چندین راه حل ساده برای خواباندن نوزاد در آتلیه نوزاد

چندین راه حل ساده برای خواباندن نوزاد در آتلیه نوزاد

این مقاله توسط آتلیه تخصصی نوزاد بنسای نوشته شده و هدف آن ارتقای سطح بصری مخاطبان فارسی زبان در حوزه عکاسی حرفه ای کودک / نوزاد / بارداری است.

جهت رزرو وقت می توانید با شماره های زیر وقت خود را برای آتلیه نوزاد شرق تهران (بن سای) رزرو نمایید.

۷۷۹۳۹۸۸۸ – ۷۷۹۳۹۹۳۸

جوایز جهانی استودیو بن سای (کلیک نمایید)

 

در عکاسی حرفه ای نوزاد به خاطر داشته باشید که نوزادی که گرسنه باشد به شدت بدخلق و کلافه است . پس سعی کنید حدالامکان او را قبل از تایم عکاسی نوزاد کاملا سیر کنید .

نوزادان عاشق این هستند که بعد از شیر خوردن کمی استراحت کنند و چرت بزنند و این بهترین فرصت برای شروع عکاسی نوزاد است.

 

 

یکی دیگر از راه حل ها برای آسان خواباندن نوزادان قبل از عکاسی٬ گرم کردن محل خواب نوزاد است .

پتویی گرم دور او بپیچید . هوای خانه یا اتلیه نوزاد را تا جایی که امکانش هست گرم کنید و بعداز آنکه به او شیر دادید کمی در آغوش خود نگهش دارید و به آرامی تکانش دهید .

و حالا شما یک نوزاد ، با خوابی آرام دارید . دقت کنید که بیش از اندازه گرم کردن نیز مفید نیست. کمی گرم تر از بدن مادر مناسب است. عکاسی از نوزادان یک حرفه ی جذاب است که به شما فرصت کافی برای تماشا کردن نوزادان را می دهد.

 

 

به خاطر داشته باشید که نوزادان زمانی که هنوز متولد نشده و در رحم مادرشان قرار دارند محیطی کاملا گرم و راحت دورشان را احاطه کرده است و تا مدتی بعداز تولد نمیتوانند دمای بدن خود را با محیط اطرافشان وفق بدهند . پس لازم است که شما کمکشان کنید .

 

یکی دیگر از روش ها ، گرفتن باد گلوی نوزاد است .

باد گلو با عکاسی نوزادان در ارتباط است.

 

به خاطر داشته باشید که اگر شما تمام کارهایی که پیشتر خدمتتان عرض کردیم را انجام دهید ولی درآخر باد گلوی نوزاد را نگیرید تمام کار هایتان بی فایده بود است .

در این زمان او سعی میکند با شرایط راحتی که شما برایش به وجود آورده اید همراه شود و به خوابی آرام برود و شما هم به عکاسی حرفه ای نوزاد بپردازید. اما این جا مزاحمتی وجود دارد که نمیگذارد او راحت باشد .

پس اگر دیدید نوزادتان کاملا خواب آلود و آماده ی خوابیدن است ولی همش وول میخورد و نق نق میکند بدانید که او نیاز به کمکتان دارد 

از جایش بلندش کنید و ضربه های آرامی به پشتش بزنید تا بتواند خودش را راحت کند .

 

* نکته *

 

زمان عکاسی نوزاد در آتلیه تخصصی نوزاد برای آنکه نوزادتان راحتی بیشتری داشته باشد ، خاطرتان باشد که حتما پوشکش را شل و راحت ببندید و مطمین شوید خشک است.

اللخصوص که پوشک سفت برای نوزاد حتی در حالت عادی هم گریه ی او را درمیاورد چه برسد به زمانی که شما نیاز دارید تا او را برای عکاسی نوزاد بخوابانید .

یک آتلیه تخصصی نوزاد به شما این اطلاعات را قبل از عکاسی خواهد داد.

 

نکته ی دیگری که برای راحت خواباندن نوزاد وجود دارد این است ، او را تاب دهید .

به یاد داشته باشید که نوزاد در رحم مادر معلق و شناور است . پس زمانی که شما او را تاب میدهید حالت دل نشینی برای او دارد .

اگر این تاب دادن در یک حریر باشد خودش می تواند سوژه عکاسی نوزادی باشد.

 

 

یکی از نکات مهم در عکاسی نوزاد این است که والدین نوزاد آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند و بگذارند عکاس به آرامی کار خود را انجام دهد .

نوزادان به شدت تحت تاثیر والدین خود اللخصوص مادر خود هستند و یک مادر و پدر آرام ،مساوی با یک نوزاد آرام است و نتیجه بهترین عکس های نوزادی است.

 

یک تقلب کوچک !

 

همانطور که میدانید نوزادان در درون رحم مادر صداهایی ملایم و تکرار شونده میشنوند که همانند اینها میتوان به صدای دریا ، صدای باران اشاره کرد .

با پخش کردن این صداها میتوانید مطمئن باشید که نوزادتان به زودی به خوابی آرام میرود .

 

 

و در نهایت آخرین پیشنهاد ما به شما ، حمام کردن نوزاد قبل از تایم عکاسی است .

این کار معجزه میکند .

او را به حمامی گرم ببرید و بعداز لباس پوشاندنش کمی شیر بهش بدهید .

و در نهایت شما با نوزادی خواب مواجه هستید .

 

 

امیدواریم توجه به این نکات شما را در رساندن به عکس هایی بهتر یاری نماید .

 

صورتی که مایل به رزرو وقت در اتلیه نوزاد بن سای هستید با شماره های ۷۷۹۳۹۸۸۸ – ۷۷۹۳۹۹۳۸ تماس بگیرید .

 

هم چنین لازم به ذکر است که کلمات زیر عزیزانی را که در گوگل دنبال مطالبی از این دست میگردند را راهنمایی میکند .

 

عکاسی نوزاد  – آتلیه نوزاداستودیو نوزاداتلیه نوزادعکاسی تخصصی نوزاد – بهترین آتلیه نوزاد تهران – بهترین آتلیه نوزاد شرق تهران – آتلیه تخصصی نوزاد – نحوه عکاسی از نوزاد عکاسی خلاقانه از نوزاد ژست عکس نوزاد – ایده عکس نوزاد – اصول عکاسی از نوزاد – آتلیه نوزاد نارمک – استودیو نوزاد تهرانپارس – عکاسی نوزادی رسالت – سایت آتلیه نوزاد بن سای – جدیدترین ژست عکس نوزاد – مدلینگ نوزاد –آتلیه کودک – آتلیه تخصصی کودک

 

 

دکمه تماس با ما