عکاسی کودک : عکاسی کودک و عکاسی نوزاد

عکاسی کودک : عکاسی کودک و عکاسی نوزاد

برای عکاسی نوزاد و عکاسی کودک شما باید یک عکاس خبره باشید و کاملا به این کار تسلط داشته باشید .به گونه ای که بتوانید به راحتی با استفاده از مجموعه ای از ترفند های متفاوت  بهترین و حرفه ای ترین عکس ها را به ثبت برسانید . در این مقاله آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک تهران میخواهیم چندین تکنیک متفاوت را به شما آموزش دهیم تا از طریق آن ها بتوانید یک عکاسی کودک و عکاسی نوزاد خوب داشته باشید و عکس های زیبایی ثبت کنید.

 

عکاسی کودک بهترین آتلیه کودک تهران

آتلیه کودک

عکاسی کودک : عکاسی کودک و عکاسی نوزاد عکاسی کودک : عکاسی کودک و عکاسی نوزاد

 

اگر قصد دارید کودک را به بیرون از منزل ببرید و در فضای باز عکاسی کنید بهتر است بدانید که بهترین تایم عکاسی کودک در فضای باز در روز است . به علاوه اینکه چون کودکان عاشق گرمای خورشید هستند و چندان گرما رو دوست ندارند اینگونه همکاریشان با شما بیشتر خواهد بود و کارتان راحت تر میشود . اگر عکاسی کودک را در فضای سبز پارک ها و یا باغ های مخصوص عکاسی کودک انجام دهید مطمئنا عکاسی کودک بهترین خواهید داشت.

 

بهترین آتلیه کودک تهران عکاسی کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه عکاسی کودک

 

بین پارک و باغ برای عکاسی کودک ، خب کودکان غالبا پارک را بیشتر دوست دارند اما پارک ها اصولا شلوغ هستند و به همین دلیل شما نمیتوانید کادر خوبی برای عکاسی کودک پیدا کنید . پس یا باید به باغ بروید و یا زمانی به پارک مراجعه کنید که زمان شلوغی نباشد و  بتوانید یک فضای آرام و خلوت برای عکاسی کودک پیدا کنید . در عکاسی کودک مهم است که شما به شفافیت و وضوح و کیفیت عکس کودک توجه ویژه ای بکنید . زمانی  که دارید عکاسی کودک می کنید و نور هم در آن فضا به حد کافی وجود دارد بهتر است از وسیله های تزئینی و یا عروسک و اسباب بازی های کوچولو استفاده کنید چرا که اینگونه عکس های کودک جلوه ی خاصی پیدا میکند .

 

آتلیه تخصصی کودک آتلیه تخصصی کودک

آتلیه تخصصی کودک

عکاسی کودک عکاسی کودک

 

طرز ژست گیری و ایستادن یا نشستن کودک هنگام عکاسی کودک بسیار مهم است . 

کودکان غالبا خودشان به تنهایی نمیتوانند این وظیفه را بر عهده بگیرند پس شما به عنوان یک عکاس کودک حرفه ای باید خودتان تمام مسئولیت ژست دهی به کودک را بر عهده بگیرید و متناسب با سن ، ظاهر و ... ی کودک ژست ها و حالت های متفاوتی به او برای عکس کودک بدهید .

 

آتلیه کودک عکاسی نوزاد

عکاسی کودک

عکاسی کودک عکاسی کودک

 

در عکاسی کودک بهتر است که خلاق باشید .

یکی از ایده های زیبا برای عکس کودک عکس های ترکیبی است که آتلیه کودک هایی مانند آتلیه عکاسی بن سای از آن ها استفاده میکنند  و بسیار هم پرطرفدار هستند .

به عنوان مثال با یک کادر ثابت یک بار از کودک میخواهید بایستد و عکس بعدی را در همان فضا و با همان کادر به صورت نشسته و با یک ژست متفاوت میگیرید  و پس از عکاسی کودک هنگام ویرایش عکس ها آن ها را کنار یکدیگر میاورید و به یک عکس ترکیبی تبدیلش میکنید.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک 

دکمه تماس با ما