آتلیه تخصصی کودک و ویژیگهای بهترین آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه تخصصی کودک و ویژیگهای بهترین آتلیه کودک شرق تهران

عکاسی نوزاد و عکاسی کودک در آتلیه عکاسی کودک یکی از بهترین شیوه ها برای ماندگار کردن خاطرات کودکی فرزندان و به یاد اوردن این لحظات بی تکرار و شیرین است. از طرف دیگر نوزاد درطول رشد و ماه های ابتدایی تولد تا سنین حدود چهار سالگی کلی تغیر چهره و می دهد که در هر دوره ایی شیرینی و دلبری خاص خودش را دارد. انتخاب یک آتلیه عکاسی کودک خوب و یا یک آتلیه عکاسی نوزاد خوب به شما کمک می کند این لحظه ها و شیرینی های بی تکرار از کودکی فرزندتان را به بهترین نحو ممکن ثبت کنید و در آلبوم خاطرات خود برگ هایی از برهه های مختلف زندگی را همراه داشته باشید. عکاسی بارداری از یک مادر در منزل یا در آتلیه عکاسی بارداری، ثبت شیرین ترین دوران زندگی مادر است.

 

آتلیه عکاسی کودک بهترین آتلیه تخصصی کودک در شرق تهران

آتلیه عکاسی کودک

 

به طور کلی مراجعان یک آتلیه عکاسی کودک و آتلیه بارداری شرایط ویژه ای دارن: مادری که باردار است و شرایط خاص دوران بارداری را طی می کند نوزادان در سنین پایین بسیار آسیب پذیرهستند و كودكان كه پر جنب و جوش و فعال و در سنین حساسی هستند
بنابراین برای انتخاب یک آتلیه عکاسی مناسب و حرفه ای که بتوان به ان از جمعی جهات اطمینان کرد نکات مختلف زیر را ملاک میتوان قرار داد .

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک و ویژگیهای یک آتلیه تخصصی کودک

آتلیه عکاسی کودک و ویژگیهای یک آتلیه تخصصی کودک


آتلیه عکاسی باید به صورت تخصصی مربوط به کودکان باشد و تمام تجهیزات مربوط به عکاسی کودک را داشته باشد دارای کفپوش استاندارد باشد و دیوار ها و گوشه های اتاق تیز نباشد لوازم گرمایشی برای مواقعی که عکس برداری لخت انجام میشود را داشته باشد
کادر اتلیه باید دارای رفتار مناسب با کودکان و آشنایی با روانشناسی رفتاری کودکان را داشته باشند
دارای عکاس خانم واقا باشد چرا که مراجع انتخاب میکند که عکاس چه فردی باشد
استفاده از پرسنل عکاس خانم واقا بسیار مهم است
آمادگی برای پیاده سازی ایده های مختلف و متنوع راکه اگر مراجع بخواهد را دارا باشد
اعتماد پذیری و تعهد اخلاقی و حفظ حریم شخصی و امانت‌دار بودن در حفظ تصاویر ازوظایف اصلی یک آتلیه تخصصی کودک است
دارای نمونه کارهای عکاسان و دکوراسیون متنوع باشد.

 

آتلیه کودک آتلیه عکاسی کودک

 آتلیه کودک

درباره آتلیه دارای مشاوره تلفنی و حضوری - وب سایت کاربردی و اطلاعات کافی
قیمت مناسب ، انصاف و احترام به مشتری نیز فاکتور مهمیست– تعرفه مناسب
رتوش عکس ، چاپ و نوع کاغذ عکاسی با کیفیت باشد
نحوه تحویل عکسها در زمان عقد قرارداد مشخص شود
منطقه آتلیه: در نظر گرفتن بعد مسافت نسبت به محل زندگی که هرچه نزدیک تر باشد تا با دردسر کمتری به آنجا برسیم و نگران هزینه جابجایی و ترافیک داخل شهر نباشیم.

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه کودک آتلیه تخصصی کودک

 


پرسنل متعهد و صمیمی:

یکی از کلیدی ترین نکته ها در عکاسی نوزاد و عکاسی کودک، داشتن صبر و حوصله ی فراوان و ارتباط خوب با کودک است چرا که معمولا کودکان بخاطر بازیگوش یا خجالتی بودن به راحتی در لوکیشن های های عکاسی نمی ایستند برای همین حضور پرسنل صمیمی وبا حوصله موجب میشود کودک با محیط و عکاس اخت شده و راحت تر برای عکاسی اماده شود.

کیفیت خدمات:

کیفیت خدمات هر اتلیه اعم از چاپ عکس، تخته شاسی، آلبوم دیجیتال قاب عکس و... هم در کیفیت نهایی کار تاثیر بسزایی دارد و هم ماندگاری و دوام محصول نهایی چراکه استفاده از کاغد مرغوب و جوهر های درجه یک و سایر عوامل باعث تثبیت رنگ های چاپ و دوام بالای عکس ها در طولانی مدت می شود.

محیط اتلیه و تنوع:

وجود محیط ساده و صمیمی برای عکاسی کودک مهم است چراکه از اشفتگی او در حین انجام کار جلوگیری میکند.همچنین وجود دکور های متنوع و طبیعی باعث تنوع و گستردگی عکس های شما میشود.

تجهیزات:

برای عکاسی کودکان معمولا از فلاش هایی استفاده می شود که نور ملایم و غیر مستقیم داشته باشند چرا که هم نورپردازی ملایم تر و زیباتری ایجاد میشود و برای کودکان بی ضرر خواهند بود.
دکمه تماس با ما