راهنمای انتخاب استودیو عکاسی کودک ٬ نوزاد و بارداری

راهنمای انتخاب استودیو عکاسی کودک ٬ نوزاد و بارداری

 

بهترین آتلیه شرق تهران کجاست؟

بهترین آتلیه کودک کدام است؟

بهترین استودیو نوزاد کجاست؟

آتلیه بارداری مناسب کجا است؟

 

این ها سوالاتی است که هر روز پرسیده می شود. پرسش هایی که والدین دقیق مطرح می کنند تا بهترین آتلیه تهران را برای فرزند خود انتخاب کنند.

اما به راستی بهترین آتلیه کودک تهران را چگونه می توان یافت؟

برای پاسخ به این سوال لازم است به نکاتی در مورد معیار های انتخاب استودیو کودک اشاره کنیم.

 

قدم اول سطح کیفی آثار است .

 

امروز همه استودیو های معتبر از شبکه های اجتماعی و محیط نت استفاده می کنند . تلگرام ٬ اینستاگرام ٬ سایت و ... محلی است برای دیدن نمونه کار های یک استودیو . کیفیت و تعدد عکس ها موضوعی است که شما باید بررسی کنید . به طور کلی به آتلیه عکاسی کودکی که تعداد کمی عکس در صفحات خود گذاشته اند اعتماد نکنید . کمیت و کیفیت دو معقوله ی جدا نشدنی هستند .

 

 

قدم دوم: مدیریت قدرتمند

 

هر مجموعه موفقی محصول یک مدیریت صحیح است. در خصوص استودیو عکاسی کودک یا عکاسی نوزاد و بارداری نیز چنین است٬ حتما مجموعه ای را انتخاب نمایید که دارای رزومه  ای برجسته در سطح بین المللی و ملی باشند. گرچه ممکن است مجبور باشید چند روزی زودتر برای رزرو وقت اقدام نمایید اما بی شک و بدون تردید ارزشش را دارد.

عکس های کودک و عکاسی از نوزاد شما سالیان سال به عنوان بهترین یادگاری باقی خواهند ماند. پس به یک استودیو معمولی اعتماد نکنید.

 

 

قدم سوم : پرسنل حرفه ای

 

شما از اولین تماس (با منشی) و با اولین حضور در استودیو متوجه رفتار حرفه ای کارکنان خواهید شد. یک استودیو حرفه ای خودش را به درستی به شما معرفی خواهد کرد و برای سوالات شما جواب مناسب و آماده ای دارد. بهترین آتلیه کودک مورد نظر خود را به نحوی انتخاب نمایید که به شما راهنمایی لازم را در خصوص لباس بهترین زمان عکاسی و سوالات متداول شما به راحتی و بدون مخفی کاری بدهد.

 

 

 

قدم چهارم: قیمت مناسب

 

نه گران و نه ارزان هیچ کدام نشانه های خوبی نیستند. از استودیو مورد نظر خود لیست قیمت بخواهید. استودیو ها موظف هستند به شما اطلاعات دقیقی از قیمت ها بدهند. حتی حرفه ای ها در تلگرام برای شما این لیست را ارسال خواهند کرد. پس پیش از هر موضوعی از استودیویی که جواب روشنی به سوال های ریالی شما نمی دهد پرهیز کنید.

 

 

تعرفه قیمت استودیو عکاسی بن سای (آتلیه تخصصی کودک)

 

قدم پنجم: قوانین مشخص و روشن

 

استودیو ها قوانین متفاوتی دارند. قبل از تصمیم گیری این قوانین را بپرسید. مسائلی هست که به نظر شما ممکن است کم اهمیت به نظر برسد اما برای عکاسی ضروری باشد. یا یک استودیو حداقل خریدی داشته باشد که در توان شما نباشد یا ...

شما لازم است این ها را بدانید و سپس تصمیم بگیرید. پس به صورت شفاف بپرسید و به صورت شفاف تر پاسخ بخواهید. بسیاری از استودیو ها متن های آماده ای دارند که به سوالات احتمالی شما به صورت یک جا پاسخ خواهد داد.

 

کلیک کنید

 

قدم ششم : داشتن تم های مناسبتی

 

زمان می گذرد و فصل ها می روند و رویداد ها می گذرند. هیچ کدام از این تغییرات را شما دوباره نخواهید یافت مگر در فیلم و عکس. نگاهتان را نسبت به عکاسی کودک حرفه ای کنید. این تنها کالایی است که هر چقدر بگذرد ارزشمند تر خواهد شد.

 

 

تم ها معروف آتلیه های کودک از این دست هستند :

 

  • تم تولد
  • تم نوروز
  • تم یلدا
  • تم پاییز
  • تم کریسمس
  • تم زمستان
  • تم دنودنی
  • تم تولد
  • تم ولنتاین
  • تم پاییز
  • تم بهاری
  • تم تابستانی
  • تم هفت سین

و...

 

 

فراموش نکنید که شما هرگز برای یک عکس به استودیو نخواهید رفت . در واقع استودیو های عکاسی کودک حرفه ای از پذیرش ما برای تک عکس معذورند. هزینه های بالا و سطح کیفی و زمانی که برای کار در نظر می گیرند باعث می شود این تصمیم منطقی باشند.

 

قدم هفتم: محل اتلیه

 

به طور پیش فرض شما یک استودیو را بر مبنای منطقه سکونت خود سرچ می کنید. به عنوان مثال :

 

بهترین آتلیه کودک شرق تهران

بهترین آتلیه نارمک

بهترین آتلیه دردشت

بهترین آتلیه نوزاد تهرانپارس

 

اما واقعیت این است که شما یک بار در سال عکاسی می کنید و یک عمر لذت ا شاش را خواهید برد. پس آتلیه مورد نظر خود را هر کجای شهر بود انتخاب کنید. بی شک افسوس انتخاب آتلیه بعد از زحمتی که برای راه می کشید خواهد  ارزید.

 

استودیو کودک / آتلیه نوزاد / آتلیه بارداری همگی شغل های تخصصی هستند که باید توسط کارشناس امر انتخاب شوند. ما برای کودکانمان بهترین ها را انتخاب می کنیم.

 

 

 

دکمه تماس با ما