آتلیه کودک : آتلیه کودک در تهران

آتلیه کودک : آتلیه کودک در تهران

آتلیه کودک بنسای : فراتر از صنعت عکاسی، هر فردی که با کودکان کار کرده باشد، سختی‌های کار با آن‌ها را می‌شناسد. با وجود اینکه برخی افراد عاشق کار با بچه‌ها هستند اما اینکه آن‌ها را متقاعد کنید در مقابل دوربین بایستند و تا انتهای مدت زمان عکاسی ثابت بمانند کار خیلی سختی است. اما با وجود تمام سختی‌هایی که این کار دارد یک عکس با کیفیت از کودکی که جلوی دوربین شما قرار می‌گیرد باعث خواهد شد تمام خستگیتان از بین برود.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک : آتلیه کودک در تهران

آتلیه کودک : آتلیه کودک در تهران آتلیه کودک : آتلیه کودک در تهران

 

در صورتی که قصد راه اندازی آتلیه تخصصی کودک را دارید، باید بیشتر قبل از هر چیز روی چیزهایی تمرکز کنید که هر آتلیه‌ای به آن‌ها نیاز دارد. در این مقاله آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران ما به نکات مختلفی در مورد تجهیزات موردنیاز، روش عکاسی از کودکان و نحوه‌ی مدیریت کودک و والدین او را به شما خواهیم آموخت. با ما همراه باشید

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

 

برای روتوش کمک بگیرید (یا کار با فتوشاپ را یاد بگیرید)

 

همه‌ی عکاس‌ها به خوبی می‌دانند که تمامی عکس‌های خام به مقداری ادیت نیاز دارند. با وجود اینکه تمامی کودکان زیبا هستند و نیازی ندارند لاغرتر به نظر برسند و یا لک‌های صورتشان مثل عکس‌های مدلینگ پاک شود اما شما باید نورپردازی، فیلترها و اجزای غیرضروری تصویر را اصلاح یا حذف کنید.

 

شما می‌توانید عکس‌هایی که می‌گیرید را خودتان ادیت کنید اما در صورتی که می‌خواهید زمان تحویل کارها خیلی سریع باشد، توصیه می‌کنیم یک ادیتور استخدام کنید و یا کارهای مربوط به ادیت را برون‌سپاری کنید. شما نمی‌توانید هم کارهای ادیت را انجام دهید و هم انتظار داشته باشید تصاویری که در مدت زمان کوتاهی تحویل می‌دهید کیفیت زیادی داشته باشند.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

 

با وجود اینکه ممکن است دوست داشته باشید تمامی اجزای کار در آتلیه کودک و عکاسی کودک را مدیریت کنید اما در صورتی که خودتان عکاسی کودک را انجام دهید و کارهای مربوط به ادیت و پرینت را به فرد دیگری بسپارید، می‌توانید از کیفیت روتوش تصاویر خودتان مطمئن شوید.

 

در صورتی که یک نفر را برای این کار در آتلیه کودک استخدام کنید فقط روی ادیت تصاویر شما تمرکز خواهد کرد. در صورتی هم که کار را برون‌سپاری کنید، فرد مورد نظر فقط به ازای هر عکسی که برای شما ادیت می‌کند از شما پول می‌گیرد. در صورتی که قصد راه اندازی یک آتلیه تخصصی عکاسی از کودک کوچک را دارید برون‌سپاری کردن کارها ممکن است برای شما به صرفه‌تر باشد.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

 

به چیزهایی که والدین می‌خواهند گوش کنید

 

به یاد داشته باشید که والدین کودک به شما پول می‌دهند و با وجود اینکه برخی از والدین بهترین ایده‌های ممکن را ندارند، شما باید روشی پیدا کنید تا پیشنهادهای آن‌ها را اجرا کنید. آن‌ها به خاطر این به شما مراجعه می‌کنند که عکس‌های حرفه‌ای از کودکانشان بگیرید و آن‌ها بتوانند عکس‌های گرفته شده را چاپ کنند. به همین خاطر بهتر است عکس‌هایی به آن‌ها تحویل دهید که به شخصه دوست دارند.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

 

این کار علاوه بر اینکه والدین کودک را خوشحال می‌کند، بلکه کمک می‌کند شما هم بتوانید آلبوم نمونه کارهای خودتان را تکمیل کنید. صحبت کردن یک ابزار بازاریابی قوی است و والدین خوشحال می‌توانند آتلیه تخصصی کودک شما را به والدین دیگری که به دنبال عکس‌های حرفه‌ای از فرزندانشان هستند معرفی کنند.

به عنوان یک عکاس کار کردن با کودکان و راه اندازی آتلیه کودک  می‌تواند کار خیلی سختی باشد اما خرید تجهیزات مناسب، پیدا کردن بهترین روش برای گرفتن یک عکس خوب و اطلاع از اینکه چگونه با کودک و والدین او رفتار کنید می‌تواند به خدمات خوبی منتهی شود که در طولانی مدت به نفع شما باشد.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

دکمه تماس با ما