پوزها و فیگورها در عکاسی بارداری

پوزها و فیگورها در عکاسی بارداری

این مقاله توسط استودیوعکاسی بن سای (آتلیه تخصصی کودک ٬ نوزاد و بارداری) نوشته شده است و به شما کمک می کند عکس های حرفه ای بارداری بگیرید. هرچند عکس بارداری برای رسیدن به بهترین نتیجه شما نیاز به تمرین و علاقه زیاد دارید .

 

عکس ها خارجی هستند و به دلیل رعایت امانت از انتشار عکس های استودیو بن سای معذوریم .

 

زمان  بارداری ، یکی از شیرین ترین لحظات مشترک مادر و فرزند است که نیاز به ثبت دارد ، و البته که برای ثبت این لحظه های دوست داشتنی در یک آتلیه بارداری باید دانست که چطور آنها را به زیباترین شکل ممکن ثبت کرد و به یک عکس بارداری زیبا تبدیل کرد.

عکاسی بارداری ، می تواند بسیار لذت بخش باشد اما گاهی خیلی از مادرها به دلیل ظاهر متفاوتشان و شکم ترک خورده شان علاقه ی چندانی به عکاسی بارداری در یک اتلیه بارداری ندارند .

اما اگر آتلیه تخصصی بارداری  شما به خوبی در این حرفه جا افتاده باشد ، میتواند عکس های بارداری فانتزی و جالبی  از شما ثبت کند که شکم ترک خورده ی شما به کمترین نگرانی برایتان  تبدیل بشود .

اما قبل از اینکه بخواهید به استودیو باردرای بروید یا حتی اگر خودتان میخواهید دست به کار شوید و از خودتان عکس حاملگی بگیرید ، لازم است که چند ایده عکس بارداری خوب و جدید داشته باشید .

عکس های زیادی از عکاسی های بارداری نگاه کنید . ژست های عکاسی بارداری  از مهم ترین مواردی است که شما قبل از شروع به عکاسی باردای باید راجع به آنها بدانید .

اکثر والدین به این مسئله توجه زیادی نشان  میدهند و می خواهند که حتما ، قبل از به دنیا آمدن فرزندشان عکس های بارداری زیبایی از خود بگیرند .

ولی چیزی که باید بدانید این است که عکس بارداری همیشه تنها مادر و شکم برآمده اش نیست ، از آنجایی که تا به امروز ایده های عکس بارداری  زیادی  داده شده است در خیلی از عکس های بارداری از حضور پدر نیز استفاده می کنند ، و یا حتی برادر یا خواهر بزرگتر .

یادتان باشد که عکس دوران بارداری مربوط به دوران خاصی است ، پس عکس بارداری که شما از این دوران برای خود میخواهید نیز باید خاص باشد .

 

در این مقاله ما چندین پوز عکس بارداری و فیگور بارداری  زیبا برای عکس های بارداری نشانتان خواهیم داد .

با ما همراه باشید .

 

نشان دادن عکس سونوگرافی در حالت های مختلف !

کلیشه ای ، اما زیباست .

 

عکس بارداری

 

با دستتان قلب نشان دهید !

 

آتلیه بارداری

 

از دختر یا پسر بزرگترتان کمک بگیرید !

 

اتلیه بارداری

 

دستتان را روی شکمتان بگذارید !

1.یک دست بالای شکم و دیگری زیر شکم .

2.هر دو دست زیر شکم .

 

عکس بارداری فانتزی

آتلیه تخصصی بارداری

 

از پنجره های منزلتان استفاده بکنید !

 

آتلیه بارداری شرق تهران

 

روبانی دور شکمتان ببندید و پاپیونش کنید !

 

آتلیه بارداری تهران

 

امید است توجه به این نکات شما را در رساندن به عکس های بهتر یاری نماید.

این مقاله توسط آتلیه کودک بن سای نگاشته شده و در صورتی که مایل به رزرو وقت هستید (کلیلک  کنید)

یا با شماره های ۷۷۹۳۹۸۸۸ یا ۷۷۹۳۹۹۳۸ تماس بگیرید.

همچنین لازم به ذکر است کلمات زیر عزیزانی را که در گوگل دنبال مطالبی از این دست میگردد را راهنمایی خواهد کرد.

عکس بارداری ، آتلیه بارداری ، اتلیه بارداری ، عکس بارداری فانتزی ، آتلیه تخصصی بارداری ، آتلیه بارداری شرق تهران ، آتلیه بارداری تهران ، استودیو بارداری ، عکس حاملگی ، جدیدترین ژست های بارداری ، آتلیه بارداری با لباس ، مدل عکس بارداری آتلیه ، ژست عکس بارداری با همسر ، ژست عکس بارداری ایرانی

 

دکمه تماس با ما