آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک شرق تهران : سلام همراه عزیز قطعا شما هم به دنبال آتلیه کودک پرطرفدار برای دلبندتان در محدوده سکونت و بهتر بگم بهترین آتلیه کودک شرق تهران هستید، که به اینجا هدایت شده اید. برای یافتن فاکتورهای مهم یک آتلیه خوب با ما همراه باشید.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

 

یک آتلیه تخصصی کودک لازم است امکانات و تجهیزات مورد نیاز عکاسی کودک را داشته باشد و از آن مهمتر توانایی استفاده از آنها را داشته باشد. از فاکتورهای دیگر آتلیه خوب کودک که در شرق تهران به دنبال آن هستید، این است که کارکنان آن مهارت کافی برای جذب کودک و همچنین رفتار و ژست پذیری کودکان را بداند. چرا که بدون شک کار و عکاسی با نوزاد و کودک بسیار حساس تر از عکاسی بزرگسال است.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

محل عکسبرداری :

محلی را برای این کار انتخاب کنید که کودک شما در آنجا احساس راحتی بکند و حداکثر امکانات سرگرمی برای او فراهم باشد. تلویزیون، آی پد، پارک و انواع اسباب بازی ( با توجه به سن و سال کودک ) بهترین امکاناتی هستند که به شما اجازه ی تمرکز و دقتی را که برای انجام کارتان نیاز دارید خواهند داد. برای شروع، یک نقطه ی ساده و پر نور را انتخاب کنید تا کم کم به محیط عادت کنید. به مرور زمان شما می توانید به سراغ نقاط پیچیده تر بروید.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

 

امروزه بنا به تعددی که در آتلیه ها ایجاد گشته است افراد سر درگم در انتخاب آتلیه محبوب خود می باشند. بدون شک بهترین آتلیه کودک شرق تهران آتلیه است که بتوان به تجربه و تخصص افراد آن مجموعه اعتماد نمود. همچنین لازم است نیازهای شما را از یک عکاسی بی نظیر برآورده نماید از جمله آنها دارا بودن فضایی مطبوع و دلنشین که از دمای مناسب و بهداشت محیطی ، برخورد خوب پرسنل ، لباس های مناسب با سلیقه شما و مهمتر از همه گرفتن هزینه ای مناسب و معقول در قبال ارائه خدمات خوب.

 

آتلیه کودک عکاسی کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

 

شگردهای حرفه ای عکاسی کودکان

ترفند من برای بهتر نشان دادن پوست زیبا و صورتی رنگ یک نوزاد، افزایش نوردهی به اندازه ی نیم درجه است؛ و برای به دست آوردن یک نور گسترده تر، از یک بازتابنده استفاده می کنم.

این « بازتابنده » می تواند یک مقوای سفید باشد که در نقطه ی مقابل منبع اصلی نور قرار می دهیم. برای مثال، اگر نوزاد شما به روی تختخواب شما به روی شکم دراز کشیده، و پنجره در سمت راست شما قرار دارد، شما باید مقوای سفید را در سمت چپ خود قرار دهید. این مقوا، نور طبیعی اتاق را به سمت دیگر چهره ی نوزادتان خواهد تاباند… این هم از یک نوردهی حرفه ای در یک چشم به هم زدن! یک بار امتحان کنید، و تفاوت «قبل» و «بعد» از استفاده از این مقوای سفید را ببینید!

 

عکاسی کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه تخصصی کودک

 

مفتخریم که آتلیه تخصصی نوزاد، کودک و بارداری بنسای به عنوان یکی از بهترین آتلیه های شرق تهران شناخته شده است و با ارئه خدمات با کیفیت و نداشتن سقف خرید و دارا بودن دکورها و لباسهای متنوع و دارای رنگبندی ، رضایت مشتریان خود را کسب نموده است.برای تایید این ادعا میتونید نمونه کارهای ما را در بخش های مختلف وبسایت و پیج اینستاگرام آتلیه کودک ترمه ملاحظه نمایید. برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید:

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

دکمه تماس با ما