عکاسی کودک : خلاقیت در آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک : خلاقیت در آتلیه عکاسی کودک

نوزادان خیلی زود بزرگ می‌شوند. ممکن است در دوران ابتدایی به دنیا آمدن نوزادتان، علاقه زیادی به گرفتن عکس نوزاد داشته باشید. همیشه ابتکار و خلاقیت در عکاسی نوزاد ، موجب افزایش جذابیت عکس گرفته شده می‌شود. نه تنها در عکاسی کودک ، بلکه در آتلیه بارداری و آتلیه نوزاد نیز استفاده از خلاقیت موجب زیباتر شدن عکس ثبت شده می‌شود.

در این مقاله وبلاگ آتلیه تخصصی کودک و نوزاد بنسای بهترین آتلیه کودک تهران سعی کرده ایم تا راه و روش هایی برای خلاقیت در عکاسی نوزاد در آتلیه نوزاد برای شما معرفی کنیم تا بتوانید ژست عکس نوزاد مناسب بر روی نوزاد خود اعمال کرده و از او عکس های زیبا به ثبت برسانید. نگران این نباشید که با دست زدن به کودکتان برایش مشکل پیش آید. شما می‌توانید از نوزادتان در زمان خواب او اقدام به عکاسی نوزاد کنید و تصاویر منحصر بفردی را ثبت کنید.

 

خلاقیت در آتلیه کودک

آتلیه نوزاد در شرق تهران

 

ژست عکس نوزاد در آتلیه کودک

 

  • ژست های پیشنهادی برای خلاقیت عکاسی نوزاد در آتلیه کودک

همیشه اصل اول عکاسی نوزاد در آتلیه کودک، توجه به جنبه های مختلفی است که بتوان عکس خوبی را از سوژه گرفت. برای مثال شما می‌توانید در خواب از کودک خود عکس بگیرید. نوزادان همیشه به خواب عمیقی فرو می‌روند. پس سعی کنید لباس های نوزادتان را عوض کرده و اقدام به ثبت تصاویر جدیدی از نوزادتان کنید. این کار سبب می‌شود تا تصاویر تکراری به ثبت نرسد. سعی کنید جای نوزادتان را تغییر دهید تا تنوع بیشتری در تصاویر به رخ کشیده شود. علاوه بر آن می‌توانید دست های کوچک فرزندتان را به حالت مشت کرده درآورید و زیر چانه اش قرار دهید تا تبدیل به یک ژست مخصوص عکاسی نوزاد شود. تمام این کار ها موجب خلاقیت در عکاسی نوزاد می‌شود.

 

عکس نوزاد

ژست عکس در آتلیه کودک

 

ژست عکس نوزاد

 

آتلیه نوزاد شرق تهران خلاقیت در عکس نوزاد

 

 

  • استفاده از اشیاء مختلف و اکسسوری در عکاسی نوزاد

استفاده از اجزا و لوازم مختلف در عکاسی نشان دهنده خلاقیت در عکاسی نوزاد است. برای مثال استفاده از عروسک ، کلاه و یا یک لباس عجیب و خنده دار موجب افزایش جذابیت نوزادتان در عکس گرفته شده می‌شود. علاوه بر آن استفاده از اینگونه خلاقیت ها موجب خاص بودن خاطرات می‌شود. استفاده از ملحفه نرم و نازک به گونه ای که او را داخل ملحفه بپیچید و مچ پاهای او را از ملحفه خارج کنید و اقدام به عکاسی نوزاد کنید.

 

خلاقیت در عکاسی نوزاد در آتلیه تخصصی کودک شرق تهران

 

آتلیه تخصصی نوزاد شرق تهران

 

 

عکس خلاقانه نوزاد عکاسی مفهومی نوزاد

 

استفاده از پارچه حریر نیز به عنوان یک اکسسوری جذاب در تصویر به کار برده می‌شود. استفاده از یک سبد چوبی نیز یکی از بهترین روش ها برای خلاقیت عکاسی نوزاد در آتلیه کودک است. کافیست یک پتو در داخل سبد بیاندازید و نوزادتان را در داخل آن قرار داده و اقدام به عکاسی کنید. حتی می‌توانید با استفاده از یک ملحفه سفید بر روی پتو، آن را زیباتر کرده و به نوعی خلاقیت را هدفمندتر کنید.

 

عکاسی نوزاد در آتلیه تخصصی شرق

 

مدل عکس نوزاد در آتلیه کودک شرق نارمک

 

عکاسی خلاقانه نوزاد در آتلیه عکس نوزاد شرق تهران

 

به یاد داشته باشید همیشه اعضای بدن یک نوزاد و استفاده از خلاقیت در عکاسی نوزاد، موجب به ثبت رسیدن تصویری منحصربفرد و خاص می‌شود. برای مثال، دستان یک نوزاد و انگشت های پای او یا چشم و گوش و لب هایش از زیباترین قسمت هایی است که می‌توان از آن عکس گرفت.

 

عکاسی نوزاد شرق تهران آتلیه نوزاد نارمک

 

عکس نوزاد در آتلیه تخصصی نوزاد شرق تهران

 آتلیه تخصصی نوزاد

 

مدل عکس نوزاد

ممکن است سادگی را دوست داشته باشید. یا از شلوغی بیش از حد خوشتان نیاید. طبیعتا شخصی مثل شما در مورد عکاسی نیز چنین عمل خواهد کرد. اگر دوست ندارید از نوزادتان با لباس های زیاد و در محل های مختلف عکس بگیرید، می‌توانید او را روی شانه همسرتان گذاشته و از لپ های توپی شده او عکس بگیرید یا نوزاد را با همسرتان در آغوش بگیرید یا سر کودک را با دستانتان لمس کنید با در میان دستانتان قرار دهید. این نشان دهنده خلاقیت در عکاسی نوزاد است. اینگونه تصاویر ثبت شده از نوزادان پر مخاطب هستند.

 

مدل عکاسی نوزاد در آتلیه کودک

 

  • تمرکز و عدم عجله برای عکاسی نوزاد

هیچوقت در هنگام عکاسی نوزاد عجله نکنید. نوزادتان در تمام مدت در کنار شما خواهد بود. پس نگران کمبود وقت نباشید. سعی کنید با به خرج دادن حوصله و عدم عجله، خلاقیت در عکاسی نوزاد را به ارمغان بیاورید. منزل شما یک آتلیه کودک شخصی برای شما است.

دکمه تماس با ما