عکاسی کودک - مدلینگ کودکان در آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک - مدلینگ کودکان در آتلیه عکاسی کودک

در عکاسی کودک کودک مدلینگ به کودکی اطلاق می شود که به عنوان مدل برای نمایش یا تبلیغات یک محصول تجاری یا خدماتی از طریق عکاسی یا فیلمبرداری در آتلیه کودک استخدام شده است و کودک به عنوان چهره ان تبلیغ معرفی می شود. مدلینگ کودک یکی از بخش های بسیار مهم در صنعت مد است ، زیرا در بسیاری از پروژه ها از خانواده استفاده می شود که شامل : پدر، مادر و فرزندان است و کودکان مدلینگ نقش کودک را در این پروزه اجرا می کنند و حضور کودکان در بسیاری از پروژه ها باعث جذابیت بیشتر تبلیغات شده و موفق تر خواهد بود بنابراین جذب مدل کودک و ورود کودکان به عرصه مدلینگ نیازی انکار نشدنی است.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

مدل عکس کودک

کودکان مدلینگ تیزر تبلیغاتی صدا و سیما، بیلبورد های سطح شهر، برندهای پوشاک و.. شرکت می کنند. در پروزه یک برند و یا شرکت جهت نمایش محصولات خود بسته به نیاز پروژه معیارهای انتخاب کودکان مدل ها بر اساس نیاز پروژه تبلیغی تغییر می کند و معیار ثابتی نیست.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

عکاسی کودک در آتلیه کودک

 

شرایط کلی مدلینگ کودک

 

• چشم های کودک همان چیزی است که مردم آن را می بینند. چشم ها اولین عنصر یک صورت هستند که با افراد ارتباط بر قرار می کنند.
• چهره ی کودک باید فتوژنیک باشند، پوستی شفاف داشته باشند، چشمانی براق داشته باشند و لبخندی زیبا. دلنشین .
• کودک خوشحال و خنده رو باشد. لبخند بیانگر خوشبختی و شادی است و باعث می شود افراد احساس خوشبینی بیشتری داشته باشند.
• روابط عمومی مناسب ، شرایط ظاهری مناسب و علاقه مندی کودک به فعالیت در این حرفه بسیار مهم است.
• در صنعت مدل سازی کودک، کودک باید هر روز با غریبه ها ارتباط برقرار کند وبفرض اگر کودک خجالتی است، اصلا گزینه مناسبی برای ورود به عرصه مدلینگ نیست. در این شرایط همچنین کودک جلوی دوربین نیز ناراحت به نظر می رسد. پس باید کودک با افراد ناشناس به خوبی ارتباط برقرارکند و با آنها راحت باشد.
• اگر کودکی از اینکه موهای او را مدام شانه و اسپری کنند متنفر است یا از تغییر لباس مکرر، بدش می آید، مدل شدن ممکن است برای او مناسب نباشد.

 

آتلیه کودک شرق تهران مدل عکس کودک

آتلیه عکاسی کودک

بهترین آتلیه کودک تهران آتلیه کودک

 

عکسهای بارز یک کودک مدلینگ

• در عکاسی کودک عکسی از چهره کودک، نوع نگاه و لبخند کودک در این عکس می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
• یک عکس قدی و کامل از کودک این نیز نشان گر وضعیت بدنی کودک، استایل و نوع ایستادن او را نشان می دهد.
• یک عکس بیان کننده شخصیت این عکس اندکی متفاوت است. لازم است کودک جهت ثبت این عکس در شادترین و راحت ترین حالت خود قرار داشته باشد. تماس چشمی در این عکس بسیار حائز اهمیت است.

 

آتلیه کودک آتلیه کودک شرق تهران

مدل عکس کودک

 

یک کودک که وارد عرصه مدلینگ شده است، می تواند آینده درخشانی داشته باشد. آینده می تواند به چند مسیر متفاوت ختم شود. کودک می تواند در آینده به یک مدل تبلیغاتی تبدیل شده که عکسش در بیلبوردها و مجلات در پروژه های مختلف تبلیغاتی به نمایش در می آید. بعضی از مدل های کودک نیز به سمت صنعت مد و فشن رفته و به یک مدل لباس برجسته تبدیل می شوند. و یا در آینده وارد عرصه بازیگری شوند.
با آتلیه تخصصی کودک و بارداری بنسای  بهترین آتلیه کودک در تهران همراه باشید...

 

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

 

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه کودک، عکاسی کودک

 

دکمه تماس با ما