عکاسی کودک - عکاسی کودک و نوزاد در آتلیه عکاسی کودک شرق تهران

عکاسی کودک - عکاسی کودک و نوزاد در آتلیه عکاسی کودک شرق تهران

درست مانند هر نوع دیگری از عکاسی، انواع خاصی از ترکیبات وجود دارند که به خوبی برای عکاسی کودک و عکاسی نوزاد کاربرد دارند اما برای سایر انواع عکاسی پرتره مناسب نیستند. طبیعتا بخشی از آن به این دلیل است که سوژه شما بسیار ظریف و کوچک است و شما هنگام کار با او باید نهایت دقت را در نظر بگیرید. این بدان معناست که که برخی از انواع ترکیبات وجود دارند که به سادگی عملی نخواهند شد. اما تنها به این دلیل که محدودیت هایی در رابطه با سوژه وجود دارد به این معنا نیست که هر عکسی که از نوزادان میگیرید باید از پشت آن ها باشد. در واقع، اگر اینکار را انجام دهید، عکس های شما از نوزاد کمی کسل کننده خواهند شد.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک آتلیه تخصصی کودک

 

بیایید به چند ایده ی ترکیب بندی متفاوت نگاهی بیندازیم که به شما کمک خواهند کرد عکس هایی را از نوزادان خلق کنید که جذابیت ان ها را به حد بالایی می رساند و باعث میشود شما مانند یک عکاس حرفه ای در آتلیه عکاسی کودک به نظر برسید.

 

 

حرکت به سمت مرکز کادر

 

شما می توانید برخلاف روال همیشگی سوژه کوچک خود را وسط کادر قرار دهید ، همانطور که در تصاویر پایین میبینید.

 

عکاسی کودک عکاسی کودک

عکاسی کودک

 

 

 

قرار دادن سوژه عکاسی پرتره در وسط کادر ، مهم ترین اصول و قوانین ترکیب بندی اساسی را زیرپا میگذارد . همانطور که در این جا مشاهده میکنید ، هنوز هم انجام اینکار در تصویر بالا باعث ایجاد حس خوشایندی می شود.

 

کلید اصلی، زمانی که شما سوژه ی مورد نظر خود را در مرکز کادر قرار میدهید این است که اطمینان حاصل کنید که جذابیت بصری کافی در کادر خود دارید که باعث جلب توجه بیننده به داخل کادر شود.

 

دراین مورد، داشتن دو نوزاد به عنوان سوژه قطعا کمک می کند اما سبدی که نوزادان روی آن میخوابند ، مسیر عکسبرداری را برای اضافه کردن چیزی به تصویر که باعث جلب توجه ما شود را سخت میکند.

 

چوب تیره، کنتراست خوبی را در مقابل نورهای کم رنگ و ملایم ایجاد میکند که اینکار در عکسبرداری متداول است.

 

علاوه بر اینکه این سبد فقط جایی برای خوابیدن نوزاد باشد ، باعث ایجاد یک کادر در یک کادر کلی تر شده است و علاوه بر ان به کنترل کودک کمک کرده است و توجه مارا فقط به سمت نوزاد جلب میکند.

 

استفاده از کادر پایین در عکاسی نوزاد

 

 

اگرچه ممکن است به کارگیری فضای پایین بطور معمول به عکاسی کودک مرتبط نباشد، اما قطعا میتواند ابزار ترکیبی قدرتمندی باشد که به عکس های شما قدرت بصری بیشتری اضافه میکند.

 

آتلیه عکاسی کودک در تهران

 

 

در تصویر بالا ، میبینیم که چگونه فراوانی فضای منفی در ۳/۲ بالایی تصویر ،احساس سبکی و تازگی به تصویر بخشیده است. علاوه براین، تمام این فضاهای خالی به ما کمک میکند تا توجه خود را به سوژه معطوف کنیم زیرا برای رقابت در چشم ما هیچ چیز وجود ندارد.

 

 

با عکاسی با زاویه اریب به کار خود ادامه دهید

 

 

یک راه بسیار ساده دیگر برای اضافه کردن قدرت بصری بیشتر به عکاسی نوزاد ، عکاسی با زاویه اریب است. والدین، نوزاد خود را در تمام مدت زمان در حالت  افقی می بیند . آنها همچنین بیشترین نما از کودک خود را در چشم اندازی از نگاه کردن به آنها به سمت پایین می بینند. با استفاده از ترکیب بندی عکس به صورت اریب، شما یک دیدگاه منحصر به فرد از نوزادان به والدین آنها می دهید که نسبت به آن عکس احساس پویایی دارند. بسیار پویاتر از احساسی که به یک عکس افقی سنتی دارند.

 

عکاسی کودک آتلیه کودک

عکاسی کودک

مدل عکس کودک آتلیه تخصصی کودک

 

قنداق کردن نوزاد (پیچیدن نوزاد)

عکاسی از نوزاد مطمئنا مشکلات خودش را دارد ، که کوچکترین مشکل آن ، وضعیت حساس سوژه است

با این حال ، همانطور که در تصاویر بالا می بینید ، عکاسی از نوزاد همراه با فرصت هایی برای خلق عکس هایی است که این تصاویر منحصر به فرد هستند.

این یک مسئله ساده برای درک انتخاب های ترکیبی می باشد که شما می توانید برای خلق عکس های جذاب از آنها استفاده کنید  و برای گرفتن عکس نوزادی زیبا این فرشته های زیبا را در پارچه های رنگی قنداق نمایید.

اگر چه این لیست یک لیست جامع و کامل نیست ، اما این نکات ساده و اساسی ای هستند برای آغاز خلق عکس هایی که توانایی و قدرت بیشتری برای جلب توجه بیننده دارند.

 

عکاسی کودک و آتلیه کودک عکس کودک

آتلیه تخصصی کودک

آتلیه کودک شرق تهران

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی

 

دکمه تماس با ما