کنترل پرخاشگری و ناراحتی کودکان در آتلیه کودک

کنترل پرخاشگری و ناراحتی کودکان در آتلیه کودک

هدف از نگارش این مطلب در وبلاگ آتلیه کودک بنسای بررسی این موضوع است که چگونه در زمان عکاسی با پرخاشگری و نارحتی کودکان در آتلیه عکس کودک برخورد کنیم . امروزه عکاسی کودک در آتلیه کودک یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین کارهایی است که والدین انجام می دهند تا بتوانند شیرین ترین لحظه زندگی فرزندان خود را ثبت کنند.

به این منظور اکثر والدین برای اینکه عکس های خاص تر و زیباتر و جذابتر از کودکان خود داشته باشند به آتلیه کودک مراجعه می کنند. خوب همان طور که می دانید طبیعتا عکاسی کودک نسبت به سایر عکاسی ها شغل حساس تر و دقیق تری است. چرا که سوژه عکاسی شما کودکانی هستند که با فضای عکاسی و آتلیه عکس کودک آشنایی ندارند و طبیعتا نمی تواند به راحتی با این محیط ارتباط برقرار کنند و همچنین به دلیل ذات پرهیاهو و بازیگوشی که دارند به راحتی نمی توان ژست عکس کودک خاص مورد نظر را به آن ها القا کرد و یا نمی توان آن ها را در زمان عکاسی کودک صاف نگه داشت.

 

آتلیه تخخصی کودک

کنترل کودک در آتلیه عکس کودک

ژست عکس کودک در آتلیه کودک

 

در واقع این ویژگی ها سبب می شود برخی اوقات کودک در زمان عکاسی کودک در آتلیه کودک خسته و پرخاشگر شود و از گرفتن عکس ممانعت کند لذا یکی از رایج ترین سوالات والدین این است که چگونه با پرخاشگری کودک در آتلیه کودک برخورد کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت یکی از مهم ترین فاکتورهایی که بر کودکان در زمان عکاسی کودک بسیار تاثیر می گذارد عکاس است. در واقع عکاس کودک با صبر و حوصله و مهارتی که دارد نمی گذارد کودک از عکاسی در آتلیه کودک خسته شود.

 

عکس کودک

به دلیل اینکه این مورد در زمان عکاسی از رایج ترین سوالات والدین است ما نیز موضوع این مطلب وبلاگ آتلیه تخصصی کودک در شرق تهران را به چگونه با پرخاشگری کودک در آتلیه کودک برخورد کنیم اختصاص دادیم. بنابراین اگر می خواهید بیشتردر مورد این موضوع آشنا شوید می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

چگونه با پرخاشگری کودک در زمان عکاسی کودک برخورد کنیم ؟

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم به دلیل حساس بودن کودکان و ذات طبیعی این موجودات شیرین به نشاط و شادابی، یکی از رایج ترین مشکلات والدین خسته شدن و پرخاشگری کودکان در زمان عکاسی است و لذا می خواهند بدانند چگونه برخورد کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت مهم ترین عامل در عکس العمل نشان دادن کودکان در عکاسی کودک ، عکاس آتلیه کودک است. در واقع یک عکاس کودک باید به قدری مهارت و صبر و حوصله داشته باشد که از خسته شدن و پرخاشگری و ناراحتی کودک در آتلیه کودک جلوگیری کند. این مسئله سبب شد که بگوییم یک عکاس حرفه ای کودک و با صبر و حوصله از مهم ترین فاکتورهای یک آتلیه کودک تخصصی و حرفه ای است.

از این رو یک آتلیه کودک تخصصی و حرفه ای و خوب باید از عکاسانی برخوردار باشد که تبحر و تجربه بسیار بالایی در حوزه عکاسی کودک داشته باشند. در واقع عکاس کودک درآتلیه عکس کودک باید بتواند به خوبی با کودک ارتباط دوستانه برقرار کند و حتی بتواند عکس دلخواه و مد نظر خود را از بین شیطنت های کودک بیاندازد. هنر و دقت تنها مهارت های لازم یک عکاس کودک نیست. یک عکاس حرفه ای کودک باید به دکوراسیون و طراحی های گرافیکی خاص نیز دسترسی داشته باشد تا بتواند با استفاده از آن ها سریع تر و بهتر از کودک عکاسی کند و کودک خسته نشود.

 

عکس کودک

 

ارتباط عکاس با کودک در آتلیه کودک

در واقع زمانی که یک عکاس کودک بتواند ارتباط صمیمی و دوستانه با کودک در آتلیه کودک برقرار کند دیگر کودک خسته ، ناراحت و پرخاشگر  نمی شود و این ارتباط صمیمانه کودک و عکاس سبب می شود چهره کودک در عکس شاداب و خندان باشد و به طور کلی یک فضای صمیمی در آتلیه کودک به وجود ﺁید. اگر فضای یک آتلیه کودک دلگیر باشد کودک نیز احساس تنش و دلگیری می کند و همین موضوع زمینه پرخاشگری و ناراحتی او می شود.

دیگر موردی که کمک می کند کودک در زمان عکاسی در آتلیه کودک خسته نشود شناخت خلق و خوی کودک است. در واقع یک عکاس کودک حرفه ای باید شناخت لازم از روحیات کودک داشته باشد و با درک صحیح داشتن از روحیات کودک و صحبت کردن با والدین با خلق و خوی کودک آشنا شود. عکاس کودک می تواند با دوست شدن و بازی کردن با کودک از بهانه گیری ها و پرخاشگری های کودک در حین عکاسی کودک جلوگیری کند.

 

کنترل خشم کودک در آتلیه کودک

 

دمای هوا در آتلیه کودک

فاکتور بعدی که مهم می باشد این است که کودکان بسیار حساس هستند و وقتی از کاری خسته شوند بهانه گیر می شوند یکی از این بهانه ها در زمان عکاسی کودک دمای محیط در آتلیه کودک است. در واقع کودکان در زمان عکاسی و خسته شدن واکنش های شدیدی به تفاوت دمایی نشان می دهند که این مورد در زمان عکاسی کودک در آتلیه کودک به وفور مشاهده شده است. در این راستا برای اینکه بتوانید از تنش و پرخاشگری کودک در حین عکاسی کودک جلوگیری کنید بهتر است دمای محیط داخلی آتلیه کودک را به گونه ای تنظیم کنید که کودک دچار بی قراری و تنش نشود. از این رو می توان گفت از دیگر فاکتورهای یک آتلیه تخصصی کودک داشتن سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب است.

 کنترل خشم کودک در آتلیه کودک

 

تماس جهت رزرو در آتلیه تخصصی کودک بنسای بهترین آتلیه کودک شرق تهران :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

دکمه تماس با ما