آتلیه تخصصی کودک و ایده عکاسی نوزاد در منزل و آتلیه کودک

آتلیه تخصصی کودک و ایده عکاسی نوزاد در منزل و آتلیه کودک

بسیاری از والدین با این فکر که عکاسی در آتلیه کودک امنیت بیشتری برای نوزاد دارد و یا نوزادانشان متولد فصول سرد سال هستند عکاسی در آتلیه تخصصی کودک را ترجیح می دهند. یکی از ایده های عکاسی نوزاد  و عکاسی کودک , عکاسی از یک حالت از زوایای مختلف است. مینوانید این عکس ها را در یک کادر قرار بدهید. خواندن مقاله ای به قلم تیم علمی آتلیه عکاسی کودک بُنسای به عنوان بهترین آتلیه نوزادی تهران حتما خواندنی خواهد بود. بهترین زمان برای عکاسی نوزاد ۶ تا بیست روزگی است. این موضوع برای نوزادان ضعیفتر و کم وزن تر و همچنین برای کوچولوهایی که خواب عمیقتری دارند تا پنجاه روزگی نیز ممکن است.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک شرق تهران

 

اما برای عکاسی نوزاد چه چیزهایی را باید بدانیم:

  • شناخت آناتومی نوزاد و مفصل ها بسیار ضروری است. خواهش می کنم اگر تخصصی در این زمینه ندارید فیگورهای سخت یا انواعی از عکاسی نوزاد که توسط پارچه جمع و پیچیده شده است را در منزل انجام ندهید. کسانی که در آتلیه تخصصی نوزاد و آتلیه کودک کار می کنند ساعت ها دوره دیده اند. ماساژ نوزاد می دانند (جهت ایجاد خواب عمیق تر). مفاصل و زمان های مناسب عکاسی را به صورت علمی و تجربی می دانند.

 

آتلیه تخصصی کودک آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه عکاسی کودک

 

  • دمای محیط برای اتاق نوزاد ۳۲ تا ۳۵ درجه است ( در بعضی مقالات دمای اتاق بین ۲۰ تا ۲۲ درجه ذکر شده است که احتمالا در مواردی است که بدن نوزاد با لباس گرم و پتو مناسب پوشیده شده است) اما با توجه به اینکه  عکاسی نوزاد معمولا به صورت برهنه است بهتر است این دما حدود سی و هفت درجه باشد. ضروری است بدانیم که کودک تا قبل از رسیدن به وزن هشت کیلوگرم همچنان در برابر دمای پایین آسیب پذیر است ( به دلیل تشکیل نشدن لایه های چربی زیر پوست نوزاد). همچنین باید بدانیم که نوزاد در بدن مادر در دمای ۳۷.۷ درجه سانتی گراد قرار دارد. که حفظ این دما برای روز های اول ضروری است. 

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه عکس کودک

بهترین آتلیه کودک تهران بهترین آتلیه کودک شرق تهران

 

  • از الیاف ضد حساسیت استفاده کنید. شناخت این الیاف نیاز به تحقیق و جستجوی کامل دارد. بهترین انتخاب برای آماتور ها پتو یا حوله های پنبه ای است اما آتلیه های حرفه ای نوزاد از انواع الیاف Without causing allergies یا فاقد مواد آلرژی زا استفاده می کنند.
  • استفاده از فلاش های استندارد – اگر از فلاش برای عکاسی نوزاد استفاده می کنید باید بدانید که با چشم باز نوزاد هرگز فلاش نزنید. آتلیه های تخصصی نوزاد فقط در حالت خواب عکاسی می کنند. ( در گوگل سرچ کنید آتلیه نوزاد و نمونه ها را ببینید. استودیو های عکاسی آگاه حتی در حالت خواب هم نور را به صورت دیفیوز ( پخش شده) استفاده می کنند که خیال شما را به لحاظ ایمنی نوزادتان جمع می کند.

 

آتلیه تخصصی کودک شرق تهران آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک

 

ایده در عکاسی کودک شامل استفاده از امکانات موجود به نحو احسنت و همچنین بهره گیری از فن و هنر عکاسی در راستای یافتان یا ایجاد کردن یک لحظه ی خوب از کودک است.

 

ممکن است ما به خوبی یک آتلیه عکاسی حرفه ای کودک یا نوزاد نباشیم اما این موضوع هرگز نباید ما را متوقف نماید یا از عکاسی کردن بترساند. آنقدر این کار را تکرار کنید تا احساس کنید بر موضوع مسلط شده اید. بهترین های دنیای عکاسی نیز با تمرین در این مسیر پیشرفت کرده اند. می توانید عکس های آتلیه نوزادی بن سای در شرق تهران را ببینید (کلیک کنید) و از آن ایده ها نیز الهام بگیرید.

 

آتلیه کودک

بهترین آتلیه کودک شرق تهران آتلیه عکاسی کودک شرق تهران

آتلیه تخصصی کودک

 

بسیاری از والدین دوست دارند از همان روزهای اول متولد شدن فرزندشان چهره معصوم و اندام کوچک او را بصورت حرفه ای ثبت کنند. عکاسی نوزاد گرچه راحتتر از عکاسی از کودکان نوپا است ولی بسیار کار حساس و دقیقی است بنابراین رعایت تمام نکات گفته شده را در پی دارد همچنین نکات خاصی هست که با درنظر گرفتن این نکات می توانید علاوه بر ثبت عکس هایی عالی راحتی و ایمنی نوزاد را فراهم کنید.

 

عکاسی نوزاد آتلیه نوزادی

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه تخصصی کودک شرق تهران آتلیه تخصصی کودک و ایده عکاسی نوزاد در منزل و آتلیه کودک

 

تصاویر و ایده ها همیشه فراوانند، همیشه در همه جای جهان مادر ها علاقمند به عکاسی و ماندگار کردن خاطرات دوران شیرین کودکی فرزند خود هستند. به اشتراک گذاشتن زیبایی های دنیای کودکانه نیز از علاقمندی های مادرانه محسوب میشود. در این مطلب ما تعدادی از این لحظات به اشتراک گذاشته شده توسط مادران را با شما تقسیم میکنیم تا بتوانید از آنها ایده برداری کنید و خاطرات کودکانتان را ثبت کنید.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

آتلیه کودک

 

ژست به معنای عمومی ( نه به معنای فنی) شامل مجموعه ای از حالت های بدن ( پا – کمر – دست – گردن – سر) و مجموعه حالت های صورت ( میمیک) است. در عکاسی بزرگسال یک پوزر وجود دارد که به مدل شما حالت مورد نظر را پیشنهاد می کند. اما در عکاسی کودک و نوزاد بهره گیری از ژست به معنای ثبت بهترین لحظه از بدن و صورت سوژه است که به صورت آنی شکل گرفته است. باید بدانیم همواره بهترین آتلیه عکاسی کودک آن مجموعه ای است که سریعترین واکنش را در مقابل لحظات احساسی کودک یا نور طبیعی موجود در صحنه نشان می دهد.

آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران #بهترین_آتلیه کودک_شرق_تهران

 

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

 

 

 

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 

 

آتلیه عکاسی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران

 

 

دکمه تماس با ما