راهنمای عمومی عکاسی و انتخاب عکس در آتلیه تخصصی کودک بن سای

راهنمای عمومی عکاسی و انتخاب عکس در آتلیه تخصصی کودک بن سای

نمونه عکس کودک (عکس ترکیبی) (آتلیه تخصصی نوزاد و کودک) (استودیو بن سای شر تهران)

 

عکاسی نوزاد دارای چالش هایی برای والدین است که دلیل عمده ی پیچیدگی آن عدم اطلاعات کافی است. چند راهنمایی ساده شما را در انتخاب درست تر راهنمایی خواهد کرد.

قدم اول انتخاب بهترین آتلیه کودک و متناسب شماست. شما میتوانید بر مبانی قیمت و یا کیفیت عکس در اتلیه عکس کودک و نوزاد مورد نظر خود انتخاب نمایید

قدم دوم کسب اطلاعات در مورد چگونگی کار است.

زمان مناسب را برای عکاسی کودک خود بپرسید. به عنوان مثال برای عکس نوازادی بهترین زمان پیش از یک ماهگی است. معمولا پس از عکاسی بارداری (در صورت داشتن) مادر ها با توجه به نظر پزشک در مورد زمان زایمان وقتی  را برای عکاسی نوزاد خود در نظر می گیرند. این زمان معمولا شش تا پونزده روزگی است.

 

عکس نوزاد

 

نمونه عکس نوزاد (استودیو تخصصی نوزاد و کودک) (شرق تهران – نارمک)

عکس نوزادی (آتلیه تخصصی کودک و نوزاد)

حسن عکاسی نوزاد در این سن خواب بودن و سنگین بودن این خواب برای عکاسی در استودیو نوزاد است. عکس های نوزاد در این سن معمولا خیلی خوب می شوند.

توصیه استودیو برای مرحله ی عکاسی سن حدود شش ماهگی است. البته موضوع عکاسی کودک بستگی به توانایی های خود کوچولو نیز دارد. زمانی را برای این کار در نظر بگیرید که کوچولوی شما بتواند بدون کمک بشیند .

 

عکاسی کودک

 

مدل عکس کودک شش ماهه نشسته (عکاسی تخصصی کودک) ( نارمک ، تهرانپارس ٬ رسالت)

همچنین به سینه بتواند خود را بلند کند. این سن نیز برای عکاسی کودک زمان خیلی مناسبی است.

 

عکاسی کودک

 

 

مدل خوابیده در عکس کودک شش ماهه (عکاسی تخصصی کودک)

سن بعدی برای عکاسی کودک حدود نه ماهگی است٬ در این سن کودک میتواند با کمک بایستد .

 

آتلیه عکاسی بن سای

 

عکس کودک (با کمک ایستادن کودک) ( استودیو تخصصی کودک بن سای )

و در نهایت دوازده تا سیزده ماهگی یکی از بهترین ایام عکاسی کودک است. بسیاری از والدین دوست دارند عکس کودک خود را در آتلیه کودک راس دوازده ماهگی بگیرند. اما توصیه ما زمانی است که کودک شما به راه می افتد اما هنوز بر راه رفت خیلی مسلط نیست. این عدم تناسب سر و بدن و تلو تلو خورد ها عکاسی کودک را جذاب می کند.

 

عکاسی کودک

 

عکس کودک از سن یک سالگی  (عکاسی  کودکان)

پس از آن هر یک سال یکبار کافی است.

قدم سوم دریافت اطلاعات در مورد لباس کودک است. تنوع لباس زیادی به همراه داشته باشید . عکاسان بهترین آتلیه کودک شرق تهران یا هر منطقه ی دیگری در استودیو شما را راهنمایی خواهند کرد که چه رنگ لباسی با چه نوع عکسی خوب خواهد شد.آن ها به خوبی می دانند چه رنگی با چه رنگی مناسب است و بهترین عکس ها به چه ترکیب رنگی به وجود خواهد آمد.

 

عکس خلاقانه

 

نمونه عکس مبتنی بر اصول همنشینی رنگ ها (مجاورت رنگ سبز و زرد در عکس کودک)

 

 

نکته مهم: بر ای حضور در آتلیه کودم هرگز تاخیر نداشته باشید. ضرر تاخیر متوجه کیفیت  سطح آثار عکاسی کودک شما است.   زمان عکاسی با دقت محاسبه شده و تاخیر شما برای حضور در استودیو آسیب جدی به کار شما خواهد زد.

نکته بعدی مربوط به انتخاب عکس کودک شما است.

 

برای انتخاب عکس سه موضوع بسیار مهم است.

یک: عکس کودک شما چه تعداد عکس خوب در آمده باشد

دو: چه بودجه ای برای این کار درنظر گرفته اید و به چه مقدار قابل تغییر است

سه: چه فضایی را در منزل برای عکس ها و شاسی ها در نظر گرفته اید. این مورد می تواند شما را در انتخاب اندازه شاسی کمک کند

 

جهت حضور در آتلیه عکاسی تخصصی کودک این نکته را بدانید که وقت شناسی شما بسیار مهم است. ضروری است راس ساعت قرارتان در استودیو کودک حاضر شودی.

 

همیشه نمونه عکس های خلاقانه کودک را که در سایت یا اینستاگرام می بینید و میپسندید ذخیره کنید و از عکاس کودک تان بخواهید برای کودک شما نیز در صورت امکان همان عکس ها را نیز بگیرید.

اما همچنان بدانید که عکاس کودک شما با توجه به تجربه ی چندین ساله ای که در این زمینه دارد راه هایی را برای عکاسی از کودک یا نوزاد شما می شناسد که ممکن است شما حتی فکرش را نیز نکنید. ضمن بیان سلایق خود حتما دست عکاس نوزاد یا کودک خود را برای این موضوع باز ببگذارید.

 

آتلیه عکاسی بن سای

 

عکس کودک / عکس دونفره مایا و ایلیا زیبا در آتلیه تخصصی کودک بن سای شرق تهران

 

از عکس های اتفاقی استقبال کنید . همه عکس های کودک دارای چیدمان تکرار پذیرند اما لحظه های تاب در آتلیه عکاسی کودک تکرار نخواهند شد یا دست کم قابل پیشبینی نیستند

 

عکس خلاقانه

 

عکس کودک  در آتلیه تخصصی کودک بن سای (نارمک – تهرانپارس – رسالت)

 

آتلیه عکاسی کودک بن سای با نگارش مقالات تخصصی در زمینه عکاسی کودک سعی در ایجاد فضای ذهنی حرفه ای برای مشتریان خود را دارد.

این متون توسط استودیو بن سای تدوین شده و لغات زیر را هدف قرار داده است.

 

عکس کودک – عکاسی کودک – آتلیه عکاسی – آتلیه تخصصی کودک – استودیو تخصصی کودک – آتلیه تخصصی نوزاد – عکس نوزاد – عکس نوزادی – استودیو تخصصی نوزاد – استودیو بن سای – استودیو بنسای – عکاسی بارداری – آتلیه باردای – عکس بارداری – آتلیه کودک شرق تهران – آتلیه کودک تهران – بهترین آتلیه کودک – بهترین استودیو کودک – بهترین استودیو نوزاد – بهترین آتلیه بارداری – عکاسی نارمک – آتلیه کودک تهرانپارس و ...

 

در صورت تمایل برای رزرو وقت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

۷۷۹۳۹۸۸۸

۷۷۹۳۹۹۳۸

تهران – رسالت – دردشت – نارمک - تهرانپارس

 

دکمه تماس با ما