آتلیه تخصصی کودک و شیک ترین آتلیه کودک تهران

آتلیه تخصصی کودک و شیک ترین آتلیه کودک تهران

روزهای بارداری گذشته است و نوزاد پسر یا دختر شیرین شما بالاخره به دنیا آمده و اینجا است! بعد از اینکه در خانه با فرزند کوچک خود مستقر شدید، قدم بعدی در مورد تولد نوزادتان، گرفتن عکس های نوزاد تازه متولد شده تان در شیکترین آتلیه تخصصی کودک و آتلیه نوزاد برای به اشتراک گذاشتن شادی شماست. افراد خانواده و فامیل و دوستان عزیز شما مشتاقانه منتظر دیدن جدیدترین عضو اضافه شده به خانواده شما هستند. هیچ چیز بهتر از ارسال عکس های تولد نوزاد دلبنتدتان نیست.

 

آتلیه کودک آتلیه عکس کودک

عکاسی کودک

 

کارهای مقدماتی قبل از عکاسی نوزاد در آتلیه تخصصی کودک و آتلیه نوزاد، بایددر نظر بگیرید. نوزادان در برابر بیماری ها و آلودگی ها بسیار حساس هستند بنابراین سعی کنید در تمیزترین حالت ممکن باشید. قبل از شروع عکاسی از نوزاد دست های خود را بشوئید. اگر مریض هستید حتما جلسه عکاسی نوزاد را به تعویق بیاندازید. زیرا سلامتی نوزاد در اولویت اصلی است.

 

آتلیه عکاسی نوزاذ عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک آتلیه نوزاد

عکس های کلوز-آپ

 

 

برای گرفتن عکس هایی مثل عکس های کلوز-آپ، در آتلیه کودک بهتر است موقعی که نوزاد در خواب است از این فرصت استفاده کنید. عکس های کلوز-آپ از پاهای کوچک نوزادان بگیرید. در طول عکاسی نوزاد ، عکس کلوز آپ می تواند بسیار زیبا باشد. انگشتان پا و پنجه های ریز نوزاد عکس های زیبایی خلق می کند. موقعیت قرارگیری زیبایی که نوزاد روي پشت، روي شکم يا سر خود را روي بازوهاي كوچك قرار داده و دراز کشیده است. حتما توجه داشته باشید در این حالن سر و گردن و در کل حالت های نوزاد راحت باشد و این راحتی در عکس نوزاد جلوه ای طبیعی خواهد داشت. علاوه بر این سلامت نوزاد هم در این حالت حفظ می شود و خطری ندارد.

 

عکاسی کودک

عکاسی نوزاد آتلیه عکاسی نوزاد

عکاسی نوزادی

نوزادی  عکس نوزاد

 

 

اگر پدر و مادر نوزاد هدبند و پتوهایی با خود آورده باشند و موقعیت هایی را ارائه کنند بهتر است که پیشنهاد انها را انجام دهید. در این میان حتما از حضورشان در عکس ها نیز استفاده کنید.

بهتر است قبل از جلسه عکاسی از نوزاد، از والدین نوزاد بخواهید که حسابی به نوزاد شیر دهند تا نوزاد را به خواب عمیق فرو برند.برخی از نوزادان بطور طبیعی تمایل دارند سر خود را به یک طرف بیشتر بچرخانند. در این مواقع راحت ترین کار این است که نوزاد را بطور مخالف جابجا کنید.

 

آتلیه کودک عکاسی نوزاد

عکاسی نوزاد

آتلیه تخصصی نوزاد آتلیه تخصصی کودک

 

از دیگر کارهای مقدماتی قبل از عکاسی نوزاد این است که برای گرفتن عکس دسته جمعی به همراه نوزاد، یک لنز 50 میلیمتری انتخاب مناسبی خواهد بود. حتی ار فضای کوچکی در اختیار دارید، لنز 50 میلیمتری می تواند طوری مدیریت شود که همه اعضای خانواده در عکس جا شوند.

 

چطور عکاسی نوزاد انجام شود ؟

 

عکاسی نوزاد در شیکترین آتلیه تخصصی نوزاد تهران، آتلیه تخصصی کودک بن سای ، معمولا همراه با کلی سورپرایز و شگفتیه، خصوصا زمانی که خودتان در آتلیه نوزاد قصد عکاسی از نوزاد رو داشته باشید. معمولا باید در ۲ هفته ی اول به دنیا آمدن نوزاد انجام شود بخصوص در آتلیه نوزاد، یعنی دقیقا زمانی که نوزاد خواب آلوده و بدن کاملا انعطاف پذیری دارد. تمرکز بیشتر عکاس کودک در چنین نوبتی از عکاسی بیشتر روی عکس هایی از نوزاد در مدل های پتو پیچ شده، کلاه یا هدبند است.

 

عکاسی کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

آتلیه نوزاد عکاسی نوزاد

 

عکاسی از نوزادان می تواند کمی پر استرس و ترسناک به نظر برسد. زیرا کار عکاسی نوزاد بسیار کار حساس و غیرقابل پیش بینی است. اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید ایمنی برای عکاسی نوزادان است. چهارچوب زمانی مناسب برای عکاسی نوزاد را انتخاب کنید. خلاقیت در عکاسی نوزاد حرف اول را می زند. خلاق باشید و سعی کنید از همه لوازم نوزاد برای یک عکاسی حرفه ای و خلاق استفاده کنید.

 هماهنگی رنگ را در عکاسی نوزاد ( بهترین آتلیه کودک شرق تهران ) فراموش نکنید. سعی کنید از رنگ های شاد و هماهنگ باهم استفاده کنید. برای عکاسی از نوزادان از نور و بازتابنده های پنجره استفاده کنید.

 

عکاسی نوزاد آتلیه کودک

آتلیه نوزاد

عکاسی کودک آتلیه تخصصی کودک

 

نکات مهم در بهترین آتلیه عکاسی کودک تهران :

 

 

  • ثبت لحظات خاص و زیبا از نوزاد، نکات و تکنیک های مخصوص به خود را دارد. نوزادان معمولا غیر قابل پیش بینی هستند، پس باید انتظار اوقات تلخی و گریه را داشته باشید. بهتر است که به جای انتظار برای موقعیت یا لحظه مناسب، دوربین را در حالت عکس های متوالی قرار بدهید.
  • برای ثبت بهترین عکس از نوزاد، بهتر است در طول روز که مقدار زیادی نور طبیعی موجود است اقدام به عکاسی کنید.
  • از پس زمینه های ساده استفاده کنید تا عکس نوزاد جلوه بیشتری داشته باشد.
  • برای خاطره انگیز کردن عکس نوزاد، تلاش کنید تا در هنگامی که مشغول بازی و فعالیت یا کنار دوستان و خانواده سرگرم است، او را سوژه عکاسی قرار دهید.
  • عکس های سیاه و سفید از نوزاد کلاسیک هستند، هرگز قدیمی نمی شوند و برای عکاسی نوزاد ایده آل به نظر می رسند.
  • از اصول آموزش عکاسی نوزادان این است که عکاس سریع و بدون معطلی عمل کند. بنابراین بهتر است از شاتر با سرعت بالا استفاده شود. هیچ چیز بدتر از این نیست که عکسی از یک موقعیت خوب بدلیل سرعت پایین شاتر، تار بیافتد.
  • در عکاسی از نوزادان همیشه بیش از چیزی که فکر می کنید نیاز دارید عکس بگیرید و مدام برای ساختن و گرفتن پرتره مورد نظرتان در تلاش باشید.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

 

 

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 

 

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

 

دکمه تماس با ما