آتلیه کودک با قیمت مناسب

آتلیه کودک با قیمت مناسب

آتلیه کودک بنسای : دوران کودکی یکی از زیباترین لحظات زندگی انسان‌هاست و ثبت این لحظات از ارزشمندترین اتفاقاتی است که در زندگی هر کسی رخ می‌دهد. عکاسی در آتلیه از مواردی است که والدین به آن توجه زیادی دارند. در این میان ممکن است قیمت آتلیه کودک (قیمت آتلیه کودک در تهران) کمی برای افراد سوال برانگیز باشد.

 

آتلیه کودک قیمت با مناسب آتلیه کودک قیمت با مناسب

آتلیه کودک قیمت با مناسب

آتلیه کودک قیمت با مناسب آتلیه کودک قیمت با مناسب

آتلیه کودک قیمت با مناسب

 

قیمت عکس‌ها در آتلیه به موارد گوناگونی بستگی دارد. جدا از بحث، خلاقیت، نوآوری و شبیه نبودن به کارهای رقبا، با توجه به سرویس و شرایطی که یک استودیو برای عکاسی از کودک دلبندتان فراهم می‌کند، قیمت عکس‌ها متفاوت است. در این مطلب به معرفی ویژگی‌های تعیین کننده در قیمت عکس آتلیه کودک خواهیم گفت.

 

دوربین و ابزار

 

قطعا دوربین یکی از ملزومات اصلی در عکاسی استودیویی است. اما داشتن لنزهای مختلف، شرایط عکاسی گوناگونی را فراهم خواهد کرد. عکاس به خصوص برای ثبت تصاویر کودکان نوپا، باید کمی از کودک فاصله بگیرد و از دور، لحظات شیرین او را عکاسی کند. در این مواقع داشتن لنزهای زوم بلند به کار می‌آید. به این ترتیب عکاس مترصد یک لبخند یا حرکت کودک است در حالی که به او نزدیک نیست و کودک می‌تواند به راحتی خودش باشد. از طرف دیگر داشتن لوازم نورپردازی مناسب هم از موارد دیگری است که باید به آن توجه کرد. در عکاسی فضای باز، ابزار دیگری مانند چتر هم به کمک عکاس خواهد آمد تا نور را تنظیم کند. تمام این موارد به تشکیل یک تیم حرفه‌ای عکاسی کمک می‌کند.

 

آتلیه کودک در تهران آتلیه کودک در تهران

آتلیه کودک در تهران

آتلیه کودک در تهران آتلیه کودک در تهران

 

انواع دکور و تم‌های مختلف

 

بسیاری از والدین دوست دارند که فرزندانشان در مناسبت‌های مختلف، عکس‌های خاص داشته باشند. عکس‌هایی با پس زمینه نوروز،‌ شب یلدا، کریسمس، هالووین و فصل‌های مختلف،‌ جذابیت‌های خاصی برای کودکان دارد. از طرف دیگر داشتن تم‌های مختلف تولد هم از مواردی است که باعث جذب والدین به آتلیه کودک می‌شود. استودیو کودک بنسای با داشتن شرایط یک آتلیه با تم تولد در شرق تهران، تصاویر زیبا و فانتزی از تولد کودک عزیز شما ثبت خواهد کرد. انواع لباس‌های ست مادر و فرزند به صورت کاملا رایگان در اختیار والدین قرار خواهد گرفت. همین موضوع هزینه عکس را بسیار کم خواهد کرد. از طرف دیگر تیم آتلیه کودک بنسای ، شرایط و امکان عکاسی در منزل را هم برای والدین فراهم کرده‌اند. به این ترتیب شما می‌توانید عکس‌های کودکان دلبندتان را در منزل و در اتاق او هم در اختیار داشته باشید. در این شرایط کودک هم احساس امنیت و آرامش بیشتری خواهد کرد.

 

آتلیه کودک ارزان قیمت قیمت آتلیه کودک

آتلیه کودک ارزان قیمت

آتلیه کودک ارزان قیمت آتلیه کودک ارزان قیمت

آتلیه کودک ارزان قیمت

 

تیم حرفه‌ای

 

عکاس‌ کودک باید با حوصله و صبور باشد. عکاسی از کودک زمان زیادی می‌طلبد و عکاس باید بتواند این زمان را به خوبی مدیریت کند تا کودک خسته و کلافه نشود. نوآوری خلاقیت عکاس، از مواردی است که در کیفیت عکس تاثیر به سزایی دارد.  ایجاد ارتباط خوب میان عکاس و کودک، باعث می‌شود که تصاویری طبیعی از کودک ثبت شود. کودک باید در فضای آتلیه احساس امنیت کند و این احساس امنیت را عکاس و کمک‌های او به کودک منتقل می‌کنند. آتلیه کودک بنسای با داشتن یک تیم حرفه‌ای عکاسی کودک و دارای پرسنل خانم برای عکاسی از مادرانی که مایلند عکاس حتما خانم باشد، خیال شما را از یک فضای امن و آرام راحت خواهد کرد. یک فضای خانوادگی بسیار مناسب در شرق تهران واقع در منطقه پیروزی، که انواع لباس کودک و بارداری را هم در اختیار والدین قرار خواهند داد. به این ترتیب والدین نیازی به تهیه بعضی از لباس‌ها هم نخواهند داشت.

 

آتلیه کودک با قیمت مناسب آتلیه کودک با قیمت مناسب

آتلیه کودک با قیمت مناسب

آتلیه کودک با قیمت مناسب آتلیه کودک با قیمت مناسب

 

قیمت آتلیه کودک در تهران و شرایط چاپ عکس

 

یکی از مواردی که گاهی والدین به آن تمایلی ندارند، ایجاد یک سقف خرید برای تعداد عکس‌هاست. این موضوع باعث می‌شود که والدین محدودیت انتخاب عکس داشته باشند. از طرف دیگر، قرار دادن مبلغ ورودی برای آتلیه هم از مواردی است که شاید خیلی برای خانواده‌ها خوشایند نباشد. این موارد هزینه عکاسی از کودک را هم بالا خواهند برد و ممکن است بسیاری از خانواده‌ها از عکاسی منصرف شوند. آتلیه کودک بنسای ، شرایطی را فراهم کرده است تا والدین بدون ورودی و بدون سقف خرید، به راحتی و با آرامش خاطر، تنها به انتخاب عکس‌های مورد نظر خود بپردازند. این آتلیه با تم تولد در شرق تهران،‌ برای ساکنین این بخش از شهر تهران به خصوص منطقه پیروزی، شرایطی را برای ثبت خاطرات خوب کودک فراهم کرده است. این کم شدن هزینه‌ها هیچ تاثیری در کیفیت عکس نخواهد گذاشت. تمامی عکس‌ها با بهترین کیفیت ثبت و ادیت می‌شود و سپس روی بهترین کاغذ چاپ خواهند شد.

 

عماسی کودک آتلیه کودک قیمت مناسب

آتلیه کودک

 

مفتخریم که به عنوان یکی از بهترین آتلیه های شرق تهران شناخته شده است و با ارئه خدمات با کیفیت و نداشتن سقف خرید و دارا بودن دکورها و لباسهای متنوع و دارای رنگبندی ، رضایت مشتریان خود را کسب نموده است.برای تایید این ادعا میتونید نمونه کارهای ما را در بخش های مختلف وبسایت و پیج اینستاگرام آتلیه کودک بنسای ملاحظه نمایید. برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید:

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی

 

دکمه تماس با ما