آتلیه کودک تهران

آتلیه کودک تهران

آتلیه کودک تهران : برای اینکه عکس پرتره کودک با کیفیتی از چهره ی کودک داشته باشیم باید نکات و تکنیک های مربوط به الگوی نورپردازی در عکاسی پرتره کودک را رعایت کنیم در غیر این صورت ، عکس بی کیفیت و چهره کودک زیبا نشان داده نخواهد شد . عکس پرتره کودک ، عکاسی از چهره ی کودک است که امروزه مورد استقبال زیاد عکاسان قرار گرفته است . عکاسان پرتره با استفاده از نور پردازی و استفاده از رنگ ها ، عکس های زیبای از چهره ی کودک می گیرند.

 

آتلیه کودک تهران آتلیه کودک تهران

آتلیه کودک تهران

آتلیه کودک در تهران آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک

 

چه تکنیک ها و نکات کاربردی را باید رعایت کرد ؟

نسبت نور پردازی
الگوی نور پردازی
نمای چهره و زاویه ی دید کودک

چطور تکنیک های عکس گرفتن پرتره کودک را انجام دهیم ؟

همان طور که گفته شد تاکید عکاس از عکس پرتره کودک روی چهره ی کودک در آتلیه کودک است . استفاده از تکنیک الگوی نور پردازی یعنی اینکه عکاس مهارت و دانش استفاده از نور برای عکاسی از چهره را داشته باشد بداند که چطور از چهره ی کودک عکس بگیرد تا با استفاده از نور و سایه، حالت چهره ی کودک زیبا و دلنشین باشد .
عکاسان حرفه ای آتلیه کودک مهارت و تجربه کافی برای الگوی نورپردازی در عکاسی پرتره دارند که باعث می شود عکس های زیبایی از چهره ی کودک بگیرند به عنوان مثال عکس های پرتره تمام قد کودک یا عکس پرتره پرسنلی کودک و…

 

آتلیه کودک آتلیه کودک تهران

آتلیه کودک

عکاسی کودک آتلیه کودک

 

چهار الگو نورپردازی در عکاسی پرتره :

نور پردازی اسپلیت : در این روش عکاس سمت راست و سمت چپ چهره ی کودک را به طور مساوی تقسیم می شود که در یک سمت چهره کودک از نور و سمت دیگراز سایه استفاده می شود . این نور پردازی بیشتر مناسب مردان و پسر ها می باشد و صورت افراد را بیشتر مردانه نشان می دهد و اغلب عکس های سلبریتها هم از این الگوی نور پردازی استفاده می شود .

 

نور پردازی لپ : برای نورپردازی لپ باید سایه ی روی لپ کودک به وجود آورد . کودکان صورت ظریف و زیبای دارند و این نوع الگو نورپردازی باعث عکس های بامزه از کودک می شود . این الگو نورپردازی مورد استقبال والدین کودک است . برای ایجاد سایه در لپ ، جهت نور و زاویه ی عکاسی بسیار مهم است .

 

الگو نور پردازی در عکاسی پرتره کودک:

برای اینکه عکس پرتره کودک با کیفیتی از چهره ی کودک داشته باشیم باید نکات و تکنیک های مربوط به الگوی نورپردازی در عکاسی پرتره را رعایت کنیم در غیر این صورت ، عکس بی کیفیت و چهره کودک زیبا نشان داده نخواهد شد .
عکس پرتره کودک ، عکاسی از چهره ی کودک است که امروزه مورد استقبال زیاد عکاسان قرار گرفته است . عکاسان پرتره با استفاده از نور پردازی و استفاده از رنگ ها ، عکس های زیبای از چهره ی کودک می گیرند .

 

آتلیه کودک در تهران آتلیه کودک

آتلیه کودک تهران

عکس کودک عکاسی کودک

 

نور پردازی پروانه ای : در نور پردازی پروانه ای هدف ایجاد سایه در زیر گونه ها و چانه است ، برای نور پردازی پروانه ای عکاسان از جهت بالا عکاسی می کنند .اجرای دقیق و رعایت نکات مربوط به نور وسایه و تکنیک الگوی نور پردازی در عکس پرتره کودک بسیار مهم می باشد و باعث خلق عکس های زیبا و متنفاوت می شود

نور پردازی رامبراندی : رامبراندی یکی از نقاشان مشهور جهان است که در آثار بی نظیر هنری اش از این سبک نور پردازی استفاده می کند و این تکنیک نور پردازی به نام همین نقاش معروف ، نام گذاری شده است . نور پردازی رامبراندی به این صورت است که سایه در بینی و گونه ایجاد می شود و سایه بینی و سایه گونه به هم متصل می شود که باعث ایجاد مثلث کوچک در چهره کودک می شود .

 

آتلیه کودک تهران آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک تهران

آتلیه کودک

 

در آتلیه کودک عکاسان برای عکس های سیاه و سفید از این الگو نور پردازی در عکاسی  استفاده می کنند . به کمک این چهار نوع الگو ی نور پردازی  می توان عکاس های زیبای رنگی و سیاه و سفید گرفت .
در الگو نور پردازی در عکس پرتره کودک نیاز به مهارت کنترل نور است تا بتوان نورها و سایه ها را در جهت های مختلف و زاویه های مختلف در صورت افراد به وجود اورد در صورت عدم مهارت در این زمینه باعث ایجاد عکس نامتوازن می شود .
در آتلیه کودک به کمک ابزار ها و وسایل مختلف مانند ابزار های نور پردازی برقی و ابزار نور پردازی غیر برقی و…برای کنترل نور را انجام می دهند .

 

آتلیه تخصصی نوزاد ، بارداری و کودک بنسای در شرق تهران این افتخار را دارد که با تجهیزات به روز و کارشناسانی زبده ، بدون پرداخت ورودی و بدون سقف تعداد عکس ، هزینه عکس نوزادی (عکاسی نوزادی) را برای خانواده ها کاهش دهد تا میزبان تمامی نوزادان و خانواده های عزیز ایران زمین باشد. برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید:

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

 

دکمه تماس با ما