عکاسی نوزاد در منزل

عکاسی نوزاد در منزل

رشد بچه ها خیلی سریع است و ما تنها با عکس نوزادی و فیلم گرفتن از دوران کودکی میتوانیم این لحظه ها را که خیلی هم سریع میگذرند را ثبت کنیم .

یکی از روش های عکاسی نوزاد و ثبت این لحظه ها رفتن به آتلیه عکاسی نوزاد (آتلیه تخصص نوزاد) است . ولی این روش محدودیت هایی در ژست عکس نوزاد دارد که بیشتر مربوط به تجهیزات و دکور و وسایل شخصی است و همچنین زمان نسبتا کوتاه عکاسی نوزادی در اتلیه نوزاد باعث میشود شما بسیاری از لحظات شیرین نوزاد خود را از دست بدهید .

به همین دلیل ضروری است که برای رسیدن به عکاسی خلاقانه از نوزاد شما تا حدودی از اصول عکاسی نوزاد سر در بیاورید تا بتوانید هر زمان که سوژه مناسب و خوبی دیدید ، دوربینتان را بردارید و آن لحظه را ثبت کنید .

زیرا در زندگی سریع این کوچولو ها لحظات بسیاری وجود دارد که دیگر تکرار نمیشود .

 

اولین امر برای گرفتن مدل عکس نوزادی  خوب ، داشتن صبر و حوصله است . شما برای آنکه بتوانید بهترین لحظات کودک خود را توسط عکس نوزادی ثبت کنید نیاز است تا صبور باشید و همیشه دوربینتان برای ایده عکس نوزاد آماده و پیشتان باشد .

 

عکاسی از نوزاد در منزل

 

خیلی از اولین های نوزادتان مهم و به یاد ماندنی است که فقط با دانستن اصول عکاسی از نوزاد قابل استخراج است .

عکس اولین لحظات نوزاد به چند دسته تقسیم می شود : اولین باری که چشم هایش را باز میکند نیاز به ایده عکاسی از نوزاد ندارد فقط کافی است اهمیت اش را بدانید و منتظر این لحظه باشید. همچنین نحوه عکاسی از نوزاد در  اولین باری که غذا میخورد بسیار مهم و به یاد ماندی است.عکاسی تخصصی از نوزاد به شما کمک می کند  اولین باری که کودک لبخند میزند را به خوبی ثبت کنید. بهترین آتلیه نوزاد منطقه شما می داند چه عکس نوزادی بهتر است اما در واقع این شمایید که برای عکس نوزادی اولین باری که او  حمام میکند را ثبت می کنید و ..

این اولین ها بهترین سوژه ها برای عکاسی نوزاد هستند .

 

یکی از انواع عکاسی نوزاد و کوودک در منزل ، عکس پرتره است که نیازمند تخصص خاص در عکاسی پرتره از کودکان است. عکس جذاب نوزاد  که داشتنش برای هر نوزادی واجب و ضروری است .

اما ..

پرتره نوزاد یا پرتره کودک چیست ؟؟

 

عکاسی پرتره نوزاد

 

این شاخه از عکاسی نوزاد ، در واقع عکس کودکی  است که در آن تنها از چهره ی کودک عکس گرفته میشود ولی گاهی برخی از پرتره های نوزاداز بالای سر تا زیر گردن را نیز نشان میدهند . این عکس نوزادی در آتلیه تخصصی نوزاد بهتر و دقیقتر انجام می شود اما بدان معنی نیست که شما از انجام آن عاجزید.

اما از آنجایی که عکاسی نوزاد با دیگر عکاسی ها متفاوت است . باید چند نکته را در این مورد بدانید تا بتوانید عکس کودک خوبی از نوزادتان بگیرید .

یکی از نکات مهم در عکاسی پرتره از نوزاد ، پس زمینه ی عکستان است .

در عکس نوزاد بهتر است که پس زمینه تان ساده باشد و از استفاده از رنگ های گرم و جیغی همچون قرمز و نارنجی پرهیز کنید (هر چند که در اصول عکاسی از نوزاد در آتلیه این موضوع میتواند به شکل خلاقانه ای تغییر کند).

و به جایش از رنگ های ملیحی مانند آبی و صورتیه کم رنگ استفاده بکنید با پارچه هایی که دارید یک آتلیه نوزاد خوب بسازید .

اما اگر هیچ کدام از این رنگ ها مناسب نبودند ، آنقدر رنگ های مختلف را امتحان کنید تا برای عکاسی کودک آن رنگی را که بیشتر به پوست نوزادتان می آید را پیدا کنید و همچنین مدل عکاسی از نوزاد را به صورت ساده انجام دهید.

سعی نکنید مثل آتلیه حرفه ای نوزاد کودکان را بپیچید یا به آن ژست متفاوت نوزاد بدهید. آتلیه تخصصی نوزاد تمام این کارها رو دوره دیده اند و به خوبی میدانند چه کنند. عکاسی نوزاد تخصص است و بهترین آتلیه کودک منطقه شما به خوبی این را می داند.

 

بعد از عکاسی پرتره کودک میرسیم به عکس های یهویی نوزاد !!

با بزرگ تر شدن کودکتان ، موقعیت برای گرفتن عکس کودک خیلی زیاد میشود .

عکس غذا خوردن ، عکس شکلات خوردن ، عکس کودکی زمانی که دارد تلاش میکند تا به چیزی برسد و یا حتی عکس راه رفتنش ..

پس نگران نباشید .

در آینده ، شما سوژه های زیادی برای عکس نوزاد و کودک از فرزندتان خواهید داشت .

 

خدام
سلام.میخوام بدانم شرایطتان برای آمدن به منزل وعکس ازنوزادچیه ولیست قیمتهارابدانم. ممنونم
دکمه تماس با ما