آتلیه کودک : آتلیه کودک و آتلیه نوزاد

آتلیه کودک : آتلیه کودک و آتلیه نوزاد

آتلیه کودک ، آتلیه نوزاد و آتلیه بارداری بنسای : عکاسی کودک و عکاسی نوزاد همانقدر که می تواند سخت و غیر منتظره باشد؛ کاری لذت بخش است. برای اینکه بتوانید عکس های جذابی از کودکان بگیرید در وهله اول باید با دنیای کودکان به اندازه کافی آشنایی داشته باشید. بعد از آن، مهارت و سرعت عمل است که می تواند به شما در این حرفه، کمک کند. 

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

 

ممکن است شما یک عکاس حرفه ای باشید و یا اینکه بخواهید تنها با یک دوربین معمولی و در منزل این کار را انجام دهید. در هر صورت مطالعه آموزش عکاسی کودک برای شما مفید خواهد بود. در این مطلب آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران آنچه نیاز دارید در مورد عکاسی کودک و عکاسی نوزاد بدانید، مطرح شده است. پس از خواندن این مقاله و یادگرفتن ترفندها و مهارت های لازم، می توانید بهترین عکس ها را از زیباترین لحظات زندگی کودکان و نوزادان، ثبت کنید.

 

آموزش عکاسی از کودک و نوزاد

 

آموزش عکاسی کودک و نوزاد می تواند چالش های بسیاری داشته باشد که برای حرفه ای شدن در این عرصه تنها بایستی تجربه کسب کرد. عکاسی کودک باید به گونه ای باشد که هم کودک و هم والدین آن احساس رضایت کامل داشته باشند و فضای آتلیه ی شما را با چهره های خندان ترک کنند. تمرین عکاسی از کودکان و نوزادان می تواند تجارب ارزنده ای را برایتان به ارمغان آورد. البته قبل از اینکه به سراغ کار عملی بروید و دوربین به دست شوید؛ توصیه می کنیم مفاهیم تئوریک آن را کاملا بلد باشید. اگر بخواهید به طور حرفه ای عکاسی را یاد بگیرید دو راه دارید. اول اینکه به صورت آکادمیک آن را دنبال کنید و با ورود به دانشگاه و انتخاب رشته عکاسی، هر آنچه که لازم است، فراگیرید

 

آتلیه کودک عکاسی کودک

آتلیه تخصصی کودک

آتلیه تخصصی کودک آتلیه تخصصی کودک

 

تنظیمات دوربین برای عکاسی از کودک

 

 

تنظیمات مربوط به این کار بستگی به دوربین انتخابی شما برای عکاسی دارد. اگر قصد دارید از دوربین های خانگی یا موبایل استفاده کنید؛ بادی بگوییم دستتان برای تنظیمات پیشرفته باز نیست و نهایتا می توانید از اپلیکیشن های مخصوص عکاسی کودک یا تم هایی مثل برف و باران، استفاده کنید. البته این را بگوییم که اگر از قدرت خلاقیت در عکاسی برخوردار باشید، با دوربین موبایل هم می توانید تصاویر جذابی به ثبت برسانید. چنانچه این امکان را دارید که از دوربین های اس ال آر یا پیشرفته تر برای عکاسی از کودکان و نوزادان استفاده کنید، بازه وسیعی از دیافراگم، سرعت شاتر و ایزو در اختیار دارید که هر کدام به شما امکان ثبت تصاویر دقیق تر با قابلیت های بیشتری را می دهد.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

آتلیه کودک

آتلیه تخصصی کودک آتلیه تخصصی کودک

 

تجهیزات برای عکاسی از نوزاد

 

تجهیزاتی که برای این کار نیاز دارید شامل دوربین، نورسنج، لنز، رفلکتور، فلاش، شکل دهنده های نور، سه پایه و اکسسوری های تزئینی می شود. انتخاب لنز مهم ترین اصل برای عکاسی از کودک و نوزادان است. یک لنز ماکرو، می تواند مفید واقع شود، چرا که می توانید به وسیله ی آن از انگشتان پا، چشم ها، لب ها و دستان کودک یا نوزاد، عکس های نزدیک بگیرید. توصیه می شود عکس هایتان را wide open بگیرید تا عمق میدان کم و زیبایی داشته باشید. همچنین حالت دوربین را از Dial به AV تغییر دهید، ISO بالا و دیافراگم باز مناسب را انتخاب کرده و اجازه دهید دوربین، سرعت مناسب شاتر را به کار گیرد.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه تخصصی کودک

 

 

نکات عکاسی از کودک

 

 

برای عکاسی از کودک و نوزادان رعایت برخی از موارد اهمیت دارد. هدف اصلی شما علاوه بر گرفتن عکس های جذاب، باید حفظ آرامش کودک باشد. در این صورت است که می توانید انتظار همکاری را از او داشته باشید. اگر قصد انجام این کار را دارید؛ بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید.

 

پس زمینه های متعددی ایجاد کنید

 

 

برای این کار لازم نیست حتما به یک استودیو با تمام امکانات دسترسی داشته باشید. خودتان به آسانی می توانید پس زمینه هایی با رنگ های مختلف ایجاد کنید. کافی است پایه ای محکم قرار داده و روی آن را با رنگ دلخواهتان که می تواند پتو یا هر چیز دیگری باشد، پوشش دهید. می توانید از پس زمینه های عروسکی برای جذاب تر شدن عکس هایتان، استفاده کنید.

 

این مطب ادامه دارد...

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

 

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

 

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 

آتلیه تخصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی

 

دکمه تماس با ما