آتلیه نوزاد

آتلیه نوزاد

آتلیه نوزاد : عکاسی زمینه های مختلفی دارد که آتلیه عکاسی نوزاد و کودک به صورت تخصصی در شاخه عکاسی نوزاد و کودک فعالیت می نماید تا خاطرات زیبای کودکی ار به تصویر بکشد. هر خانواده ای با عشق فرد جدیدی را به جمع خود پذیرا می شود، قطعا همگی دوست داریم از لحظات و چهره معصوم فرد تازه متولد شده خود یادگاری و عکسی را برای آینده و آیندگان داشته باشیم. این کار تخصصی را می توان با خیال راحت به آتلیه عکاسی کودک بسپارید.

 

آتلیه نوزاد آتلیه نوزاد

آتلیه نوزاد

آتلیه عکاسی نوزاد آتلیه نوزاد

عکاسی نوزاد

 

عکاسی نوزاد کار بسیار دشوار و حساسی است لازمه این کار این است که دوره های تخصصی مانند آناتومی نوزاد ، نحوه لباس پوشاندن و تزیین و دیزاین او ، پیچیدن نوزاد در انواع پارچه ، ماساژ ، روانشناختی نوزاد ، خواب و آرام کردن او ، و همچنین تجربه کافی توسط فرد عکاس کسب شده باشد.

 

 

آتلیه نوزاد آتلیه کودک بنسای

آتلیه کودک

آتلیه کودک بنسای آتلیه کودک

آتلیه کودک و نوزاد

 

موارد حائز اهمیت در عکاسی از نوزادان
۱- شناخت آناتومی نوزاد : استخوان بندی ظریف و بافت شکننده نوزاد به قدری حساس است که نباید او را به دست افراد غیر متخصص سپرد.کارکنان و عکاسان خبرهآتلیه تخصصی کودک ، نوزاد و بارداری بنسای ، دوره های تخصصی لازم و تجربه این کار را کسب نموده اند. تا به بهترین نحو بتوانند نوزاد را در پوشش های مختلف و فیگورهای مختلف قرار دهند و او را آرامش بخشند برای همراهی در حین عکاسی.

 

عکاسی نوزاد آتلیه نوزاد

آتلیه نوزاد

آتلیه کودک آتلیه کودک


۲- دما و بهداشت محیط آتلیه عکاسی نوزاد و کودک: بهترین دما برای این محیط ۳۰ تا ۳۵ درجه می باشد چرا که نوزاد به دلیل نداشتن بافت چربی کافی در زیر پوست در برابر سرما مقاوم نیست . از سوی دیگر بسیاری از ژست ها با بدن برهنه می باشد، از همین رو هوای مطلوب بسیار الزامی است. کودکان و نوزادان بسیار حساس هستند به همین دلیل لازم محیط آتلیه بسیار پاکیزه و ضد عفونی شده باشد تا خدای ناکرده دچار بیماری نشوند.

 

آتلیه نوزاد آتلیه کودک

آتلیه نوزاد

آتلیه نوزاد آتلیه نوزاد


۳- باید دقت داشت اکسسورهای مورد استفاده برای نوزادان خصوصا پارچه های مورد استفاده از بهترین و لطیف ترین جنس ها باشد تا برای او حساسیت ایجاد نکند.


۴- تجهیزات مناسب برای عکاسی از نوزاد یکی دیگر از اصلی ترین موارد در آتلیه عکس نوزاد و کودک می باشد تا هیچ گونه آسیبی متوجه وی نگردد.

آتلیه تخصصی نوزاد ، بارداری و کودک بنسای در شرق تهران این افتخار را دارد که با تجهیزات به روز و کارشناسانی زبده ، بدون پرداخت ورودی و بدون سقف تعداد عکس ، هزینه عکس نوزادی (عکاسی نوزادی) را برای خانواده ها کاهش دهد تا میزبان تمامی نوزادان و خانواده های عزیز ایران زمین باشد. برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید:

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

دکمه تماس با ما