مشکلات برقراری رابطه زناشویی 2

مشکلات برقراری رابطه زناشویی 2

 

 

تصور منفی از ظاهر بدن

 

نسبت به خود شک و بدبینی نداشته باشید . چراغ ها را خاموش کرده و فقط به این فکر کنید چقدر برای همسر خود جذاب هستید .

 

ورم 

 

در دوران بارداری جریان خون اطراف قسمت لگن افزایش می یابد . که این حالت بسته به تاثیری که روی شما میگذارد میتواند احساس بسیار خوب و لذت بخشی به شما بدهد یا باعث ناراحتی شما بشود و این تغییر ناشی از بارداری حساسیت خانوم باردار را افزایش داده که منجر به ارگاسم قوی تر و راحت تری میشود . ولی برخی احساس خوبی پس از ارگاسم ندارند و مانند یک عطسه به سرعت تمام میشود . این حالت روی احساس همسر شما نیز تاثیر میگذارد . ورم شما حالت راحت تر و بهتری برای او ایجاد میکند که همین نکته میتواند از نقاط مثبت بارداری برای او باشد .

 

ترشح شیر هنگام عشق بازی

 

ممکن است ترشح آغوز هنگام تحریک و عشق بازی برای برخی از خانم ها که اطلاعات کافی ندارند زشت به نظر برسد . این ترشح در سه ماهه سوم بارداری تشدید میشود . درصورتی که این مسئله نباید شما را ناراحت و نگران کند .

 

راه حل : از همسر خود بخواهید روی قسمت های دیگر شما تمرکز کند .

 

حساس شدن پستان ها 

 

درحالی که در ابتدای بارداری پستان های شما پر از رگ های خونی میشود و همین امر همسر شما را بیشتر تحریک میکند ، ولی لمس آنها توسط او باعث احساس درد و حساسیت پستان ها میشود . خبر خوب برای هردو شما این است که حساسیت در چهار ماهگی کاهش می یابد . بنابراین میتوانید به همسر خود بگویید حداقل تا سه ماهه دوم بارداری صبر داشته باشد .

 

تغییرات زیاد در واژن

 

تغییر در قسمت تناسلی مادر بارداری که جنین در رحم او درحال رشد است مسئله عجیبی نیست . این تغییر ممکن است حساسیت و رطوبت بیشتر نسبت به قبل باشد به ویژه درحین عشق بازی این رطوبت بیشتر احساس میشود . اگر قسمت تناسلی شما در حالت عادی خشک است این رطوبت شرایط خوبی برای شما فراهم میکند . ولی زیاد بودن هر چیز خوب نیز میتواند باعث کم شدن احساس لذت در شما و همسرتان شود . ولی این مسئله نباید تاثیر منفی روی رابطه ی شما بگذارد . برای همسر شما کمی عشق بازی برای ادامه رابطه کافی است .

 

تغییر بوی ناحیه تناسلی

 

بسیاری از خانم های باردار بوی متفاوتی در قسمت زیر شکم خود احساس میکنند . بوی متفاوت با رطوبت کمتر ، نباید رابطه ی جنسی شما را کم کند . اگر این مسئله شما را ناراحت میکند کمی روغن معطر در قسمت داخلی ران های خود بمالید که بو را از بین ببرد .

 

کمی خونریزی پس از رابطه ی جنسی

 

دیدن لکه خونی پس از رابطه جنسی شما را به شک می اندازد که آیا برقراری رابطه کار درستی است ! اما نترسید وجود لکه خونی طبیعی است . در دوران بارداری خون زیادی در رگ های رحم و قسمت لگنی شما جریان دارد . لگن شما بزرگ و پر خون شده به همین دلیل ممکن است بعداز هر رابطه جنسی یک لکه خونی ببینید . تا زمانی که میزان خونریزی کم و در حد لکه بینی باشد جای نگرانی نیست . اگر میزان آن افزایش یافت با پزشک خود تماس بگیرید .

به یاد داشته باشید مهم نیست با کدام مشکل در رابطه جنسی خود مواجه هستید در نهایت شما و همسرتان باید احساس راحتی و صمیمیت کنید . اگر دوست ندارید به برقراری رابطه ی جنسی با همسر خود فکر کنید میتوانید با در آغوش گرفتن ، بوسیدن و لمس بدن یکدیگر صمیمیت بین خود را افزایش دهید.

دوارن بارداری پر خاطره ترین دوره ای است که تمامی مادران آن را تجربه می کنند و شما عزیزان برای عکاسی دروان بارداری می توانید با آتلیه بارداری بنسای تماس حاصل بفرمایید.

 

رابطه جنسی
همه این موارد که گفتین درسته. ولی در کنار همه اینا تو یه رابطه اگر روابط جنسی خوب و رضایت بخشی برقرار باشه، حال هر دو طرف خوبه و خیلی می تونه تاثیر گذار باشه. کیفیت یه رابطه جنسی می تونه به میزان عشق و علاقه باشه. از طرف دیگه به طبع آدما بستگی داره. حتما باید بدونین طبعتون چیه که رژیم غذایی خوبی انتخاب کنین و بهتون تو رابطه جنسی بتونه کمک کنه. از طرفی شاید لازم باشه از لوازم جنسی استفاده کنین تا بعضی وقتا کیفیت یه رابطه بالاتر بره. حتی کاندوم هایی که با عنوان فاندوم تولید شدن و شکل عروشک و طرح حای فانتزی دارن، قاعدتا برای بچه ها تولید نشدن. می تونن برای اینکه بعضی وقتا رابطه رو از یکنواختی دربیارن استفاده شن. یا ژل های تاخیری و … کلام آخر اینکه از کیفیت رابطه جنسی قافل نشین که ناخودآگاه تاثیر زیادی تو یه رابطه داره.
دکمه تماس با ما