آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک بنسای : قطعا ثمره زندگی و عشق هر فردی کودک اوست. کودکان موجوداتی شیرین و دوست داشتنی است و این شیرینی خیلی زود ممکن است تمام شود. بچه ها در یک چشم بر هم زدن رشد می کنند و بزرگ می شوند. تنها چیزی که از این روز ها به یادگار می ماند خاطرات آن ها است.چه خوب است این لحظات بامزه و شیرین کودکی را با گرفتن عکس ثبت کنیم. فرزندان دلبند شما هیچ گاه قادر نیستند دوباره به شش ماهگی یا دو سالگی خود باز گردند؛ به همین سبب، عکس های خاطره انگیزی که از آن ها به یادگار گرفته شده است برای سال های طولانی باقی می ماند.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

 

جهت گرفتن عکس های با کیفیت و خوب توصیه می شود به یک آتلیه کودک مراجعه شود. برای انتخاب کردن آتلیه عکاسی کودک خود کوتاهی نکنید و سعی کنید بهترین آن ها را برگزینید. در ادامه با ویژگی های یک آتلیه خوب برای کودک خود آشنا می شوید.

 

نمونه کارهای قبلی آتلیه مود نظر را بررسی کنید

 

اگر دوست دارید عکس کودک شما با کیفیت، متمایز و خاص باشد باید در انتخاب آتلیه حداکثر دقت را به خرج دهید. از بهترین روش ها برای این انتخاب دیدن کار های سابق آن ها و در صورت وجود مشاهده رزومه عکاسی آن ها می باشد. در صورتی که مسئول آتلیه تعداد قابل قبولی عکس پیش روی شما قرار نداد و یا از آن در شبکه های مجازی خبری نبود، به این معنی است که عکاسی آن ها حرفه ای نیست و به هیچ عنوان قابل اطمینان نیست.

 

عکاسی کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه تخصصی کودک آتلیه عکاسی کودک

 

به قیمت های عکس برداری در آن آتلیه توجه کنید

 

با وجود این که توجه به ارزان یا گران قیمت بودن یک آتلیه معیار درستی برای گزینش بهترین آتلیه نیست اما رفتن زیر فشار هزینه های غیر معقول برای گرفتن عکس نیز درست و منطقی نیست. هنگامی که از کیفیت تصاویر مطمئن شدید و آن مورد پسند شما واقع شد، سعی کنید با مسئول آتلیه کودک بر سر قیمت و بحث مالی به توافق برسید تا پس از پایان کار با دیدن مبلغ شوکه نشوید.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه عکاسی کودک

 

با اصطلاحات عکاسی آشنا شوید

 

در صورتی که از اصطلاحات عکاسی آگاهی نداشته باشید، هنگامی که به یک آتلیه عکاسی کودک می روید، قادر به تشخیص برتری ها و تمییز آتلیه ها نسبت به یکدیگر نخواهید بود. خوشبختانه امروزه هر چیزی از طریق اینترنت قابل انجام است و این امر نیز مستثنی از این قضیه نیست. کافی است قبل از این که به آتلیه بروید در شبکه های مجازی اعم از اینستاگرام و غیره به دنبال عکس های کودکان بگردید و سعی کنید عکس های خوب و با کیفیت را از عکس های بی کیفیت تمییز دهید؛ همچنین سعی کنید تا به ایرادات هر عکس پی ببرید. شما همچنین می توانید در حین این عمل مدل عکس هایی را که پسند کردید ذخیره کنید و از مسئول آتلیه درخواست کنید از آن به عنوان نمونه برای عکس کودک شما استفاده کند.

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه کودک

 

در انتخاب عکاس دقت کنید

 

کودکان روحیه حساسی دارند. برای مثال اگر عکاس چهره اخمو داشته باشد ممکن است کودکان از او بترسند و در عکس ها چهره شاد و سرحالی نداشته باشند. سعی کنید در آتلیه ای که انتخاب می کنید فرد یا افراد متخصص در زمینه روان شناسی کودک حضور داشته باشند تا بتوانند با کودک دلبندتان ارتباط خوب و مؤثری برقرار کنند. به یاد داشته باشید در عکاسی از کودکان، آرامش کودک مهم ترین چیز است.

 

آتلیه کودک شرق تهران آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک

 

آتلیه ای که دکور زیبا و رنگ های متنوع داشته باشد

 

محیط آتلیه نیز از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. کودکان به راحتی جذب رنگ ها و طرح های شاد می شوند. بنابراین آتلیه باید محیط شاد و جذابی داشته باشد. از اقدامات ساده اما اثر بخش در این زمینه می توان به بهره گرفتن از انواع مختلفی از رنگ های زیبا اشاره داشت. همچنین برخی آتلیه ها محلی برای سرگرمی کودک تعبیه کرده اند. اگر کودک خود را مشغول سرگرمی و بازی کنید همه چیز برای یک عکس بامزه و خاطره انگیز مهیا خواهد بود؛ چرا که کودکان در حین بازی چهره بامزه خود را بیشتر از هر حالت دیگری نمایان می کنند.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

تلیه خصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی

دکمه تماس با ما