راه کارهای بهتر شدن عکاسی کودک در آتلیه تخصصی کودک

راه کارهای بهتر شدن عکاسی کودک در آتلیه تخصصی کودک

در مطالب قبل وبلاک بنسای بهترین آتلیه کودک در شرق تهران برای گرفتن ایده عکاسی کودک در آتلیه تخصصی کودک اشاره کردیم که می‌توانید از طرح‌های اینترنتی استفاده کنید. اما این طرح‌های اینترنتی ممکن است در برخی موارد قابل انجام نباشند یا برای کودک شما توجیه پذیر نباشند. اینجاست که خود کودک می‌تواند به شما کمک کند و از فانتزی‌های کودکانه او برای عکاسی کودک کمک بگیرید. بارها پیش آمده که در آتلیه تخصصی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران ایده اصلی عکاسی کودک توسط خود او مطرح شده و اتفاقاً به یک عکس جذاب و دیدنی تبدیل شده است. این حربه‌ی خوبی برای درگیر کردن کودک در فرایند عکاسی کودک و جلوگیری از شیطنت‌های کودکانه اوست.

 

ایده عکاسی کودک در آتلیه کودک عکاسی نوزاد و عکاسی کودک

 

بخندید و بخندانید

 

خنده همیشه جذاب است چه برای یک کودک، چه برای یک پیرمرد یا پیرزن و چه برای والدین. اگر شما به دنبال عکاسی کودک در آتلیه کودک باشید باید زمینه کافی برای خندیدن کودک خود هم ایجاد کنید. خندیدن بهانه می‌خواهد، این بهانه می‌تواند یک داستان جذاب باشد، می‌تواند یک جک کوتاه باشد یا می‌تواند یک شوخی کوتاه با کودک باشد. البته این موضوع فقط به والدین کودک مربوط نیست  و عکاس هم به این هنر نیاز دارد.

 

آتلیه کودک در شرق تهران بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

آتلیه کودک و آتلیه نوزاد

 

حتماً در مطالب روانشناسی دیده‌اید که خندیدن و عصبانی بودن یک خصلت انتقالی دارد و شما می‌توانید آن را به سایر افراد نزدیک به خود انتقال دهید. این فقط یک فرضیه یا نظریه نیست و نمونه‌های مختلفی از آن در اینترنت وجود دارد. پس به عنوان عکاس یا به عنوان والدین کودک، اگر به فکر عکاسی کودک در آتلیه تخصصی کودک هستید، خندیدن بهترین و اصلی‌ترین ابزار شما برای جلب توجه کودک است.

 

ژست عکاسی کودک

مدل عکاسی کودک آتلیه تخصصی کودک

 

پس در وهله اول زمان مناسب را برای رفتن به آتلیه تخصصی کودک انتخاب کنید. اگر احساس می‌کنید کسل هستید، به عنوان والدین کودک زمان عکاسی را به تعویق بیندازید و به عنوان عکاس با مشتری خود تماس بگیرید و از آنها بابت تأخیر در این موضوع عذرخواهی کنید. این عذرخواهی بسیار بهتر از این است که شما یک عکس بی کیفیت را با وضعیت نامناسب بگیرید. این یکی از مهمترین نکته عکاسی کودک در آتلیه کودک و آتلیه نوزاد است.

 

ایده عکاسی کودک عکاسی کودک

بهترین آتلیه کودک تهران کجاست؟

 

مهمترین نکته عکاسی کودک در آتلیه کودک : صادق باشید

 

آخرین اصلی که از شما به عنوان والدین کودک یا از عکاس آتلیه کودک انتظار می‌رود این است که با کودک صادق باشید. این که شما به بهانه‌های مختلف کودک را به آتلیه تخصصی کودک بکشانید و انتظار داشته باشید که چند ساعت تمامی پارت‌ها و شکل‌های دلخواه شما را اجرا کند، تقریباً غیر ممکن است. اگر هم کودک به هر دلیلی مجبور به انجام حرکات مختلف شود، مطمئن باشید که به اندازه‌ای نسبت به این حرکات بی میل خواهد بود که کیفیت عکس شما را نابود خواهد کرد.

 

آتلیه کودک عکاسی کودک در آتلیه کودک

آتلیه کودک در نارمک

 

پس اگر والدین یک کودک هستید، برای عکاسی کودک در آتلیه کودک به آنها توضیح دهید و به شکل دقیق بگویید که قرار است چه کاری انجام شود و او در چه کاری دخالت دارد. محدوده‌های مشخص را به او بگویید و از او بخواهید که در چه محدوده‌هایی حرکت کند. اگر در این مورد برای کودک خود حریم درست و مناسب تعریف کنید، مطمئناً شانس شما برای گرفتن عکس کودک بهتر بالاتر می‌رود.

 

مدل عکس کودک ژست عکاسی کودک

مدل عکاسی کودک در آتلیه

 

اما اگر صاحب آتلیه کودک یا عکاس کودک هستید، با کودک حرف بزنید و به او توضیح دهید که چرا این حالت از بدن و ژست عکس کودک او را نیاز دارید. هیچ وقت به کودک نگویید که اگر این کار را انجام دهی، فلان امتیاز را خواهید گرفت. بلکه سعی کنید رفتاری همانند خود کودک داشته باشید و برای هر کدام از حرکات خود توجیه مناسب و عاقلانه داشته باشد. ضرب المثل قدیمی می‌گوید که با کودک باید به زبان کودک حرف بزنید. پس برای عکاسی کودک در آتلیه کودک گاهی مجبور خواهید بود که نقش یک کودک را بازی کنید.

 

ژست عکاسی کودکان

مدل عکس کودک در آتلیه آتلیه کودک در شرق تهران نارمک

آتلیه کودک شرق تهران

 

به‌عنوان جمع‌بندی باید بدانید که کودکان معصوم هستند و در عکاسی کودک در آتلیه هر چه توانایی شما در نشان دادن این مصدومیت بیشتر باشد، تصویر شما جذاب‌تر و دلنشین تر خواهد بود. پس سعی کنید با کودکان همراه باشید و آنها را در جریان کار خود قرار دهید. به عنوان والدین کودک از اصرار بیش از حد کودکان بپرهیزید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید.

 #آتلیه_کودک#آتلیه_تخصصی_کودک ، آتلیه کودک شرق تهران ، بهترین آتلیه کودک در شرق تهرا

تماس جهت رزرو در آتلیه کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

 

 

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 

 

آتلیه تخصصی کودک - بهتری آتلیه کودک شرق تهران - آتلیه تخصصی ، عکاسی کودک

 

دکمه تماس با ما