آتلیه عکاسی کودک و ایده هایی برای عکاسی نوزاد

آتلیه عکاسی کودک و ایده هایی برای عکاسی نوزاد

هر مادر باید حتما در همان روز اول تولد یک عکس از خود و نوزاد تازه متولد شده اش که به او به چشم یک گنج نگاه می کند داشته باشد. مادران زیاد به این که چند ساعت بعد از زایمان ظاهرتان چطور است فکر نکنید. هیجان تجربه در آغوش گرفتن نوزادتان هر گونه اثر خستگی را از چهره ی شما پاک خواهد کرد. این لحظات را در عکاسی نوزاد خود ثبت کنید، مادر برای گرفتن یک عکس شیرین با فرزندش، او را با دو دستش بالا بیاورد و نوزادش را نگاه کند. به علاوه اولین لحظات نوزاد با پدر که او را در دستان قویش نگه میدارد و در حال نوازش و نگاه کردن به اوست باید ثبت شود. در این مطلب آتلیه عکاسی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران قصد داریم به ایده های برای عکاسی نوزاد بپردازیم با ما در ادامه مطلب آتلیه کودک بنسای همراه باشد.

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

 

چه چیزی شیرین تر از خیره شدن یک خواهر یا برادر بزرگتر به خواهر یا برادر کوچکتر قنداق شده اش است؟ دیدار با نوزاد جدید قطعاً یکی از ماندگارترین خاطرات فرزند بزرگترتان خواهد شد و با عکس برداری به ثبت شدنش در خاطراتش ماندگار می ماند.
از زمان نوزادی بچه عکس زیاد بگیرید چون به سرعت دوره نوزادی پشت سر گذاشته می شود و نوزادی دارای خاطرات مخصوص به خودش است.

 

بهترین آتلیه کودک شرق تهران بهترین آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه عکاسی کودک


نوزادان هر روز تغيير مي كنند، به خصوص در اولين ماه هاي تولد اين تغييرات ديدني و شگفت انگيز هستند. اگر مي خواهيد اين تغييرات را ثبت كنيد بايد به صورت منظم از فرزند خود عكس بگيريد و اين روزهاي خاص را از دست ندهید.
با عکاسی نوزاد خود از اولین لحظات پس از تولد تا اولین بار که کودک شما راه می رود یا غذا می خورد، همه و همه لحظاتی دلنشین و به یادماندنی هست، که شما با عکسبرداری ثبت این لحظات را از دست ندادید.
عکس هر چقدر ساده تر باشد، بهتر جلوه می کند. نورهای ملایم، ژست های ساده، رنگ های معتدل مناسب است،به طور مثال گذاشتن نوزاد روی پتوهای خز دار یک ایده جالب، ساده و دوست داشتنی است.

 

بهترین آتلیه کودک تهران

بهترین آتلیه کودک تهران آتلیه عکاسی کودک

 

چند شیوه برای عکاسی از نوزاد در آتلیه نوزاد

عکاس وقتی نوزاد در جای خوب و راحتی قرار داد. اطرافش حرکت میکند، از زاویه های مختلف عکس می گیرید همچنین می توان دقیقاً از بالای سر نوزاد از او عکس گرفت و ملحفه روی تخت هم نقش یک پس زمینه ساده را ایفا خواهد کرد و به همین سادگی عکس های زیبایی خواهید داشت.
گاهی در بعضی از جلسات عکاسی پیش می ایدکه حتی یک لبخند هم بر لبان نوزاد نشیند به جای این که سعی کنید به هر قیمتی او را بخندانید، به دنبال چشمان مهربان، نگاه های کنجکاوانه و کارهای جذاب دیگری که نوزادان انجام می دهند باشید. این لحظه ها را از دست ندهید.
عکاسی نوزاد از بالای صندلی درصورتی که یک پس زمینه اماده است و نوزاد در مرکز قرار گرفته یک کادر مناسب برای عکاسی است.
عکس خانوادگی با حضور عضو جدید خانواده ارزشمند است.

 

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی نوزاد آتلیه عکس کودک


در هنگام عکاسی نوازد به والدین یاد اور شوید در عکاسی نوزاد در آتلیه کودک کافی است حس واقعی و دوست داشتنی که به فرزند خود دارند را به او نشان دهند چرا که این حس در عکسها ثبت خواهد شد
قنداق کردن راه عالی است تا از این طریق جنبش و حرکت نوزاد برای گرفتن بعضی عکس های خاص محدود شودو بتوان فرم دلخواه را اجرا کرد
استفاده از فلش را به کلی کنار بگذارید : فلش مسئول چشمهای قرمز یا بسته ی کودکان در عکسها است، و می تواند نوزادان را بترساند و برای چشمانش مضر یاشد
در مقاله ی خلاقیت در عکاسی نوزاد و کودک در آتلیه کودک به طور مفصل تمامی نکات ذکر شده است.

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

 

ایده های برای ژست عکس از نوزاد

عکاسی نوزاد معمولا به صورت برهنه است بنابراین دمای اتاق در نظر گرفته شود.
بدن نوزاد تا پانزده الی بیست روز بعد از تولد، حالتی که در شکم مادر داشته را حفظ می کند. بنابراین این بیست روز بهترین فرصت عکس به حالت جنینی که خوابیده است را از زاویه پهلو میتوان گرفت.

عکس سیاه و سفید حتما بگیرید

یک پرتره « سیاه و سفید » از نوزادتان می تواند فکر جالبی باشد. عکس سیاه و سفید نه تنها چیزی را در خودش دارد که با مرور زمان باعث از بین رفتن آن نمی شود بلکه بعضی ایرادها و معایب مثل قرمزی و خراش های جزئی پوست نوزاد را پوشش داده و پاک می کند. فراموش نکنید که بلافاصله بعد از تولد، عکس سیاه و سفید معمولاً زیباتر از عکس رنگی است.
 
 
عکاسی کودک
آتلیه کودک آتلیه کودک
آتلیه کودک
 

چندین ایده برای پس زمینه در عکاسی نوزاد:

استفاده از گل های ریز و درشت مصنوعی، ریسه، چراغهای تزئینی، می توانند برای عکاسی جالب باشند. به خصوص آنکه در رنگهای متنوعی باشند.
گذاشتن نوزاد در یک سبد حصیری چمدان صندوقچه قابلمه و..... به همراه اشیاء مربوط به ان می توان پس زمینه را تزیین کنید.
یک پتوی تیره را روی زمین پهن کنید تا به عنوان آسمان شما باشد بامقوا یا کاغذ سفید، ستاره های مختلفی را برش دهید و با یک پارچه ی ملحفه نیز، یک ماه درست کنید ونوزاد را در مرکز پتو بخوابانید

 

عکاسی کودک عکاسی نوزاد

آتلیه کودک و آتلیه نوزاد


برای عکاسی این سبک از نوزاد نیاز است که بالای یک صندلی بروید تا بالابتوانید بهتر عکاسی کنید.  چندتایی کوسن بزرگ و استفاده از یک پتوی دارای بافت مناسب (خز دار) یکی از بهترین گزینه ها برای عکاسی با پس زمینه ساده است.  می توانید لباس های مختلف که شبیه گل، خرگوش، زنبور و مدل های فانتزی دیگر را به نوزاد خود بپوشانید واینها تم های جالب برای عکاسی نوزادی است اگر دوست دارید از نشانه های جنسیتی میتوانید استفاده کنید مثلا برای پسر بچه ها کلاه نقابدار، کروات و یا پاپیون گردنی بگذارید. برای دخترها از تل‌های رنگی، تاج گل، پاپیون روی سر و گردنبند و دستبندهای فانتزی استفاده کنید.

دکمه تماس با ما