عکاسی کودک و مدل عکس کودک در آتلیه کودک

عکاسی کودک و مدل عکس کودک در آتلیه کودک

مدل عکس کودک برای کودکان انواع مختلفی دارد و همین امر موجب تنوع در عکاسی کودک میشود. عکاس می تواند با بهره گیری از ویژگی های محیط آتلیه و به کمک خلاقیت خود به کودک در هنگام عکاسی کمک کند. البته محیط باید به گونه ای باشد که کودک خودش تصمیم بگیرد ولی عکاس می تواند به او در این زمینه کمک کند. با توجه به طراحی محیط آتلیه کودک ، عکاس کودک مدل عکاسی کودک را پیشنهاد میدهد و این کار با خلاقیت خود کودک زیبا تر میشود. کودک پس از برقراری ارتباط با محیط می تواند صحنه های طبیعی را ایجاد کند که برای عکاس ارزشمند است. در مدل های مختلف عکاسی کودک  در ابتدا با طرح عکس هایی شروع میشود که کودک در آنها  به صورت نشسته در حالت های مختلف است.

این مدل از عکاسی هم در آتلیه و هم در عکاسی فضای باز امکان پذیر است. مسئله ای که مهم است راحتی کودک با محیط است که سبب خلاقیت او میشود. در آتلیه فضا به صورتی است که طرح عکس ها از قبل موجود است و روند عکاسی سریع تر است. ولی می توان گفت هر دو زیبایی خود را دارند.

 

مدل عکس کودک 

مدل عکس کودک

عکاسی کودک عکاسی کودک

مدل عکاسی کودک

 

مدل عکس کودک با ژست طبیعی

 عکاسی کودک با ژست طبیعی حالتی است که به کودک این اجازه را میدهد خود واقعی اش باشد و نیازی به حالت های مصنوعی نیست. بیشترین توجه عکاس به نوع لبخند واقعی کودک است. و نکته بعدی استفاده از مدل های معمول عکاسی به صورت نشسته و ایستاده است.

با توجه به محیط  آتلیه کودک مدل عکاسی ایستاده به همراه خلاقیت بسیار زیبا میشود. به طور کلی طراحی محیط آتلیه کودک به جذابیت و زیبایی عکس های کودک کمک می کند. البته نکته مهم در بین انواع مختلف عکاسی کودک تنها طبیعی بودن حالت چهره است. عکاس تمام تلاش خود را می کند که در زوایای مختلف صورت ، لبخند طبیعی را ثبت کرده و با توجه به حالت چشم ها عکسی زیبا را ثبت کند.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

آتلیه کودک

آتلیه تخصصی کودک آتلیه تخصصی کودک

عکاسی کودک

 

عکس طبیعی می تواند به گونه ای باشد که کودک در حال بازی، دویدن و عروسک بازی باشد. درست زمانی که کودک در دنیای خودش غرق شده می توان آن لحظه را ثبت کرد. پس می توان گفت  به طور طبیعی به نسبت انواع دیگر عکاسی مثل عکاسی آتلیه بارداری و آتلیه نوزادی کمی آسان تر است و به نسبت زمان کمتری را میگیرد. عکس باید سرشار از حس خوب باشد و این توانایی عکاس است که صحنه های واقعی را ثبت کند.

 

عکاسی کودک آتلیه تخصصی کودک

عکاسی کودک

عکاسی کودک عکاسی کودک

آتلیه تخصصی کودک

 

در آتلیه کودک به کمک نورپردازی می توان عکس کودک را به شکلی متفاوت  تهیه کرد. یکی از جذاب ترین مدل های عکاسی نحوه نگاه کودک به سمت بالاست. در این نوع عکاسی چهره به صورت کامل ثبت میشود. می توان گفت مدل پرتره عکاسی از خلاقیت کمتری برخوردار است ولی جلوه و زیبایی آن با انواع دیگر عکاسی متفاوت است.

 

مدل عکس کودک عکاسی کودک

آتلیه تخصصی کودک

آتلیه تخصصی کودک عکاسی کودک

آتلیه کودک

 

این نوع عکاسی بهتر است برای کودکانی که بزرگتر هستند، استفاده شود. این مدل عکاسی برای اعضای خانواده و به خصوص پدر و مادر بزرگ ها بسیار جذاب است. یک عکس خوب زمانی است که کودک در حال حرکت و بازی با خود والدین است.

عمولا این صحنه به خودی خود هم خلاقیت دارند و در عین حال طبیعی هستند. ثبت این صحنه یعنی ثبت خاطرات کودک تا سال ها آن لحظه را بخاطر می سپارد. اما یکی از روش هایی که می توان بهترین  را داشت، استفاده از علاقه مندی های کودک است.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

عکاسی کودک

 

به طور مثال کودکی که به رقص علاقه مند است با خلاقیت خود می تواند مدل عکس را بسازد و به نوعی هم عکس طبیعی میشود و هم به دلخواه کودک عکس ها ثبت شده اند. به کمک استعداد های خود کودک در هنگام عکاسی می توان بهترین عکس ها را ثبت کرد.

با قرار گیری کودک در محیط های مختلف که با توجه به طراحی آتلیه می باشد عکس ها به صورت خاص و ویژه ثبت میشوند. مدل عکس کودک باید با توجه به حالات صورت او باشد. صحنه خاص عکس می تواند در محیطی شنی باشد که کودک مشغول بازی شود و یا در زمانی که کودک به همراه حیوان خانگی خود عکس میگیرد و  او را صمیمانه در آغوش میگیرد.

حتما باید در هنگام عکاسی کودک علاقه مندی ها را مدل عکس کودک در نظر گرفت. به عنوان مثال در محیط هایی که مثل کارتون ها شبیه سازی شده باشد کودک با توجه به علاقه مندی هایش تصمیم میگیرد. عکس در آتلیه کودک از جذابیت های بیشتری برخوردار است.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

دکمه تماس با ما