لباس مناسب آتلیه بارداری

لباس مناسب آتلیه بارداری

در عکاسی بارداری چه بپوشیم ؟

 

در دوران بارداری تمام خانم ها اضافه وزن و سایز پیدا میکنند و فرم بدنشان را از دست میدهند ، به همین دلیل باید در انتخاب لباس بارداری دقت زیادی به خرج دهند تا لباس هایشان همواره زیبا و راحت باشد ، به اضافه ی اینکه خود نیز از پوشیدن آنها احساس خوبی داشته باشند .

وقتی صحبت از لباس در طول بارداری میشود ، باید علاوه بر راحتی به شیک بودن آن نیز توجه کرد . 

اکثر خانم ها اصلا علاقه ای به خبر دار شدن بقیه از بارداری او قبل از دو ماهگی شان ندارند ، پس باید سری به کمد خود بزنند .

در همین حین ، شما خانم های باردار باید لباس های خیلی تنگ و بدن نما را کنار بگذارید ، و مطمئن باشید که بهترین گزینه برای انتخاب ، لباس هایی است که روی شکم ، باسن و ران های شما رو میپوشاند . 

این حقه ی بسیار ساده ای است که میتوانید با استفاده از آن کاری کنید تا چند کیلو اضافه وزن شما اصلا به چشم نیاید .

درهمین حین ، از گوشه و کنار بسیار میشنوید که حتما برای عکاسی از این دوران شیرینتان به آتلیه ای بروید تا این لحظات دوست داشتنی را ثبت کنید .

در رابطه با این مسئله بگذارید پیشنهادی به شما بکنم ، برای اینکار حتما دقت بکنید تا آتلیه ای که میروید حتما آتلیه بارداری و آتلیه کودک باشد ، زیرا این آتلیه ها ، حرفه ی تخصصی شان در زمینه ی باردرای است و عکس های بهتر و زیباتری از شما میتوانند بگیرند .

یک مشکلی که بسیاری از خانم ها زمان رفتن به آتلیه بارداری پیدا میکنند انتخاب لباس مناسب است .

تو این زمینه نظرات بسیار متفاوت است . بعضی از آتلیه ها پیشنهاد لباس های بلند و ماکسی را میدهند ، زیرا این لباس ها به جهت گشاد بودنشان بسیار راحت هستند و به شما این اجازه را میدهند تا در طول یک یا دو ساعت عکاسی آسایش کافی را داشته باشید ، اما راحتی یک چیز است و زیبایی چیز دیگری .

شما دارید عکاسی بارداری انجام میدهید و مشخصا یکی از دلایلی که این کار را میکنید شکم برآمده تان است ، اما با پوشیدن لباس های گشاد و بلند دیگر شکمتان معلوم نخواهد بود و عملا اون عکس به یک عکس معمولی تبدیل میشود .

 

حالا با این حساب ، چه باید کار کرد ؟

آتلیه بارداری 

پیشنهاد ما به شما ، لباس هایی است که در آن شکم باردار و برآمده تان کاملا پیدا باشد ، و قابل ذکر است که لباس های بلند و گشاد این امکان را به شما نمیدهند .

شما میتوانید لباس های کوتاه ، با جوراب شلواری های رنگیه مخصوص بارداری به تن کنید ، یا حتی سارافون های مخصوص بارداری که با زیرسارافونی های رنگی بسیار ترکیب جالبی میشوند .

 

در عکاسی بارداری از چه رنگ هایی استفاده کنیم ؟

 

این قسمت کمی سلیقه ای است .آتلیه بارداری

برخی از خانم ها عاشق رنگ های شاد هستند که طبیعتا عکس های بسیار زیبایی هم میتوان با آنها ساخت ، اما از طرف دیگر ، برخی دیگر رنگ های ملایم را میپسندند که لطافت بیشتری دارند . 

در رابطه با این رنگ ها ، نکته ای را باید عرض کنیم .

اگر شما برعکس رنگ های شاد ، عاشق رنگ های ملیح هستید ، پیشنهاد ما به شما این است که در کنار لباس های خودتان رنگ لباس های همسرتان را برعکس شاد یا طرح دار انتخاب کنید ، یا اگر عکستان تکی است ،آتلیه بارداری میتوانید از تاج ها و گل سر های رنگی که بسیار زیبا هستند استفاده بکنید .

 

نکته : سعی کنید در آتلیه بارداری برای عکاسی بارداری زیاد لباس هایی با طرح های شلوغ که رنگ تیره ای نیز دارند استفاده نکنید چرا که این لباس ها باعث میشن شکم شما کوچک تر از حالت عادی به نظر بیاید .

 

این مطلب در تاریخ ۹۸/۷/۹ به روزرسانی شده است .

دکمه تماس با ما