آتلیه تخصصی کودک و تعامل با کودکان در آتلیه کودک

آتلیه تخصصی کودک و تعامل با کودکان در آتلیه کودک

ایجاد ارتباط و دوستی با کودک نکته طلایی در عکاسی آتلیه کودک است  برای موفقیت در عکاسی کودک در آتلیه تخصصی کودک تبدیل زمان عکسبرداری به یک بازی نکته مهمی است چون بازی با آنها کاری میکند که حضور عکاس را فراموش کنند.  کمی هیجان در جلسه عکاسی در آتلیه تخصصی کودک بسیار موثر خواهد بود. یک بچه سرشار از شور زندگی است و همین است که فوق العاده است. عکاس آتلیه کودک از کودک بخواهد تا کارهایی را که بلد است به نشان بدهد: دویدن، پریدن، شکلک در آوردن، بازی قایم باشک، به کمک بازی جلسه عکاسی را از حالت سرد و خشک به یک زمان شاد و لذت بخش تبدیل کند.

 

 

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه عکاسی کودک

 

عکاس یک نمایش عروسکی کوچک اجرا کند تا اغازگر رابطه خوبی با کودک شود . بهترین عکسها تصویری است که کودک را همانطور که هست نشان می دهد. همه ی بچه ها گاهی خوشحال هستند، گاهی غمگین، گاهی کثیف و ژولیده، گاهی در خواب، گاهی جذب بازی هایشان می شوند.  تصاویری در حالت های خاص، با موهای آرایش کرده و لبخندی خشک و سرد روی لب در حالی که روی چیزی نشسته اند هم زیبا است و طرفداران خودش را دارد همچنین بر عکس، تصاویری پر از زندگی، خنده، شادی، و بعضی وقتها صورتهای کثیف حالت گریه و جیغ و....طرفداران خاص خودش را دارد.

 

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه کودک آتلیه عکاسی کودک بنسای

آتلیه کودک

 

عکاس آتلیه کودک میتواند در میان بازی و یا سرگرم شدن کودک با چیزی یک لحظه او را صدا زده و در لحظه ی برگشت کودک، درست همان لحظه ثبت عکس است..  خودتان بخشی از بازی آن ها شوید. تا آن جا که می توانید نزدیک شوید عکاسی از فاصله نزدیک به کودک حس آن لحظه را به صورت اغراق شده ثبت کنم..
به بچه اجازه دهید تا بچگی کنند بهتر است کودک در حال خودش باشد به هیچ عنوان بچه را برای گرفتن یک نوع عکس خاص مجبور به کاری نکنید زیرا که به نتیجه مطلوبی نخواهید رسید.

 

عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک آتلیه کودک


چهره کودکان هرچقدر خندان یا بشاش باشد، عکس شان جذابتر می شود.  عکاس می تواند با یکسری رفتارها و یا کلمات کودکان را بخنداند بچه ها چهره واقعی و جذاب خود را رو می کنند، این درست همان زمانی است که باید از آن ها عکس برداری شود. خنداندن کودک به این آسانیها هم نیست؛ ولی آنقدرها هم پیچیده نیست. به جای اینکه به کودک التماس کنید، « زود باش عزیزم، یک لبخند خوشگل بزن »، که نتیجه آن یک ژست زورکی خواهد بود سعی شود به طریق های مختلف چهره کودک را به واکنش وادار کرد.

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک


اشتباه کنید :


کودک، از « اشتباه بزرگترها خندش میگیرد .عکاس آواز و شعر راعمداً اشتباه بخواند یادآوری می کند، حالت تعجب به خودتان بگیرید و دوباره اشتباه کنید (یه موش دارم قل قلیه … کودک حالت تعجب و خنده بر چهره اش مینشیند و در ان لحظه فشار دادن دکمه دوربین و ثبت این لحظه و تمام  عکاس وانمود کند که کودک را نمی بینید  کجایی و ..... که سبب واکنش و خنده کودک شود « هان ؟ کجا ؟ اوه، چی داری میگی ؟!
از کودک بخواهیم صدای یک حیوان ترسناک را در بیاورد و بزرگترها بترسن و فریاد بزنن و در مقابل حس شیطنک روی صورت بچه می نشیند

 

 آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک شرق تهران

آتلیه کودک


قلقلکشان بدهید :
برای انفجار خنده و قهقهه کودکان، هیچ چیز موثرتر از قلقلک دادنشان نیست.
مواظب باش، میخواهم قلقلکت بدم نزدیک شدن و واکنش خنده ترس جیغ کودک … !
توصیه: هیچ چیز مسری تر از شادی نیست بنابراین بهترین توصیه برای خنداندن کودکان، « خندیدن با آنها » است.
تشویق کردن و جایزه دادن به کودک با استفاده از آب نبات و یا هر تنقلاتی دیگری که کودک دوست داردو پدر مادر اجازه خوردنش را دادن آنها را ترغیب میکند تا در هنگام عکس گرفتن همکاری کنندو به قول معروف حرف گوش کن باشن.
برای بدست اوردن یک لبخند عالی از کودک با شکلک ها و حرکات عجیب آن ها را نترسانید بخصوص در سن نوپا و خردسالی.

 

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

آتلیه تخصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

دکمه تماس با ما