آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک : یکی از دغدغه والدین هزینه کردن و گرفتن لباس برای کودک است چرا که به جز هزینه عکاسی هزینه لباس و زمان گذاری برای خرید را نیز متحمل می شوند حال اگر لباس کودک در آتلیه کودک تامین گردد قطعا یکی از موانع و مشکلات خانواده از سر مسیر برداشته می شود.

 

عکس نوزاد در آتلیه تخصصی کودک آتلیه تخصصی نوزاد و ژست عکس نوزادی

آتلیه تخصصی کودک

 

خب همانطور که خودتان مطلع هستید مدل و رنگبندی لباس می تواند جلوه عکس را چندین برابر کند. مسئله دیگر این است که حتی اگر شما قبل از مراجعه به عکاسی برای کودک دلبند خود لباسی در خور تهیه نمایید ممکن است با حاضر شدن سر وقت رزرو شده عکاسی خود متوجه شوید که رنگبندی و ترکیب آن با دکورهای موجود زیبا نخواهد شد و اگر دکوری هم بیابید که همخوانی رنگی پیدا کند قطعا تمایل دارید در هر شات عکاسی کودکتان لباس دیگری بپوشد تا عکس های متنوع تر و تجربه های جدیدی را کسب نمایید. خب لازم است بگوییم دیگر نیاز نیست برای حضور در آتلیه نگرانی و دغدغه لباس فرزند خود را داشته باشید چرا که برخی آتلیه ها چاره ای برای این مشکل شما شده اند.

 

لازم به ذکر است که عکاسی از نوزاد  در آتلیه کودک کاری سخت و طاقت‌فرسا بوده و بسیاری از عکاسان هنگام عکاسی دچار چالش‌های زیادی می‌شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای آرام نگه داشتن نوزاد در آتلیه کودک و آتلیه نوزاد در هنگام عکاسی، پیچیدن او با پارچه است. در این مطلب چند ژست برتر عکاسی از نوزاد با پارچه را در اختیار شما گذاشته و نحوه پیچیدن آن را نیز می‌آموزیم. با ما تا انتهای مطلب  در وبلاگ آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک تهران همراه باشید.

 

ژست عکس نوزاد در آتلیه نوزاد بهترین آتلیه کودک تهران

آتلیه کودک

 

اما در این بین برخی آتلیه ها در آتلیه خود جهت عکاسی از کودک مدل هایی از لباس های کودکان را در نظر می گیرند تا مراجعین در صورت تمایل از آن استفاده نمایند. حال آنکه هزینه ای جهت استفاده از هر لباس در نظر می گیرند ، که این خود نوعی هزینه اضافه است که ممکن است والدین به دلیل افزایش هزینه ها کمتر به عکاسی برونئ و خاطرات خود را دیر به دیر ثبت نمایند.

 

آتلیه عکاسی کودک

ژست عکس کودک در آتلیه کودک آتلیه تخصصی نوزاد شرق تهران

آتلیه تخصصی نوزاد تهران

 

آتلیه کودک بنسای مفتخر است به شما عزیزان اعلام نماید که جهت رفاه شما عزیزان و مراجعه تمامی اقشار جامعه جهت عکاسی،لباس کودک در آتلیه کودک و بارداری ترمه در سایزبندی مختلف و برای سنین مختلف در انواع و رنگهای متفاوت موجود می باشد که عزیران بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان می توانند از آنها استفاده نمایند.

 

ژست عکس نوزاد

آتلیه تخصصی کودک تهران آتلیه تخصصی کودک در تهران

آتلیه تخصصی کودک

 

لباس ها برای فرزند دختر و پسر شما در سن نوزادی ، کودکی و نوجوانی برای مناسبت های مختلف و یا اسپرت و مجلسی در نظر گرفته شده است.که شما با خیال راحت می توانید با مراجعه به آتلیه نوزاد ، کودک و بارداری بنسای در شرق تهران از این موارد در عکاسی استفاده نمایید.برای دیدن نمونه کارهای ما به وبسایت و پیج اینستاگرام آتلیه کودک بنسای مراجعه فرمایید. برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید

 

مدل عکس نوزاد

 

عکس نوزاد با پارچه و معرفی چند ایده جذاب در آتلیه کودک

پس از اینکه شرایط محیط آتلیه کودک را بررسی و دکور را مهیا کردید وقت آن رسیده تا از نوزاد خود عکاسی کنید. مجددا توصیه می‌شود که نباید نوزاد را برای مدت زیادی پارچه‌پیچ کرد. بهتر است دمای آتلیه کودک تنظیم باشد تا نوزاد درون پارچه عرق سوز نشود. همچنین تنظیم نور و طراحی صحنه قبل از اینکه نوزاد را درون شال یا پارچه بپیچیم بسیار مهم است. پس از اینکه از شرایط آتلیه عکاسی کودک اطمینان حاصل کردید، عکاسی را شروع کنید.

 

ژست عکس نوزادی

آتلیه تخصصی کودک بهترین آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک

 

ژست عکس نوزادی

مدل عکس نوزاد آتلیه تخصصی کودک

 

محیط رنگارنگ

برای گرفتن عکس نوزاد در آتلیه کودک با پارچه بهتر است از پارچه‌های رنگارنگ استفاده کرد. قرار دادن چند شال یا پارچه رنگارنگ در کنار سبد یا محلی که نوزاد را در آن قرار داده‌اید، می‌تواند بهترین ایده برای جذاب کردن تصویر باشد.

 

بهترین آتلیه نوزاد تهران

آتلیه کودک شرق تهران آتلیه تخصصی نوزاد شرق تهران

 

همانطور که گفتیم، پارچه‌پیچ کردن نوزاد تنها برای محدود کردن او برای حرکت است تا به راحتی از او عکس گرفت. بنابراین تنها به شال و پارچه اکتفا نکنید و با افزودن وسایل جانبی، فضای عکس را زیباتر کنید.

 

 آتلیه تخصصی نوزاد در تهران

 

سخن پایانی

در این مطلب آتلیه تخصصی کودک بنسای نحوه پیچیدن نوزاد با پارچه و چند ژست برتر برای عکاسی نوزاد در آتلیه کودک به شما معرفی شد. عکاسی از نوزاد یکی از سخت‌ترین چالش‌هایی است که هر عکاس ممکن است با آن مواجه شود. برای گرفتن عکس نوزاد با پارچه توصیه می‌شود تا از شال‌ها و پارچه‌های نرم و مرغوب استفاده کرد تا نوزادان دچار عرق‌سوز و آسیب نشوند. اگر می‌خواهید خیال خود را از بابت گرفتن عکس از نوزاد راحت کنید، بهتر است تمام فرایند عکاسی را به عکاسان حرفه‌ای در آتلیه‌ تخصصی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک در شرق تهران بسپارید. اینگونه هم عکس‌ها جالب از آب درمی‌آیند و هم ایمنی نوزادان تأمین می‌شود.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی

دکمه تماس با ما