آتلیه عکاسی کودک و ثبت لحظه ای ماندگار در بهترین آتلیه کودک تهران

آتلیه عکاسی کودک و ثبت لحظه ای ماندگار در بهترین آتلیه کودک تهران

عکاسی کودک جزء شاخه هایی از عکاسی است که با وجود تمام شیرینی هایش، نکات بسیار ظریف و مهمی دارد که در آتلیه عکاسی کودک عکاسان این شاخه ملزم به رعایت آن می باشند. بطور معمول خانواده ها  عکس هایی از کودکشان را که در آن ها ساکت و آرام و با لبخندی منظم نشسته است را ترجیح می دهند اگر چه قسمتی از این انتخاب کاملاً سلیقه ای است، اما به یاد ماندنی ترین عکس ها، آن هایی است که حاوی حسی واقعی و طبیعی باشد. بگذارید کودک جلوی دوربین احساس راحتی و شادمانی کند.

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه غکاسی کودک

آتلیه کودک

 

عکاسی کودک نیاز به صبوری و آرامش دارد و با کمی کمک گرفتن از خانواده ها می توان کودک را در راحت ترین حالت خود، به تصویر کشید. حتماً نیازی نیست به دوربین خیره شود می تواند وقتی که سرگرم بازی است، از او عکاسی نمود. حالت چهره کودکان کم سن و سال تر بسیار معصومانه تر می شود اگر وقتی که در دنیای خویش سرگرم هستند، از آن ها عکاسی شود. هر کودکی اداها و حالت های چهره مختلف و متنوعی دارد که مختص خودش است و ثبت این لحظه های کودک،  سال ها بعد بسیار شیرین، پر احساس و خاطره انگیز خواهد شد. در عکاسی کودک، باید وارد دنیای شیرین کودکان شد و آن ها را درک کرد. بدین گونه لحظاتی تصویر می شوند که تا ابد جاودان خواهند ماند.

 

آتلیه کودک شرق تهران آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک

 

به تصویر کشیدن چه حالت هایی در کودک، اهمیت بیشتری دارد؟

 

1) از کودکان در آتلیه کودک زمانی که مشغول بازی و تحرک هستند عکاسی کنید:

 

یکی از مهم ترین بخش های زندگی یک کودک بازی کردن، جنب و جوش، تحرک و سرگرمی های اوست. ثبت کردن تصاویری از این قبیل بسیار دلچسب و ماندگار خواهد بود. بهتر است از آن ها در حالی که مشغولِ بازی اند و حواسشان نیست عکاسی شود تا احساساتِ نمایان بر روی چهره شان مشخص تر و طبیعی تر باشد. عکاسی کودک در هنگام بازی به گونه ای شکار لحظه هایی است که کودک عمیقاً در میان بازیِ خود، شاد و سرگرم است.

 

آتلیه کودک

آتلیه کودک آتلیه کودک

آتلیه کودک

 

2) در آتلیه عکاسی کودک معصومیت چهره کودکان را به تصویر بکشید:

 

معصومانه ترین دوران انسان، کودکی اوست. زمانی که آلودۀ هیچ گناه و خطایی نشده است و به همین دلیل، چهرۀ کودکان سرشار از معصومیتی پاک و کودکانه است که چشم هایشان آغاز می شود و در تمام چهره شان جاری است. برای پی بردن به این موضوع، کافی است از آنها سوالی بپرسید که ذهنشان را مشغول سازد و وقتی آن ها عمیقاً مشغول فکر کردن هستند، بهترین زمان برای عکاسی پرتره کودک (چهرۀ) می باشد. حالتی طبیعی و معصومانه و شیرین که کودک را فراگرفته است.

 

آتلیه عکاسی کودک

 

3) از زندگی روزمرۀ آن ها عکاسی کنید.

 

کودکان سرشار از ابراز احساسات و خلاقیت هستند. از حرکات و کارهای طبیعی و روزمرۀ آن ها، بدون درخواست برای ژست گرفتن، عکاسی نمایید. به آن ها اجازه دهید کاری را خودشان به شکل بازی و سرگرمی انجام دهند و شما در این حال از آن ها عکاسی کند.

مثلاً وقتی در وانِ حمام مشغول کف بازی و آب بازی هستند و در هوا حباب هایی ایجاد شده که کودک با آن ها سر ذوق آمده و سرگرم بازی است، بهترین زمان برای ثبت عکس هایی ماندنی است. یا مثلاً وقتی که خود کودک به تنهایی مشغول خوردن غذایش است، و یا حتی وقتی که شکلاتی را می خورد و تمام دست هایش و صورتش شکلاتی شده، از عکاسی کنید! این ها لحظاتِ شاد و واقعیِ زندگی یک کودک اند که سال ها بعد وقتی او بزرگ شود، این تصاویر عادی زندگی روزمره برایش بی نهایت جالب خواهد بود.

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک شرق تهران

آتلیه کودک شرق تهران

 

4) مناسبت های مختلف و شاد، بهانه ای شیرین برای عکاسی از کودک است:

 

همیشه مناسبت های شاد عکس هایی خاطره انگیز و بی تکرار می سازند. برای همۀ پدر و مادرهای گرامی، سالروز تولد فرزندشان روزی بسیار مهم و شیرین است که هر سال آن را جشن می گیرند. زیرا که با گذشتِ هر بهار، تابستان، پائیز و زمستانی، کودک خودرا یک سال بزرگتر و متفاوت تر و دوست داشتنی تر می یابند. هرسال که کودک بزرگتر می شود، تغییراتی در ظاهر و باطن او ایجاد می شود که این موضوع خانواده ها را ترغیب می کند تا از تک تکِ دوره های و ظاهر و حالت فرشته زمینی شان، عکسی ثبت شود که همیشه به یادگار بماند. عکاسی با تم تولد و رنگ های شاد، برای کودکان نیز بسیار جواب و سرگرم کننده است.

 

آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

 

کیک های خوشمزه، بادکنک های رنگی، ریسه های طرح دار و ... از جمله وسایلی هستند که عکس تولد کودک را رنگانک تر و زبیاتر می سازند. برای مثال جشن های باستانیِ میهنِ عزیزمان ایران: مانند عید نوروز، شب یلد، چهارشنبه سوری و... برای بهتر شدن این عکس ها از الِمان ها و نماد های مربوطۀ این آئین های باستانی استفاده می شد و لازم به ذکر است که در ایجاد عکسی بهتر و با تم های شادتر همیشه «خلاقیت» نکته ای بسیار ضروری است که چیدمان عکس را متفاوت تر، خاص تر، هیجان انگیزتر و جذاب تر سازد.

 

بهترین آتلیه کودک شرق تهران بهترین آتلیه کودک تهران

بهترین آتلیه کودک شرق تهران

5) شکار لحظه ها هنگام بازی کودک با دوستانش:

 

هر کودکی دوستان و هم بازی هایی داردکه با آن ها بازی می کند. معمولاً برخی از آن ها را بیشتر دوست دارد واز بازی با آنها لذت بیشتری می برد. حتی گاهی چند کودک که از سنین کودکی با هم دوست می شوند و هم بازی هستند، با هم بزرگ می شوند، به مدرسه و پس از آن به دانشگاه می روند و حتی پس از ازدواج و تشکیل خانواده، باز هم با هم دوست می مانند و رفت و آمد خانواگی دارند و از این دوستی قدیمی لذت می برند. پس تا کودک هستند و مشغول بازی از آن ها عکاسی کنید. دوستیشان که چندین ساله شود، این لحظات از بازی هایشان، برایشان بسیار با ارزش و جالب خواهد بود.

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

 

 

بازی و جنب و جوش کودک، صحنه ای بسیار با ارزش برای ثبت شدن و عکاسی کودک است. مخصوصاً هنگامی که کودک، سخت مشعول بازی با دوستانش باشد و عکاسی از این دنیایِ معصومانه و شاد بسیار دلچسب خواهد بود.

 

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

 

 

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 

 

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه کودک، عکاسی کودک

 

دکمه تماس با ما