عکاسی کودک - آتلیه تخصصی کودک - ویژگی های آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک - آتلیه تخصصی کودک - ویژگی های آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک باید چه امکاناتی داشته باشد؟ این روزها، همه مادران به دنبال آتلیه کودک برای عکاسی از کودکان دلبند خود هستند. می دانیم که روند رشد کودکان عزیزمان خیلی سریع بوده و این روزهای شیرین و به یاد ماندنی با سرعت هر چه تمام در حال سپری شدن هستند. گاهی فکر می کنیم که ثبت لحظه هایی شیرین از خاطرات کودکی فرزندمان چقدر می تواند ارزشمند باشد. واقعا هیچ چیزی نمی تواند میزان ارزش این روزهای زیبا را بیان کند. خاطراتی زیبا و ناب که هیچگاه بازگشتی نخواهند داشت. به همین دلیل به فکر ثبت این لحظات زیبا با بهترین کیفیت هستیم. در این بخش قصد داریم در مورد آتلیه تخصصی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران با یکدیگر صحبت کنیم و اطلاعاتی از امکانات و شرایط ویژه و استثنایی آن در اختیار شما بگذاریم. پس در ادامه با ما در بهترین آتلیه کودک تهران همراه باشید.

 

عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک شرق تهران

آتلیه کودک شرق تهران آتلیه تخصصی کودک

 

آتلیه کودک بن سای با امکانات منحصر بفرد

 

آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک تهران با یک دهه تجربه فعالیت در زمینه عکاسی کودک در این مدت طولانی تجهیزات و امکانات لازم جهت عکسبرداری از کودکان را گرد هم آورده است و بدین ترتیب مجموعه ای بی نظیر از کیک های ماکت، عروسک ها ، لباس های کودک، اکسسوری هایی مانند گل سر کلاه و عینک، سبد ها و جعبه های مناسب عکس و … را تهیه نموده است. در کنار این لوازم بکگراند های متنوع و خاص مخصوص کودکان و همچنین تم های تولدی، تیم آتلیه تخصصی کودک بنسای  را در فراهم آوردن فضایی زیبا و متفاوت برای کودکان همراهی می کنند.

 

آتلیه تخصصی کودک عکاسی کودک

 

آتلیه کودک شرق تهرانآتلیه شرق تهران عکاسی کودک

 

آتلیه کودک بنسای با تیمی حرفه ای

 

با نگاه کردن به یک عکس زیبای آتلیه کودکی که کودک در آن عکس لبخند شیرینی دارد چه نتیجه ای می توان گرفت؟ مطمئنا این عکس نتیجه سالها همراهی و عکسبرداری از کودکان است. فراهم آوردن چنین فضایی صرفا با بهترین امکانات و تسلط بر فنون کار با دوربین و نورپردازی میسر نخواهد شد. ارتباط با کودکان و آشنایی به روانشناسی کودکان امری است که تنها با تجربه و آشنایی با خصوصیات متفاوت کودکان با هم فراهم می شود. تیم آتلیه بنسای بهترین آتلیه تخصصی کودک شرق تهران مفتخر است با کسب چنین تجربه ای و همراهی کودکان از سنین نوزادی تا دوران دبستان فضایی صمیمی و دلنشین خانواده ها و کودکان فراهم نماید. بکار گیری تجهیزات و امکانات حرفه ای ما را در عکسبرداری از کودک دلبند شما یاری می دهد.

 

عکاسی کودک آتلیه تخصصی کودک شرق تهران

عکاسی کودک شرق تهران

عکاسی کودک آتلیه کودک شرق تهران

 

خلاصه ای از ویژگی های یک آتلیه کودک تخصصی خوب

 

  1. مهیا کردن فضای گرم و صمیمی برای کودک که احساس غریبگی نکند
  2. استفاده از تجهیزات حرفه ای مانند دوربین ، فلاش و ابزار نورپردازی
  3. مهیا کردن نور کافی چه نور طبیعی چه نور مصنوعی
  4. تحویل عکس ها در زمان معین
  5. مناسب بودن قیمت ها نسبت به رقبا
  6. دکور زیبا و استفاده از رنگ های شاد و کودکانه
  7. عکاسی که بتواند با کودک ارتباط خوبی برقرار کند

 

آتلیه کودک عکاسی کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک شرق بهترین آتلیه کودک شرق تهران

 

نکته هایی که باید قبل از مراجعه به آتلیه کودک بدانیم

 

۱) در انتخاب لباس کودک خود دقت کنید

لباس هایی را برای کودک خود انتخاب کنید که در تن او زیبا باشد. از انتخاب لباس های تنگ و گشاد خودداری کنید از لباس هایی استفاده کنید که کودک در آن احساس راحتی داشته باشد و بیشتر از رنگ های شاد استفاده کنید.

 ۲) به کودک خود حس آرامش بدهید

قبل از این که به آتلیه کودک بروید می بایست آرامش ذهنی در کودکتان به وجود آورید و به او حس خوب منتقل کنید یقینا لبخند واقعی کودک ، عکس های بسیار زیباتری را به ارمغان می آورد.

۳) کودک خود را گرسنه و خسته جلوی دوربین نفرستید

چنانچه کودک شما گرسنه باشد یا خوب نخوابیده باشد باعث می شود که در همان ابتدا بدقلقی کند بنابراین به او غذا بدهید و بگذارید کمی استراحت کند

۴) با کودک به درستی رفتار کنید

این موضوع بسیار زیاد مهم می باشد و رعایت کردن آن موجب خوش خلقی کودک شما می شود هنگامی که در آتلیه کودک هستید مدام اسم او را صدا نزنید و برایش دست نزنید و شکلک در نیاورید زیرا این کار باعث می شود که کودک شما ابتدا بخندد اما به تدریج کلافه شود

۵) کارهای قبلی آتلیه کودک را مشاهده کنید

حتما قبل از رزرو وقت نمونه کارهای آتلیه کودک مدنظر خود را مشاهده کنید و ببینید آیا مورد پسند شما می باشد یا خیر ؟ اتلیه کودک

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

 

 

 

دکمه تماس با ما