آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک تهران : تاثیر رنگ ها در آتلیه کودک و عکس کودک همانند دیگر عکاسی های رنگی بسیار مهم و قابل توجه می باشد، رنگ برای عکاسی که عکس های رنگی می گیرد مانند قدرت بیان او در همه ی مسائل است بنابراین رنگ ها برای عکاس ها بسیار مهم بوده و تاثیر آن در عکاسی کودک در آتلیه کودک نیز بسیار بالاست حال این رنگ می تواند رنگ محیط آتلیه کودک باشد یا رنگ استفاده شده در وسیله های پس زمینه و لباس کودک.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

 

تاثیر رنگ در عکاسی کودک در آتلیه کودک

 

به طور کلی ۳ دسته رنگ وجود دارد که عکاس باید با توجه به آن ها رنگ های تاثیر گذار را انتخاب کند حال می تواند رنگ های هم خانواده را در کنار یک دیگر قرار دهد و یا رنگ های مکمل را برای بهتر نشان دادن عکاسی کودک در آتلیه کودک انتخاب کند اولین دسته رنگ های خنثی هستند که در آن ۳ رنگ سفید، خاکستری و مشکی قابل مشاهده می باشد دو دسته بعدی رنگ های گرم و سرد هستند که رنگ سرد، رنگ های آبی، سبز، بنفش و … و رنگ گرم، رنگ های قرمز، زرد، نارنجی و … هستند در ادامه بیشتر با تاثیر رنگ ها در عکاسی کودک در آتلیه کودک و خود رنگ آشنا می شویم


 

رنگ در آتلیه کودک  آتلیه کودک

 

آتلیه کودک در شرق تهران

 

همانطور که همه ی ما می دانیم رنگ سفید معصومیت و پاکی را به ما یادآور می شود پس استفاده از آن در عکاسی کودک که خود نماد پاکی بوده توجه زیادی را جلب می کند همچنین با داشتن پس زمینه ای کاملا سفید در آتلیه کودک تمام توجهات را بر روی سوژه اصلی یعنی کودک جلب می کند که این نوعی ترفند در آتلیه کودک به شمار می رود.

 

آتلیه کودک

 بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

 

مشکی رنگی است که معمولا در عکاسی کودک در آتلیه کودک مورد استفاده قرار نمی گیرد به دلیل اینکه این رنگ از طرفی نشان دهنده شکوه و جلال و از طرف دیگر اندوه را به نمایش می گذارد بنابراین از این رنگ در آتلیه کودک و عکاسی کودک کمتر استفاده شده و یا اگر عکاسی کودک به همراه پدر و مادر باشد در لباس های آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

آتلیه کودک در شرق تهران بهترین آتلیه کودک تهران  ترکیب رنگ در آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک در شرق تهران کجاست؟ آتلیه کودک بنسای

 

رنگ دیگری که در آتلیه کودک و عکاسی کودک مورد توجه نیست رنگ خاکستری می باشد این رنگ به دلیل القاع کردن احساساتی مانند تعهد و خویشتن داری بیشتر مورد علاقه افراد مسن می باشد و اگر هم در آتلیه کودک و عکاسی کودک مورد استفاده قرار گیرد در قسمت کوچکی استفاده می شود و بقیه رنگ ها غالب هستند.

  آتلیه کودک در رسالت

 

سبز رنگی که بیشتر در بهار و تابستان قابل مشاهده بوده و نشان دهنده رشد، همدلی، توازن و … می باشد با پوشیدن لباس هایی به رنگ سبز کودک احساس نزدیکی بیشتری به طبیعت می کند و باعث دادن انرژی مثبت به افرادی می شود که عکس او را تماشا می کنند.

 

 آتلیه کودک در شرق تهران با دکور آتلیه کودک  رنگ در آتلیه عکس کودک

 

آبی مانند رنگ دریا و آسمان همینطور این رنگ آرامش و صلح را برای فرد تداعی می کند با پوشیدن لباسی به رنگ آبی در آتلیه کودک اعتماد به نفس در کودک بالا رفته و یا داشتن پس زمینه ای به رنگ آبی در آتلیه کودک آرامش را به او منتقل می کند گرفتن عکسی در کنار ساحل با پس زمینه دریای آبی و خورشیدی در حال غروب به رنگ نارنجی می تواند از بهترین عکس ها در این تم باشد بنابراین رنگ آبی در تاثیر رنگ ها در عکاسی کودک می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

 

آتلیه کودک شرق  آتلیه شرق تهران

رنگ در آتلیه کودک

 

درخشان ترین رنگ، رنگ زرد می باشد این رنگ نشان دهنده نشاط و شادی بوده و همچین تاثیری نیز بر روی کودک دارد همچنین این رنگ رنگی تجملاتی بوده به همین دلیل استفاده از رنگ زرد و طلائی در لباس بسیار افزایش یافته است.

 

 

رنگ طلایی در آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک شرق تهران بهترین آتلیه کودک در نارمک

 

بنفش که در لباس های سلطنتی نیز مورد استفاده قرار گرفته حالتی رازآلود داشته همینطور نشان دهنده بصیرت، وقار، عزت نفس و … در آتلیه کودک می باشد. بنفش در آتلیه کودک باعث تقویت احساساتی خیال پردازانه و رویا گونه شده و حتی امروزه بیشتر در تم تولد کودکان از رنگ بنفش روشن یا تیره در کنار صورتی استفاده می شود و این نشان دهنده جذب زیاد افراد به این رنگ در آتلیه کودک می باشد.

 

بهترین آتلیه کودک شرق تهران آتلیه کودک

رنگ در آتلیه کودک

 

رنگی که توجه بسیاری را در آتلیه کودک به خود جلب می کند و یکی از رنگ های پر انرژی در بین رنگ ها در آتلیه کودک به شمار می رود رنگ قرمز می باشد قرمز شور و هیجان را در فرد تداعی کرده همچنین استفاده از این رنگ در کنار رنگ سبز می تواند تاثیر رنگ ها را به خوبی نشان دهد.

 

رنگ قرمز در آتلیه کودک شرق تهران

 

بهترین آتلیه کودک تهران  رنگ قرمز در آتلیه کودک

 

معمولا با شنیدن رنگ دخترانه و کودکانه رنگ صورتی به فکر فرد می رسد این رنگ شادی، نشاط در آتلیه عکس کودکان است.

 

آتلیه عکس کودک شرق تهران

آتلیه کودک و آتلیه نوزاد

 

رنگ صورتی در آتلیه کودک

 

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی

دکمه تماس با ما