نخواهید تا ژست های موردنظر شما را بگیرد. با او صحبت کنید، اتفاقات خنده دار تعریف کنیدو توجهش را به وسایل بازی یا تزئینی موجود در آتلیه کودک جلب کنید.می توانیداز اشیاء عجیبی که ممکن است کودک تا به حال آن را ندیده باشد او را سرگرم کنید و عکس‌های طبیعی و جالبی از او ثبت کنید.

 

آتلیه کودک شرق تهران آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک آتلیه کودک


کودکان وقتی با اسباب بازی و یا هر چیز دیگر مشغول شوند، حواسشان نسبت به محیط پرت می شود. در چنین شرایطی صدا زدن کودک می تواند توجه اش را سمت شما جلب کند. این همان لحظه ای است که می توانید یک عکس جذاب از کودک بگیرید برای جلب توجهش میتوان:


• صداهای خنده دار در بیاورید.
• لب هایتان را با صدا روی هم فشار دهید.
• چشمک بزنید.
• یک صورتک خنده دار بسازید.
• با یک آهنگ بچگانه برقصید.
• شکلک های بامزه درآورید، قایم باشک بازی یا دالی کنید.

 

آتلیه عکاسی کودک 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

 

معمولا در آتلیه عکاسی کودک برای عکس انداختن با بچه های که خیلی خجالت می کشند دچار مشکل خواهید شد در چنین شرایطی صبر کنید تا کودک به محیط عادت کند سپس در اولین فرصتی که سرش را بالا گرفت اقدام به عکس گرفتن کنید. در چنین شرایطی باید کمی سرعت عمل داشته باشید تا بتوانید بهترین عکس ها را ثبت کنید. اجازه بدهید تصاویر خودش را ببیند و با لحن و بیانی زیبا از عکس های او تعریف کنید. اکثر کودکان از قرار گرفتن در جاهای عجیب و غریب احساس خوبی دارند و رفتارهای جالبی از خود نشان می دهند. تا حد ممکن بکوشید حالتهای مختلف کودکان مثل شادی، غم، خستگی و خشم را در کالبد تصاویر ثبت کنید. احساسات شدید کودکان را ثبت کنید. شادی، پریشانی، بداخلاقی، حماقت ها و شیطنت های آنها عکس زیبایی می سازند.

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک

 

چگونگی عکاسی کودک

زمان عکس گرفتن از فرزندتان هم قد او شوید برای بزرگتر نشان دادن اندازه کودک هم می توانید پایین تر از سطح آنها قرار بگیرید و عکس های خلاقانه از کودک تان را ثبت کنید. همیشه به یاد داشته باشید که عکس های جالب، عکس هایی هستند که به بیننده تصویری را نشان می دهند که کمتر دیده و به این ترتیب برایش جدید و تازه است. لازم نیست که همیشه از زاویه ی روبرو عکاسی کنید. وقتی کودک در حال دویدن و دور شدن از دوربین است یا وقتی که در حال تماشای جایی هستند، صحنه های زیبا و چشم نوازی را ایجاد می کنند. در رابطه با عکاسی از کودک تان، از برخی از دوربین ها حالتی به عنوان حالت عکس برداری از کودک دارند. چنین امکانی برای این طراحی شده که کودکان در هنگام عکس گرفتن از خودشان حرکت های بدون هماهنگی انجام دهند، از این رو عکس هایشان تار و یا کشیده می شود. شما با فعال کردن این دکمه می توانید عکس هایی با کیفیت بالاتر ثبت کنید و دیگر نگران تار شدن و یا بد فرم شدن عکس های خود نباشید. کودک را مجبور به لبخند زدن نکنیدبلکه به حال خودش بگذارید و از اون بخواهید کاری که دوست دارد انجام دهید نگاه کردن به یک عکس و حس شنیدن صدای جیغ و خنده یک بچه بامزه نیست. سعی کنید بیش از اندازه به سمت کودک نرویدتا جائیکه لنز دوربین شما اجازه می دهد به کودکان نزدیک شوید. پوست خیلی صاف و نازک کودک را در عکس ها نشان دهید.

 

آتلیه تخصصی کودک بهترین آتلیه کودک شرق تهران

بهترین آتلیه کودک شرق تهران

 

عکاسی کودک در فضای باز

 

در فضای باز، به دنبال چند درخت، یک تپه کوچک، یک ساختمان بلند، یا حتی قسمتی از یک وسیله بازی بگردید که می تواند کمی سایه برای عکس شما فراهم کند. هنگامی که به سایه های روی زمین نگاه می کنید، سعی کنید سایه ای پیدا کنید یکدست باشد. تابش نور طبیعی و دست نخورده به پوست صورت کودکان جلوه‌ای شاداب و باطراوت ایجاد می کند که این موضوع به تنهایی باعث می شود تا پوست در ظریف‌ ترین حالت ممکن نشان داده شود. از سوی دیگر عکاسی کودک در فضای باز برای کودک راحتر است و حس ناراحتی که در آتلیه کودک به وسیله فلاش زدن‌های مکرر و پشت سر که او را از عکاسی دل زده کرده و باعث پلک زدن و به گریه انداختن کودک می شود خبری نیست. مکانی را انتخاب کنید که کودک در عین راحتی، آزادانه جنب و جوش داشته باشد. توجه داشته باشید اگر کودک سوژه عکاسی‌ تان فعال و پر جنب ‌و جوش است، حتما سرعت شاتر خود را بالاتر ببرید.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهرا

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی

 

دکمه تماس با ما