آتلیه کودک

آتلیه کودک

ما همه عکس های خانوادگی را دیده ایم که همه خوشحال هستند٬ بچه ها لبخند می زنند و همه بچه ها به نظر می رسد که زمان زندگیشان را دارند. عکس هایی مانند این انقدر طبیعی به نظر می رسند که آسان است که فکر کنیم گرفتن آنها تقریبا هیچ کاری ندارد اما در واقع عکاس آتلیه کودک به احتمال زیاد در پشت صحنه برای گرفتن تصاویر از همه لحاظ کامل تلاش می کند. عکاسی و گرفتن عکس از بزرگسالان یک چیز است اما کار کردن با کودکان و عکاسی کودک  مجموعه جدید از چالش ها را برای ما به ارمغان می آورد. در حالی که بزرگسالان به طور کلی از راهنمایی ها استفاده می کنند و به درخواست ها پاسخ می دهند٬ بچه ها به این طرف و آن طرف می دوند و یک جا جمع کردن بچه ها و تلاش برای همکاری کردن آنها کمی شبیه به تلاش برای جمع کردن یک گله گربه است.

 

آتلیه کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه کودک

 

اگر تجربه داشته باشید ، یا اگر به عکاسی خانوادگی فکر می‌کنید ، در اینجا چند نکته برای عکاسی از کودکان وجود دارد که حاصل تجربیات آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران در آتلیه کودک و عکاسی در فضای باز و آتلیه تخصصی کودک میباشد و  ممکن است مفید باشند .

این نکات معمولا زمانی کمک می کند که من جلسه عکس خانوادگی می گذارم و اگر شما در زمان گرفتن عکس از بچه ها با آن ها بحث و جدل دارید بعضی از این نکات ممکن است فقط راهی برای گرفتن عکس بی نظیر باشد.

 

آتلیه کودک آتلیه تخصصی کودک شرق تهران

 

 

بچه ها را بشناسید

 

 

هر کسی که وقت خود را صرف گرفتن عکس های خانوادگی کرده است این قانون را می داند٬ اما من شاهد عدم موفقیت بسیاری از عکاسان در گرفتن عکس هایی که می خواستند بودم. چون آن ها این گام ابتدایی ساده را انجام نمی دادند. اولین کاری که وقتی عکس‌های خانوادگی را می‌گیرم این است که چند دقیقه وقت می گذارم تا بچه‌ها را بشناسم. از آن‌ها می‌پرسم اسمشان چیست؟, سن و سال آن‌ها چقدر است؟، و آن‌ها به من کمی درباره زندگیشان می گویند. از آنها سوالات خاصی بپرسید. درغیر این صورت پاسخی خواهید گرفت که بیش از حد عمومی و غیرمفید هستند. آیا حیوانات خانگی دارید ؟ اسم آن‌ها چیست ؟ بستنی مورد علاقه ات چیه ؟ فیلم مورد علاقه ات چیه؟

 

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه عکس کودک

 

با یادگیری کمی درباره این بچه ها٬ آنها احساس راحتی بیشتری می کنند و در نتیجه عکس های بهتری در آتلیه کودک ثبت میشود . از چند دقیقه اول به عنوان فرصتی برای ایجاد رابطه با بچه ها استفاده کنید و به آنها کمی درباره خودتان بگویید. بنابراین آن ها شما را به جای یک آدم ترسناک یا یک لنز بزرگ دوربین٬ یک عکاس صمیمی می بینند. یک ترفند برای انجام این کار٬ پاسخ دادن به سوالاتی است که بعد از اینکه نوبت خود را گذراندند به آن ها پاسخ می دهند. من دوست دارم کمی مسخره‌بازی در بیاورم و با دادن پاسخ‌های جعلی که معمولا باعث خنده بچه‌ها می‌شود ، یک لحن سرگرم‌کننده برای عکاسی کودک داشته باشم. من یک ایگوانا به اسم آقای ترشی دارم. من کره بادام زمینی و بستنی سبز را دوست دارم. ممکن است این کار کمی احمقانه به نظر برسد اما این کار دو چیز بسیار مهم را دربر دارد:

 

۱. به برقراری ارتباط و حس اعتماد بین شما و بچه‌ها کمک می‌کند ،و آن‌ها به احتمال زیاد در طول جلسه بیشتر همکاری می‌کند .

 

۲. به والدین نشان می‌دهد که شما به کودکانشان اهمیت می‌دهید , که می‌تواند تفاوتی بین عکاسی موفق، و یک سری لحظات ناشیانه که شما را برای هفته‌ها آزار می‌دهد٬ ایجاد کند.

 

آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک آتلیه عکاسی

 

 

برای آنها چیز خاصی بیاورید

 

 

زمانی که زمینه را برای کوچک‌ترها آماده کردید ، وقت آن است که در واقع چند عکس کودک بگیرید . می‌تواند کمی مشکل باشد زیرا کودکان برای انجام کارهایی که معمولا از آنها می خواهند انجام دهند ، عادت ندارند . شما ممکن است یک ژست یا ترکیب‌بندی خاص داشته باشید ، اما بچه‌ها بیشتر در حال دویدن یا بالا رفتن از درختان هستند.

 

یکی از حقه‌های مورد علاقه من این است که کودکان اشیایی مانند کتاب و اسباب بازی مورد علاقه خود مانند حیوانات پر شده را باخود بیاورند . نه تنها باعث می شود که در طول عکاسی کودک توجه آنها را جلب کند ، بلکه به شما چیزی می‌دهد که می‌توانید در مورد ایجاد یک روابط خوب برای زمان کوتاه خود باهم صحبت کنید. از آنها بخواهید که کمی درباره حیواناتشان به شما بگویند ، بپرسید آیا می‌توانید چند صفحه از کتاب را بخوانید یا یک دقیقه با اسباب‌بازی‌هایشان بازی کنید.

 

شاید احمقانه به نظر برسد که هزاران دلار لوازم دوربین آنها هستند در حالی که شما و بچه ها وانمود می کنید که با خرگوش های پردار دارید بازی می کنید. اما به عکس حرفه ای فکر کنید. در اینجا ، با انجام این کار ، بذر را برای یک جلسه موفق می‌کارید و در عین حال افراد بالغ را تحت‌تاثیر قرار می‌دهید . و این می‌تواند ارزش زیادی داشته باشد زمانی که آنها از شما می خواهند که عکس های بیشتری در سالهای آینده از آنها بگیرید.

 

آتلیه کودک

آتلیه عکس کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه کودک

 

خوشبختی پوچ را بغل کنید

 

 

وقتی که ما به عنوان بزرگسالان خودمان را بیان می کنیم، مانع های فراوانی داریم. ما نگران چیزی هستیم که مردم فکر می‌کنند ، چگونه لباس ما به نظر می‌رسد ، و همه در اطراف ما چه کار می‌کنند ، و در نتیجه ما عموما دوست نداریم موج‌ ایجاد کنیم و باعث هیاهو شویم. اغلب کودکان چنین فیلترهایی را ندارند و نتایج می توانند برای برخی از جلسات عکاسی استرس زا باشد. . اگر شما یک عکاس کودک هستید که از کنترل و نظم لذت می‌برد ، شاید عکاسی از کودکان ، فنجان چای ویژه شما نباشد . اگر می‌توانید این سعادت نامعقول کودکان را بپذیرید ، نه تنها عکس‌های بهتری به دست خواهید آورد ، بلکه شما و مشتریان تان زمان بهتری را در نتیجه خواهید داشت . اگر می توانید یاد بگیرید که خوشبختی پوچ بچه ها را قبول کنید، نه تنها عکس های بهتری خواهید داشت، بلکه شما و مشتریانتان نتیجه بهتری کسب می کنید.

 

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکس کودک

 

یکی از نکاتی که باید به یاد داشته باشید این است که شما فقط عکس کودک می‌گیرید ، اما در حال ایجاد یک حافظه هستید . ماه‌ها بعد، زمانی که مشتریان عکس‌های شما را به دوستان و خانواده خود نشان می‌دهند ، اغلب درباره خود در جلسه عکس ، و نحوه برخورد با آن‌ها صحبت می‌کنند . حتی اگر عکس‌های شما خیره‌کننده باشند ، مشتریانتان اغلب با کمی تفسیر درباره شما در موردتان ترش می کنند ." بله این عکس خیلی خوب است اما کسی که آن را گرفته است عملا به کودکانمان فریاد زد تا آن‌ها لبخند بزنند ." شما می‌خواهید که آن‌ها چیزهایی مانند این بگویند: " ما از تصاویر خوشحالیم ، و بچه‌های ما با عکاس زمان خوشی داشتند . او واقعا با آن‌ها ارتباط داشت و آن‌ها را می‌خنداند ." نه تنها مشتریان شما بیشتر از عکس ها خوششان می‌آید ، بلکه بیشتر مایل خواهند بود تا جلسات آینده را هم برای گرفتن عکس پیش شما بیایند و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران #بهترین_آتلیه کودک_شرق_تهران

 

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

 

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 

 

آتلیه عکاسی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران

دکمه تماس با ما