آتلیه عکاسی کودک و نکات مهم در عکاسی نوزاد

آتلیه عکاسی کودک و نکات مهم در عکاسی نوزاد

نوزاد ها خیلی سریع رشد می کنند ، بیشترین رشد در طول عمر انسان مربوط به دوره نوزادی است. پس واقعا حیف است که با توجه به امکانات الان و پیشرفت تکنولوژی تصویری از دوران نوزادی فرزند خود تهیه نکنید. البته که با گوشی هایی که هم اکنون دوربین دارند ، عکاسی خیلی ساده و همه گیر است اما یک عکس خوب نیاز به عکاسی حرفه ای  در آتلیه عکاسی کودک یا آتلیه نوزاد دارد. عکاسی که بداند نورپردازی ، کادربندی ، دکور و ژست باید چگونه باشد ، تیم آتلیه عکاسی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران تمامی موارد فوق را داراست. با ما در ادامه مطلب آتلیه تخصصی کودک بنسای همرا باشید.

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

 

بهترین زمان عکاسی از نوزاد

 

عکاسی نوزاد را می توان هم کاری بسیار آسان و هم کاری بسیار سخت دانست. بهترین زمان برای عکاسی از یک نوزاد بین ۵ روز تا ۱۲ روز از تولد اوست. روزهایی که هم نوزاد شکل گرفته و هم مانند همان دوران که داخل رحم مادرش بوده ، خواب است.

معمولا نوزادها در این بازه سنی ژست ها و چهره ای بسیار زیبا دارند. همین طور باید حساس بودن نوزاد را در نظر گرفت ، اینکه نوزاد در روند عکاسی اذیت نشود یا اینکه از وسایل پاکیزه برای عکاسی و دکور استفاده کرد ، همچنین نوزاد باید در زمان عکاسی در یک محیط گرم باشد تا احساس آرامش و راحتی کند و عکاسی از او راحت تر باشد. همچنین نباید به هر قیمتی و صرفا برای زیبا تر شدن عکس نوزاد را اذیت کرد و یا آرامش او را به هم زد زیرا اولین نکته در عکاسی آرامش و سلامتی نوزاد است که مهم می باشد.

 

آتلیه عکاسی نوزاد آتلیه نوزاد

آتلیه کودک

 

 

شرایط عکاسی از نوزاد را بدانید

 

نوزاد باید در زمان عکاسی نوزاد در یک محیط گرم باشد تا احساس آرامش و راحتی کند و عکاسی از او راحت تر باشد. عکاسی نوزاد به حوصله و صبر زیادی نیاز دارد زیرا ممکن است به یک دفعه نوزاد گریه کند یا آن ژست مورد نظر برای عکاسی نوزاد را نداشته باشد ، به همین دلیل عکاس مورد نظر باید از نظر فکری آزاد باشد و حوصله و ذوق کافی را برای عکاسی کودک و عکاسی نوزاد داشته باشد که شما از این نظر می توانید به استودیو عکاسی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک تهران اعتماد کنید و مطمئن باشید که مشکلی از این نظر پیش نخواهد امد.

 

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

 

عکاسی نوزاد به حوصله و صبر زیادی نیاز دارد ، به همین دلیل عکاس مورد نظر باید از نظر فکری آزاد باشد

 

در زمان عکاسی نوزاد یکی از بیشترین مشکلات پیدا کردن بهترین زاویه برای انجام عکاسی است. معمولا نحوه عکاسی از نوزاد این است که بالای سر نوزاد می ایستند و از او عکس می گیرند. ولی این مدل عکس گرفتن فقط از یک زاویه خسته کننده و تکراری می شود و در ابتدا به نظر می رسد که همه عکس ها یکی هستند. زاویه و موقعیت دوربین را تغییر دهید. کمی پایین تر بیایید، از دو طرف عکس بگیرید، با بچه صحبت کنید، صداهایی از خودتان در بیاورید تا به شما نگاه کند. گرفتن عکس به صورت کلوزآپ هم راه بسیار خوبی است. با این حال داشتن دوربینی با قابلیت زوم مهم است. بهتر است به جای چسباندن دوربین به صورت نوزاد ، از فاصله ای دورتر از او عکاسی کنید.

 

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک

 

بهتر است به جای چسباندن دوربین به صورت نوزاد ، از فاصله ای دورتر از او عکاسی کنید.

 

عکس گرفتن از نوزاد تازه متولد شده دشوارتر است. معمولاً این نوزادان را در یک پتو می پیچند و شما فقط صورت کوچک و کمی قرمز آنها را می بینید. مشکلات دیگری نیز وجود دارد؛ مانند لکه های قرمز و اینکه نمی توانند سرشان را درست نگه دارند. همه اینها باعث می شود که پیدا کردن زاویه ای مناسب که بچه در عکس زیبا به نظر برسد مشکل باشد.

 

نکاتی مهم در نحوه عکس گرفتن از نوزاد

 

  • دقت کنید که هیچ وقت در آتلیه عکاسی کودک امنیت کودک یا نوزاد خود را فدای عکسی زیبا تر نکنید. همیشه به وسایل اطراف توجه داشته باشید و سعی کنید که انها را طوری چیدمان کنید که خدایی نکرده به کودک آسیب نزنند.
  • قبل از شروع عکاسی مطمئن شوید که نوزاد غذایش را کامل خورده و پوشک خود را هم عوض کرده! البته به وسیله مادرش. همچنین مطمئن شوید که خواب کافی را داشته است.
  • یکی از نکات و دانستنی های عکاسی از نوزاد این است که همیشه در عکاسی نوزاد سعی کنید که از نورپردازی ملایم استفاده کنید.
  • شایعه ای چند وقت پیش ایجاد شده بود که نور فلاش دوربین منجر به کور شدن نوزادان می شود اما پس از بررسی ها مشخص شد که اشتباه بوده. با این حال سعی کنید تا جایی که می توانید کمتر از فلاش دوربین استفاده کنید و بیشتر از نورپردازی در صحنه بهره ببرید.
  • سعی کنید تا جایی که ممکن است لکه ها را روتوش کنید.
  • اگر دکوری طوری بچینید و نوپردازی را به نحوی تنظیم کنید که سر کودک به سمت نور باشد ، عکسی زیبا تر خواهید داشت.
  • از اسباب بازی هایی هم اندازه قد و هیکل نوزاد در صحنه استفاده کنید.

 

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکس نوزاد

آتلیه عکس کودک

 

عکاسی از نوزاد در آتلیه تخصصی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک تهران

 

همانطور که گفتیم عکس گرفتن از کودک به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد زیرا ممکن است به یک دفعه کودکتان گریه کند یا آن ژست مورد نظر برای عکاسی را نداشته باشد و یا همچنین طبق عادت همیشگی کودکان شروع به لجبازی کند! همچنین کودکان توجهی به حرف شما در مورد گرفتن ژست های مختلف نمی کنند و به انجام کار خود می پردازند! به همین دلیل عکاس مورد نظر باید از نظر فکری آزاد باشد و حوصله و ذوق کافی را برای عکاسی داشته باشد که شما از این نظر می توانید به استودیو عکاسی کودک بنسای اعتماد کنید و مطمئن باشید که مشکلی از این نظر پیش نخواهد امد و ما تمام سعی مان را خواهیم کرد که شما از عکاسی انجام شده توسط عکاس مورد نظر ما راضی بوده باشید و مشکلی در روند کار ایجاد نشده باشد.

 

آتلیه عکاسی کودک

آتلیه عکاسی کودک آتلیه کودک

 

بعد از عکاسی از کودک و انجام ادیت های مورد نظر روی عکس ، نوبت به چاپ رسیدن عکس است. ما برای چاپ  پیشنهاد های مختلف و متنوعی را برای شما عرضه خواهیم کرد. چاپ با اندازه های مختلف بر روی شی های مختلف. همچنین ما بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به شما تحویل می دهیم ، به طوری که در پایان هم شما راضی باشید و هم آتلیه عکاسی کوک بنسای . ما همیشه سعی می کنیم طوری کار کنیم که مشتری دوباره به مراجعه کند و از خدمات ما راضی بوده باشد. امیدواریم که با استفاده از امکانات و عکاسی استودیو کودک بنسای لحظاتی زیبا و به یاد ماندنی را به ثبت برسانید و در آینده عکس هایی را که توسط عکاس ها و آتلیه کودک ما گرفته شده را در آلبوم خود ببینید و خاطره های خود را با آن ها زنده کنید. به هر حال هر چه که باشد ، انسان با خاطراتش زنده است! 

دکمه تماس با ما