آتلیه کودک و مدل عکس کودک در عکاسی کودک

آتلیه کودک و مدل عکس کودک در عکاسی کودک

عکاسی کودک همیشه کار سختی بوده و متقاعد کردن آن‌ها برای انتخاب یک مدل عکس کودک مناسب دغدغه‌ بسیاری از عکاسان و والدین است. معمولا کودکان علاقه‌ای از خود برای گرفتن عکس نشان نداده و این کار نیاز به یک عکاس باحوصله در آتلیه تخصصی کودک دارد. ژست عکس کودک اما می‌تواند بسیار جذاب و شیرین باشد و این روزها بسیاری از برندهای معروف از طریق مدل‌های کودک توانسته‌اند محصولات خود را به خوبی تبلیغ کنند. بسیاری از ژست‌های عکاسی کودکان به گونه‌ای هستند که اگر یک کودک آن را ایفا کند، تاثیر بیشری خواهد داشت. ما در این مطلب وبلاگ آتلیه تخصصی کودک بنسای قصد داریم چند مدل عکاسی کودک ایده‌آل برای عکس گرفتن از نوزاد و کودک به شما معرفی کنیم.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

آتلیه کودک

 

ژست عکاسی از کودک

 

کودکان با ژست‌هایی که برای عکاسی می‌گیرند، تمام احساسات خود را به بیننده منتقل می‌کنند. ژست‌هایی نظیر دویدن، خندیدن و گریه کردن که هر کدام گویای حال واقعی آن‌ها است. نحوه ژست عکس گرفتن بچه ها هرگز نباید مصنوعی باشد، از این رو توصیه می‌شود تا با چند راهکار ساده،چه در آتلیه کودک و چه در عکاسی کودک در فضای باز ژست آن‌ها را طبیعی کرد.

 

بهترین آتلیه کودک

 

خندیدن

 

تقریبا اکثر بچه‌ها علاقه زیادی به خندیدن داشته و به راحتی می‌توانند از ته دل بخندند. از این رو، برای اینکه بتوان از این ویژگی کودکان در عکس استفاده کرد، بهتر است عکاس از کسی کمک بخواهد تا در پشت صحنه بچه‌ها را بخنداند. این کار نیاز به تجربه کافی داشته و عکاس کودک باید بهترین زمان را برای گرفتن عکس در آتلیه کودک یا عکاسی کودک در فضای باز انتخاب کند. انتخاب یک منظره زیبا نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که در این ژست باید به آن توجه کرد. بهره گرفتن از طبیعت و درختان می‌تواند فضای عکس را شاده کرده و ژست عکاسی از کودک را طبیعی‌تر جلوه دهد.

 

آتلیه تخصصی کودک

مدل عکس نوزادی بهترین آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک شرق تهران

 

 

شکلک درآوردن

 

یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای ژست عکس کوذکان در آتلیه کودک ، شکلک درآوردن است. معمولا بچه‌ها عاشق این کار بوده و شکلک‌های بامزه‌ای از خود درمی‌آورند. یک عکاس حرفه‌ای می‌تواند با چند ترفند ساده کودکان را وادار به شکلک درآوردن کند و در زمان مناسب از آن‌ها عکس بگیرد. اگر آن‌ها از این کار خجالت کشیدند، کافیست خودتان ابتدا چند شکلک بامزه از خود دربیاورید تا آن‌ها را تشویق به این کار کنید.

 

مدل عکس نوزاد

عکاسی کودک ژست عکس کودک و مدل عکس نوزادی در آتلیه کودک

آتلیه نوزادی

 

هنگام گریه کردن

 

گریه برخی از کودکان به گونه‌ای است که آن‌ها را بامزه می‌کند. البته توصیه نمی‌کنیم برای این کار، آن‌ها را به گریه بیاندازید، بلکه منظور ما این است که عکس گرفتن هنگام گریه بچه‌ها می‌تواند ایده جالبی باشد.

 

همراه پدر و مادر

 

عکس گرفتن در کنار پدر و مادر می‌تواند ایده‌ای مناسب برای ژست عکاسی کودک باشد. این ایده از عکاسی یکی از رایج‌ترین موارد عکاسی بوده و کودکان با قرار گرفتن در کنار خانواده خود، یک عکس یادگاری و ماندگار می‌گیرند. برای اینکه عکس شما متفاوت باشد، بهتر است این کار را در طبیعت و با گرفتن ژست‌های خاص انجام دهید. به طور مثال، پرتاب کردن بچه به آسمان توسط پدر یا مادر یکی از ایده‌های جالب برای عکاسی است.  همچنین می‌توان هنگام بازی کردن پدر و مادر با فرزند خود از آن‌ها عکس گرفت.

 

مدل عکس کودک ژست عکاسی کودک

آتلیه تخصصی کودک

 

پوشاندن لباس‌های جالب و بزرگ‌تر از سایز آن‌ها

 

یکی از ایده‌های جذاب برای عکاسی کودک در آتلیه کودک ، پوشاندن لباس‌های بزرگ‌ است. لباس‌هایی که هم سایز کودکان نباشد، ظاهر آن‌ها را بامزه کرده و عکسی ماندگار از آن‌ها برجای می‌گذارد. البته بهتر است با توجه به رنگ پوست و چهره بچه‌ها به آن‌ها لباس پوشاند تا عکس خوبی از آب دربیاید.

 

مدل غکس کودک

آتلیه تخصصی کودک آتلیه تخصصی کودک در تهران

 

 

عکس گرفتن هنگام ذوق کردن بچه‌ها

 

معمولا اغلب بچه‌ها با دیدن اسبا‌ب‌بازی و هنگام ورود به شهربازی چنان ذوقی می‌کنند که انگار دنیا را به آن‌ها داده‌اید. یک عکاس فرصت‌طلب می‌تواند از این حالت چهره کودکان یک عکس زیبا بگیرد. اگر به دنبال ایده‌ای مناسب برای ژست عکاسی کودک هستید، هنگام ذوق کردن آن‌ها می‌توانید بهترین ژست‌ها را دربیاورید. این حالت از کودکان به قدری طبیعی است که عکس را بسیار زیبا می‌کند.

 

آتلیه تخصصی کودک مدل عکس نوزاد

آتلیه تخصصی در تهران

 

عکس گرفتن هنگام خواب

 

هنگامی که بچه‌ها به خواب می‌روند،به خصوص در عکاسی نوزاد، چهره آن‌ها بسیار جالب و بانمک می‌شود. استفاده از این فرصت در آتلیه کودک می‌تواند یک عکس زیبا را به همراه داشته باشد. این ایده می‌تواند جالب‌ترین ایده برای مدل عکاسی نوزاد باشد. عکس‌های زیادی وجود دارند که در هنگام خواب بودن کودکان گرفته شده و بسیار زیبا هستند.

 

ژست عکس کودک و مدل عکس نوزادی مدل عکس نوزادی

ژست عکس کودک و مدل عکس نوزادی

 

سخن پایانی

 

عکاسی کودکان یکی از کارهای سخت در عکاسی است که نیاز به صبر و حوصله زیاد دارد. بسیاری از عکاسان با ترفندهایی که می‌زنند سعی می‌کنند تا کودکان را تشویق به گرفتن ژست‌های عکاسی کودک کنند. معمولا بهترین زمان برای گرفتن عکس هنگام بازی کردن کودکان، خوابیدن، خندیدن و غیره می‌باشد. ما در این مطلب آتلیه تخصصی بنسای بهترین آتلیه کودک در تهران با معرفی ژست‌های عکاسی و مدل عکس نوزاد به شما آموختیم که چگونه می‌توان به راحتی از آن‌ها عکس گرفت.

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه کودک، عکاسی کودک

دکمه تماس با ما