آتلیه کودک تهران-آتلیه کودک

آتلیه کودک تهران-آتلیه کودک

آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودکذتهران – برای اینکه از بهترین و کار بلدترین آتلیه‌ها برای فرزندانتان استفاده و انتخاب کنید لازم است با موارد و عواملی آشنایی بیشتری پیدا کنید. برای دانستن و آشنا شدن با این نکات در ادامه مطلب در آتلیه کودک بنسای با ما همراه باشید.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک تهران-آتلیه کودک

آتلیه کودک تهران-آتلیه کودک

آتلیه کودک تهران-آتلیه کودک آتلیه کودک تهران-آتلیه کودک

 

عکس‌ها همیشه خاطره‌های زیادی را در سینه خود حبس کرده‌اند، خاطره‌هایی که وقتی بعد از مدت‌ها در خانه مادری خود آن را دیده‌اید باعث می‌شوند دوباره دوران کودکی خود را زنده کنید یک‌بار دیگر به لبخندی بیندیشید که همراه شما در عکس خودنمایی می‌کند، لبخند دل‌انگیز مادر که باعث می‌شود شما در هرلحظه و زمانی با دیدن آن عکس به یاد وی بیفتید. به همین علل برای یک زنی که مادر شده است بسیار امری مهم و حیاتی است که آتلیه‌ کودکی که برای عکس‌برداری و عکاسی از خود و فرزندش انتخاب می‌کند ماهر و چیره‌دست باشد؛ اما هر مکان و هرجایی صفات خوب و شایسته را دارا است قطعاً باید ویژگی‌های به خصوصی داشته باشد؛ برای فهمیدن این ویژگی‌ها ادامه مطلب وبلاگ آتلیه کودک بنسای را از دست ندهید.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

 

بهترین آتلیه کودک در تهران

 

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آتلیه تخصصی کودک در تهران می پردازیم.

 

نکات مهم و کاربردی در انتخاب آتلیه کودک:

 

1- نظافت:

 

اغلب ما انسان‌ها به نظافت و پاکیزگی اهمیت زیادی می‌دهیم؛ کودکان و خردسالان از آن دسته هستند که تمیزی مکان بر روی روحیه. خلق‌وخویشان تأثیرگذار است بنابراین باید دقت کنیم مکانی که برای عکاسی از کودک خود انتخاب می‌کنید پاک و نظیف و مرتب باشد، خوب است بدانید دکور و فضای آتلیه، لباسی که برای کودک انتخاب می‌شود مواردی هستند که نمایان گر تمیزی و نظافت به کودک هستند.

 

2- عکاس کودک:

 

طبیعتاً یک عکاس حاذق در زیبایی عکس تأثیر بسزا و خطیری می‌گذارد؛ چراکه او به‌سختی کار آگاه است و در برابر شیطنت‌ها و بازیگوشی‌هایی کودکان و خردسالان صبر و شکیبایی به خرج داده و سعی می‌کند با خنده، بازی، گذاشتن موسیقی‌های کودکانه و شاد و حتی شعر خواندن برای آن‌ها سبب کاشتن گل لبخند بر روی صورت کودکان و نقش‌بندی یک خاطره مطلوب از آن آتلیه و عکاس در ذهن فرزند محبوب شما شود.

 

3- نمونه کار:

 

در جهان امروزی یعنی در این عصر ارتباطات این امکان ا برای شما فراهم آورده شده است که به‌راحتی و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلفی که از عکاسی‌ها در موتورهای جست‌وجو بارگذاری شده است، نمونه کارهای آتلیه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و کیفیت کار هرکدام باخبر شوید. در هنگام دیدن نمونه کارها باید به نکاتی همانند تعداد عکس‌های موجود، دکور و فضایی که در آتلیه به گردآمده است، گوناگونی ژست‌ها، نورپردازی و روشنایی‌ای که در عکس به وجود آمده است و مهم‌ترین آن‌ها کیفیت کار و هنر و مهارت عکاس، توجه اساسی بکنید.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک آتلیه

 

4- روتوش:

 

مهارت اصلی یک عکاس در این است که وقتی از کودکی که عکاسی کرده است چهره طبیعی و زیبای آن‌ها را در تصویر خلق کند. مشخصاً عکسی که بیش‌ازاندازه روتوش شده باشد، کادر ناقص و مکان و جای کودک غیرقابل تشخیص و یا به عبارتی بین هوا وز مین باشد ضعف یک عکاس را نشان می‌دهد.

 

5- چاپ و رنگ:

 

بادوام‌ترین کاغذهای امروزی سیلک نام دارد که جنس آن از ابریشم بوده و هیچ جای دستی بر روی خود باقی نمی‌گذارد. وظیفه چاپ و انتخاب نوع کاغذ یکی از وظایف لابراتوارها است و نقش عکاسان تنظیم باکیفیت و مطلوب نور را بر عهده‌دارند. پس یک آتلیه شایسته و مورداطمینان دارای عکاسی است که در حوزه رنگ‌ها و شناخت آن‌ها تسلط و تخصص کافی و مناسب را دارد و بهترین لایق‌ترین لابراتوار را برای چاپ برمی‌گزیند.

 

6- پرسنل:

 

پرسنل یک آتلیه در خوشایند بودن تصاویر و عکس‌ها مؤثر هستند. علت آن‌هم گمنام و نا مجهول نیست، زیرا که خلق‌وخوی شایسته افرادی که به‌عنوان پرسنل در یک آتلیه عکاسی مشغول به کار هستند مانند صبور بودن، حساس بودن برای انجام کار باکیفیت و حرفه‌ای و دارا بودن روابط عمومی بالا البته آخرین مورد ذکرشده را نیز در همان برخوردهای ابتدایی نیز شما می‌توانید متوجه شوید، وقتی‌که پرسنل و عکاسان آتلیه موارد فوق را رعایت کنند باعث می‌شود که با هر بار نگاه کردن به آن عکس خاطره مطلوبی در ذهنمان تکرار شود.

 

7- محیط آتلیه:

 

محیط و فضای آتلیه باید شرایطی داشته باشد که در صورت شلوغ بودن مکان، دیگر افراد که در صف انتظار قرار دارند دچار خستگی و کلافگی نشوند به‌عبارتی‌دیگر آتلیه دارای دمای مناسب و تهویه کننده هوا باشد و دارای مکان مناسب برای انتخاب عکس باشد زیرا برای مادران عوامل ذکرشده مهم است و نیز برای آن‌ها پراهمیت است که روزی عکاسی روزی شیرین و به‌یادماندنی باشد.

- مکان آتلیه:

بهترین و مناسب‌ترین مکان برای استقرار به آتلیه جایی است که نزدیک اتوبان‌ها و یا خیابان‌های اصلی بوده جای پارک اتومبیل‌های افراد متقاضی تنگ و صعب‌العبور نباشد؛ همچنین ساختمان آتلیه دارای امکانات رفاهی مانند لابی و آسانسور… برای آسودگی هرچه بیشتر مشتریان باشد. مواردی که در فوق ذکرشده عواملی هستند که در خوش‌نامی و جذب مشتری کمک بسزایی می‌کنند.

 

9- قیمت:

 

طبیعتاً وقتی کیفیت کار در یک آتلیه عکاسی کودک بالا باشد نباید از قیمت توقع پایین بودن داشته باشید اما افراد شاغل در این عرصه باید بر این موضوع آگاه باشند که گرانی زیاد نه‌تنها سبب جذب نمی‌شود بلکه دفع‌کننده مشتری نیز هست. به‌هرحال قیمت، ملاک مناسبی برای سنجش یک آتلیه نیست و شایسته است سایر ویژگی‌های آن‌ها را بسنجیم. درصورتی‌که بین آتلیه‌ها به دنبال ویژگی‌های مثبت ذکرشده باشیم فقط تعداد کمی از آن‌ها باقی می‌مانند که با تحقیق اندک می‌توان دریافت که هزینه و قیمت آن‌ها نیز تفاوتی زیادی باهم ندارند. پس اگر برای عکس‌برداری از خردسال و کودک خود آتلیه‌ای را انتخاب کردید روی بالا یا پایین بودن قیمت زیاد مانور ندهید و خصوصیات ویژگی‌های اصلی و مهم‌تر را معیار قرار دهید…

 

دکمه تماس با ما