آتلیه کودک در تهران

آتلیه کودک در تهران

آتلیه کودک در تهران ( آتلیه کودک بنسای ) : پس از اینکه نوزاد وارد خانه می‌شود، تمامی لحظات برای اهل خانه جالب بوده و همه سعی می‌کنند تا این لحظات را به ثبت برسانند. از روز اول، والدین می‌خواهند با گرفتن عکس در آتلیه کودک و آتلیه نوزاد یا در منزل هر لحظه‌ای را که در کنار فرزند تازه متولد شده خود سپری می‌کنند، به یادگار ضبط کنند.

 

می‌دانیم که تماشای نوزاد در حال خوابیدن، خمیازه کشیدن و گریه کردن چقدر زیباست. یکی از ایده‌ها برای ثبت این لحظات، عکس نوزاد با پارچه در آتلیه کودک است. تمامی این لحظات باید برای سال‌های بعد گرامی داشته شود. بنابراین، باید با گرفتن عکس در آتلیه کودک و یا آتلیه نوزاد تمام این لحظات را برای آینده به یادگار بگذارید.

 

عکس نوزاد در آتلیه تخصصی کودک آتلیه تخصصی نوزاد و ژست عکس نوزادی

آتلیه تخصصی کودک

 

لازم به ذکر است که عکاسی از نوزاد  در آتلیه کودک کاری سخت و طاقت‌فرسا بوده و بسیاری از عکاسان هنگام عکاسی دچار چالش‌های زیادی می‌شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای آرام نگه داشتن نوزاد در آتلیه کودک و آتلیه نوزاد در هنگام عکاسی، پیچیدن او با پارچه است. در این مطلب چند ژست برتر عکاسی از نوزاد با پارچه را در اختیار شما گذاشته و نحوه پیچیدن آن را نیز می‌آموزیم. با ما تا انتهای مطلب  در وبلاگ آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک تهران همراه باشید.

 

ژست عکس نوزاد در آتلیه نوزاد بهترین آتلیه کودک تهران

آتلیه کودک

 

چند نکته در زمینه گرفتن عکس نوزاد با پارچه در آتلیه کودک

مهمترین نکته هنگام عکس گرفتن از نوزاد با شال یا پارچه در آتلیه کودک توجه به جنس آن است. همانطور که می‌دانید، پوست نوزاد بسیار حساس بوده و باید از پارچه‌های نرم و لطیف استفاده کرد.

 

آتلیه عکاسی کودک

ژست عکس کودک در آتلیه کودک آتلیه تخصصی نوزاد شرق تهران

آتلیه تخصصی نوزاد تهران

 

 

اگر قصد عکس گرفتن از نوزاد خود را دارید، باید قبل از شروع، شرایط آتلیه عکس کودک را به خوبی بررسی کنید تا تمام جزئیات را نظیر دما، دکور، نورپردازی، زاویه و غیره مهیا کنید. این امر به این خاطر است که نباید نوزاد را برای مدت زیادی پارچه‌پیچ کرد چراکه ممکن است به سلامتی او آسیب برسد. بدن کودک بسیار نرم بوده و با کمی فشار تغییر شکل می‌یابد.

 

ژست عکس نوزاد

آتلیه تخصصی کودک تهران آتلیه تخصصی کودک در تهران

آتلیه تخصصی کودک

 

چگونه نوزاد خود را برای عکاسی در آتلیه کودک پارچه‌پیچ کنیم

برای این کار کافیست تا از یک شال یا پارچه بسیار نرم استفاده کنید. ابتدا پاهای نوزاد را با جوراب بپوشانید و با خم کردن زانوهای او، پارچه را از نوک پا تا قسمت ناف به دور نوزاد بپیچانید. سپس دست‌های او را به آرامی از قسمت آرنج به شکم او بچسبانید؛ به گونه‌ای که مچ دست‌ها در زیر چانه قرار گیرند. سپس مجددا ادامه پارچه را به دور ساعد او بپیچانید؛ طوریکه دست‌ها از مچ خارج از شال یا پارچه قرار گیرند. این کار بدین خاطر است که انگشتان نوزاد درون پارچه خم نشده و آسیب نبیند. چراکه نوزادان به طور مکرر دست‌های خود را تکان داده و مشت می‌کنند، حتی اگر دستکش در دست داشته باشند. اکنون وقت آن رسیده تا عکاسی آتلیه نوزاد از نوزاد شما عکس بگیرید.

 

مدل عکس نوزاد

 

عکس نوزاد با پارچه و معرفی چند ایده جذاب در آتلیه کودک

پس از اینکه شرایط محیط آتلیه کودک را بررسی و دکور را مهیا کردید وقت آن رسیده تا از نوزاد خود عکاسی کنید. مجددا توصیه می‌شود که نباید نوزاد را برای مدت زیادی پارچه‌پیچ کرد. بهتر است دمای آتلیه کودک تنظیم باشد تا نوزاد درون پارچه عرق سوز نشود. همچنین تنظیم نور و طراحی صحنه قبل از اینکه نوزاد را درون شال یا پارچه بپیچیم بسیار مهم است. پس از اینکه از شرایط آتلیه عکاسی کودک اطمینان حاصل کردید، عکاسی را شروع کنید.

 

ژست عکس نوزادی

آتلیه تخصصی کودک بهترین آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه کودک

 

استفاده از سبد یا کالاسکه

برای این کار کافیست تا نوزاد را درون یک سبد یا کالاسکه قرار داده و از او در آتلیه تخصصی کودک عکس گرفته شود . البته، نباید تنها به سبد و کالاسکه اکتفا کنید. بهتر است برای زیبا شدن صحنه از چند عروسک و گل نیز استفاده کرده و با قرار دادن آن در کنار سبد از بالا عکس بگیرید.

 

ژست عکس نوزادی

مدل عکس نوزاد آتلیه تخصصی کودک

 

محیط رنگارنگ

برای گرفتن عکس نوزاد در آتلیه کودک با پارچه بهتر است از پارچه‌های رنگارنگ استفاده کرد. قرار دادن چند شال یا پارچه رنگارنگ در کنار سبد یا محلی که نوزاد را در آن قرار داده‌اید، می‌تواند بهترین ایده برای جذاب کردن تصویر باشد.

 

بهترین آتلیه نوزاد تهران

آتلیه کودک شرق تهران آتلیه تخصصی نوزاد شرق تهران

 

همانطور که گفتیم، پارچه‌پیچ کردن نوزاد تنها برای محدود کردن او برای حرکت است تا به راحتی از او عکس گرفت. بنابراین تنها به شال و پارچه اکتفا نکنید و با افزودن وسایل جانبی، فضای عکس را زیباتر کنید.

 

 آتلیه تخصصی نوزاد در تهران

 

سخن پایانی

در این مطلب آتلیه تخصصی کودک بنسای نحوه پیچیدن نوزاد با پارچه و چند ژست برتر برای عکاسی نوزاد در آتلیه کودک به شما معرفی شد. عکاسی از نوزاد یکی از سخت‌ترین چالش‌هایی است که هر عکاس ممکن است با آن مواجه شود. برای گرفتن عکس نوزاد با پارچه توصیه می‌شود تا از شال‌ها و پارچه‌های نرم و مرغوب استفاده کرد تا نوزادان دچار عرق‌سوز و آسیب نشوند. اگر می‌خواهید خیال خود را از بابت گرفتن عکس از نوزاد راحت کنید، بهتر است تمام فرایند عکاسی را به عکاسان حرفه‌ای در آتلیه‌ تخصصی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک در شرق تهران بسپارید. اینگونه هم عکس‌ها جالب از آب درمی‌آیند و هم ایمنی نوزادان تأمین می‌شود.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی

دکمه تماس با ما