بهترین آتلیه کودک تهران کجاست؟ آدرس سایتش چیست؟

بهترین آتلیه کودک تهران کجاست؟ آدرس سایتش چیست؟

بهترین آتلیه عکاسی کودک در شرق تهران کجاست؟ آدرس سایتش چیست؟ بله این روز ها عده زیادی از مردم انتظار دارند پیش از مراجعه به یک کسب و کار، نگاهی به وب سایت آن داشته باشند چراکه می توانند با مرور سایت و نمونه کار های یک عکاس یا آتلیه عکس کودک اطلاعات بسیاری را پیش از مراجعه کسب کنند و این تاثیر اولیه می تواند حرفه ای بودن یا نبودن را در ذهن مشتری عکاسی شما حک کند. اگر شما یک عکاس بسیار حرفه ای و با تجربه باشید و سال ها فعالیت در زمینه عکاسی آتلیه ای داشته باشید، نداشتن یک وب سایت یا بد تر از آن داشتن یک وب سایت ضعیف یا مشکل دار می تواند روی نگاه مخاطبان تازه شما تاثیر ناخوشایندی بگذارد.

عکاسی کودک  آتلیه کودک

بهترین آتلیه کودک تهران کجاست؟

 

همه افراد یکسان فکر و رفتار نمی کنند و برای انتخاب عکاس کودک و  آتلیه کودک معیار و ملاک های خاص خود را دارند. گروهی بهترین آتلیه عکاسی کودک را از طریق نظر دوستانشان پیدا می کنند و تایید دوست یا فامیلشان برایشان کفایت می کند. عده ای هم بدون جستجو در گوگل آب هم نمی خورند – چه برسد به انتخاب یک برند یا کسب و کار مثل آتلیه عکاسی کودک .

 

بهترین آتلیه کودک شرق تهران

آتلیه عکاسی کودک آتلیه عکس نوزاد

 

اگر بخواهیم یک آتلیه عکاسی کودک را برای ثبت پرتره، عکاسی از کودک یا… انتخاب کنیم، معیار های زیر را در نظر میگیریم و جستجو در گوگل برای یافتن سایت آن عکاس یا آتلیه کودک اولین کاری است که انجام می دهیم. این ها معیار های کلی برای انتخاب یک آتلیه تخصصی کودک هستند:

 

– نمونه کار های عکاس

 

– وب سایت کاربردی با عملکرد درست و اطلاعات کافی

 

– منطقه آتلیه (دوست دارم نزدیک باشد)

 

– تعرفه مناسب

 

– برخورد پرسنل آتلیه

 

– کیفیت چاپ عکس و نحوه تحویل

 

مدل عکاسی نوزاد

وب سایت آتلیه تخصصی کودک آتلیه نوزادی شرق

آتلیه تخصصی تهران

 

از بین موارد فوق، برخورد پرسنل و نمونه کار های عکاس از اهمیت بالاتری برخوردار هستند، اما همانطور که گفتیک پیش از پیدا کردن یک کسب و کار حتما به دنبال وب سایتش خواهیم بود. اگر یک آتلیه عکاسی کودک تنها صفحه اینستاگرام داشته باشد و دیگری یک وب سایت شیک و کاربردی مسلما در ذهن من آن آتلیه یا عکاس دارای وب سایت اختصاصی، حرفه ای تر است و او را مسئولیت پذیر تر و به روز تر می دانم.

 

وب سایت آتلیه کودک و آتلیه نوزادی

مدل عکاسی نوزاد مدل عکس نوزاد

 

اما صرف داشتن یک وب سایت، کافی نیست. معیاری مثل رفتار پرسنل، تا به آن آتلیه مراجعه نکنیم مشخص نمی شود. اما ظاهر یک وب سایت می تواند از قبل به شما اطلاعات زیادی بدهد و همانطور که گفتم روی شما یک تاثیر اولیه خوب یا بد بگذارد. درست مانند ظاهر آراسته یک شخص که می تواند در برخورد اول اطلاعاتی به ما بدهد، وب سایت یک شخص یا مجموعه نیز می تواند اینچنین عمل کرده، اما قطعا معرف باطن قضیه نیست. شما باید به نمونه کار ها بیشتر دقت کنید، با شماره تماس موجود در وب سایت تماسی داشته و گفتگو نمایید و در صورت امکان از مشتریان قبلی مشورت بگیرید.

 

 

آتلیه تخخصی کودک

آتلیه توزادی عکاسی نوزاد

 

در ادامه تعدادی از معیار هایی که برای سنجش کیفیت وب سایت یک آتلیه کودک ( آتلیه نوزادی و آتلیه بارداری) وجود دارد را مطرح میکنیم ، اما اغلب آن ها درمورد سایت شخصی عکاسان و آتلیه های عکاسی کودک دیگر نیز صدق می کنند. هدف از نوشتن این مقاله این است که هم مشتریان آتلیه کودک بتوانند کیفیت یک وب سایت آتلیه کودک را ارزیابی نمایند و هم به عکاسان و آتلیه داران برای ایجاد یا ارتقای وب سایت فعلی شان کمک کنم.

 

خب، این ها معیار هایی برای ارزیابی یک آتلیه عکاسی کودک، نوزاد و بارداری هستند:

 

 

– سرعت باز شدن وب سایت و صفحات آن *

 

– مشخص بودن فعالیت وب سایت در نگاه اول

 

– منویی کاربردی برای دسترسی ساده به بخش ها *

 

– وجود یک گالری از نمونه کار ها (ترجیحا دارای دسته بندی) *

 

– سادگی یافتن شماره تماس قابل کلیک *

 

– نسخه ریسپانسیو یا موبایلی کاربردی *

 

– سادگی یافتن آدرس آتلیه

 

– خوانایی نوشته ها و عدم استفاده از رنگ های ناخوشایند برای چشم (مثل نوشتن قرمز روی پس زمینه آبی) *

 

– رنگ بندی و زیبایی کلی

 

– ارائه اطلاعات درباره تجربه عکاس یا عکاسان و سابقه فعالیت آتلیه

 

– اطلاعات کافی برای جلب اعتماد خانواده *

 

– و هرگونه ویژگی یا اطلاعات برای معرفی خدمات خاصی که آتلیه یا عکاس ارائه می دهد

 

بنا بر تجربه در زمینه طراحی وب سایت و رابط کاربری، اگر بخواهیم می توانیم چندین و چند گزینه دیگر به لیست بالا اضافه کنیم، اما اگر یک آتلیه عکاسی کودک همین موارد یا تعدادی از آن ها را نیز داشته باشد عالی است. لازم است بگویم موارد لیست فوق دارای اولویت خاصی نیستند و تنها مواردی که به نظرممهم تر بودند را با ستاره مشخص کردیم.

 

بهترین آتلیه کودک تهران کجاست؟

آتلیه تخصصی کودک و نوزاد

 

 

حالا سری به وب سایت آتلیه عکاسی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران که یک آتلیه نوزاد و آتلیه بارداری نیز می باشد می زنیم که در منطقه نارمک تهران فعالیت دارد – و همین معیار ها را روی این وب سایت بررسی می کنیم. 

 

آتلیه کودک و آتلیه نوزاد

آتلیه تخصصی نوزاد آتلیه نوزاد در شرق تهران

 

 

 

هر وب سایت به طور خاصی طراحی می شود و برای خود یک کتاب آموزشی طراحی وب زنده است. اگر قصد راه اندازی وب سایت آتلیه عکاسی خود را دارید یا دوست دارید مرتبا آن را بهتر و بهتر کنید (یک روند بسیار خوب این است که هر روز کمی بهتر از دیروز عمل کنیم) پیشنهاد می کنم سایت های شاخه عکاسی مرتبط با کار خود را بررسی کنید و از هر یک از آن ها نکات تازه ای بیاموزید.

 

 

بررسی معیار های من برای ارزیابی وب سایت آتلیه عکاسی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

 

– سرعت باز شدن وب سایت و صفحات آن +

 

– مشخص بودن فعالیت وب سایت در نگاه اول +

 

– منویی کاربردی برای دسترسی ساده به بخش ها +

 

– وجود یک گالری از نمونه کار ها (ترجیحا دارای دسته بندی) +

 

– سادگی یافتن شماره تماس قابل کلیک +

 

– نسخه ریسپانسیو یا موبایلی کاربردی +

 

– سادگی یافتن آدرس آتلیه +

 

– خوانایی نوشته ها و عدم استفاده از رنگ های ناخوشایند برای چشم (مثل نوشتن قرمز روی پس زمینه آبی) +

 

– رنگ بندی و زیبایی کلی -

 

– ارائه اطلاعات درباره تجربه عکاس یا عکاسان و سابقه فعالیت آتلیه+

 

– اطلاعات کافی برای جلب اعتماد خانواده +

 

– و هرگونه ویژگی یا اطلاعات برای معرفی خدمات خاصی که آتلیه یا عکاس ارائه می دهد +

 

 

در بالا به هر یک از مواردی که به نظرم وجود داشت و سایت عملکرد خوب و رضایت بخشی از نظر من داشت علامت مثبت دادم (فقط یک گزینه مثبت نگرفت). باید خدمتتان بگویم که من پیش از نوشتن مقاله اصلا نگاه دقیقی به وب سایت آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک در شرق تهران نداشتم و همانطور که لیست را می خواندم، تک تک موارد را در سایت آتلیه کودک بنسای چک کردم و برای خودم جالب بود که همه مواردی که در ذهن داشتم را رعایت کرده بودند و به مدیریت آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک در تهران تبریک می گویم.

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

 

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 

آتلیه تخصصی کودک - بهترین آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

 

 

دکمه تماس با ما