عکاسی کودک و عکاسی نوزاد در آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک و عکاسی نوزاد در آتلیه عکاسی کودک

برای عکاسی نوزاد در آتلیه کودک و آتلیه نوزاد سن ایده آل بین 5 تا 12 روز است. هنگامی که نوزادان آنقدر کوچک هستند که زمان زیادی را صرف خواب می کنند و هنوز هم به شکل های بسیار شیرین شبیه موقعیت هایی هستند که در هنگام رحم بودند. پس از گذشت دو هفته نوزادان رشد می کنند و شروع به کشش دست ها و پاها می کنند و به راحتی نمی توانند برای گرفتن عکس های این چنینی به راحتی پیچ بخورند و یا عمیق بخوابند، که برای بعضی از پوزیشنها چندین عکس مورد نیاز است.

 

عکاسی نوزاد عکاسی کودک

عکاسی کودک

عکاسی کودک عکاسی کودک

 

چه مقدار قبل تر بهتر است نوبت عکاسی را در آتلیه نوزاد بنسای رزرو کنید؟

 

بدلیل محدودیت زمانی که برای دوران طلایی عکاسی نوزاد (بین 5 تا 12 روز) حدودا از 1 ماه قبل با آتلیه نوزاد بن سای تماس حاصل فرمایید تا این شانس را داشته باشید که از این دوره، عکسهای بیاد ماندنی برایتان رقم بزنیم.

 

یک جلسه عکاسی در آتلیه تخصصی کودک بنسای  چقدر زمان میبرد؟

 

جلسات عکاسی کودک و عکاسی نوزاد  معمولا یک ساعت و نیم الی دو ساعت  طول می کشد. که شامل پرتره‌ های کودک به تنهایی و سپس با هر یک از والدین و سپس تمام اعضای خانواده با یکدیگر است. این زمان ممکن است طولانی به نظر برسد. اما نیمی از زمان صرف تغذیه و آرامش کودک می شود تا بتوان برای گرفتن پرتره، نوزاد را تاجایی که می شود شاد و آرام نگه داشت.

 

عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه تخصصی کودک

 

برای عکاسی نوزاد شما چه چیزی باید بپوشد؟

 

اکثر عکاسی‌های نوزادان تازه متولد شده برهنه انجام می شود تا در عکس کوچک بودن اعضای نوزاد نشان داده شود، اگر شما مایل هستید که نوزدتان در عکس‌ها لباس بر تن داشته باشد، به تن کردن و در آوردن لباس بسیار آسان و راحت است. ، پوشاندن چیزی که فیت تن آنها باشد بسیار مهم است. لباس‌های بزرگ در هیچ عکسی خوب به نظر نمی رسد و لباس‌های بزرگ روی تن نوزدان بسیار بد می باشد.

 

چه چیزهای دیگری بهتر است با خودبه جلسه عکاسی کودک ببرید

 

بردن برخی  چیزها به جلسه ی عکاسی کودک خوب است. یک دست لباس اضافی برای خودتان؛ اگر شما قرار است در عکس‌هایی باشید که نوزاد برهنه را نگاه می دارید. چون ممکن است نوزاد لباس شما را کثیف کند. پوشک‌ و دستمال مرطوب‌ به مقدار کافی بهمراه داشته باشید، چناچه از سینه به نوزاد شیر نمیدهید شیشه شیر اضافی داشته باشید و هر پتوی خاص یا اسباب بازی که میخواهید در عکس قرار دهید را با خود به آتلیه کودک بیاورید.

 

آتلیه کودک شرق تهران بهترین آتلیه کودک تهران

بهترین آتلیه کودک شرق تهران

بهترین عکاسی کودک در تهران عکس کودک

 

چه کارهایی انجام دهید تا مطمن شوید که نوزاد راحت است

 

یکی از مهم ترین چیز ها این است که مطمئن شوید اتاق بسیار گرم است. ما دما را بالا میبریم و یک بخاری فضایی در کنار کودک داریم. در آتلیه السا همچنین صدای سفید یا موسیقی نرمال را بسته به اینکه کودک پاسخ بهتری دهد، پخش خواهیم کرد. این تکنیک بسیاری  بچه ها را آرام میکند وبه خواب میبرد. جالب است بدانید گاهی اوقات بسیاری از پدر‌ها هم روی صندلی خوابشان می برد. ما همچنین هیچ وقت پوزیشنی را که نوزاد در آن راحت نیست، به نوزاد تحمیل نمیکنم و همیشه میگذاریم نوزاد به من نشان دهد در چه پوزیشنی راحت تر است.

 

چه طور یک عکاس انتخاب کنید؟

عکاسان زیادی با سبک‌ها و تجربیات مختلف وجود دارند. بنابراین من دوست دارم ببینم که آیا شما سبک عکاسی، طرفداران، ژستها، نور و موقعیت‌ها و … را در عکس آن‌ها می پسندید. من داستانهای بسیار بدی در رابطه با عکاسان بی‌تجربه و مادرانی شنیده‌ام که یک دوربین برداشته ا‌ند و فکر کردند که عکاسی کار آسانی است و سپس یک آلبوم راه انداخته ا‌ند از پوزیشنهای غیر اصولی یا یک نوزاد را  روی بالش واژگون کرده ا‌ند. همیشه برای عکاسی به یک مرجع مراجعه  کنید

 

مدل عکس کودک آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک

عکاسی کودک عکاسی کودک در تهران

 

چه ژستی را دوست دارید؟

من به عنوان عکاس کودک همیشه عکسهای نوزادان را در حالتی که دست‌هایشان زیر چونه‌هایشان است دوست دارم. این بسیار شیرین است و یک اعلام تولد بامزه است. من همچنین عاشق عکسایی هستم که نوزادان روی کمر پیچ می خورند به گونه‌ای که دستهایشان زیر یک طرف سرشان است و پاهایشان زیر باسنشان است. بسیاری از نوزدان دوست دارند در اون حالت باشند، زیرا رحم مادر را برای آن‌ها تداعی می کند. اما عکسهای مورد علاقه من آنهایی هستند که نوزاد در دست یکی از والدینش پیچ خورده به گونه‌ای که سر نوزاد روی یکی از دست‌های پدر یا مادرش است و یک حالت فوق العاده از مقیاس دید است که یک نوزاد کوچک  در یک دست بزرگ است که باعث می شود عکس جادویی و خیلی خاص شود.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی

دکمه تماس با ما