تاثیر شخصیت های کارتونی و عروسکی در آتلیه عکس کودک

تاثیر شخصیت های کارتونی و عروسکی در آتلیه عکس کودک

 مقاله امروز ما در وبلاگ آتلیه تخصصی کودک بنسای اختصاص دارد به تاثیر شخصیت های کارتونی در آتلیه کودک که می توان گفت موثرترین روش در عکاسی کودکان است

شخصیت های کارتونی محبوب در هر دهه می تواند خاطره انگیز باشد و شاید ما نیز گاهی دلمان برای کارتون های زمان کودکی مان تنگ شود و دوست داشتیم حالا که به عکس های دوران کودکی مان نگاه می کنیم، اطراف عکس پر از کاراکترهای کارتونی دوست داشتنی باشد

 

حتی نوع لباس و پوشش ما نیز می توانست الهام گرفته از یک شخصیت کارتونی مورد علاقه ما باشد. اما به هر حال دیگر گذشت و اکنون باید به فکر کودکان دلبندمان بود و آن ها را به آتلیه کودک مدرن و خلاق برد تا تاثیر شخصیت های کارتونی را به خوبی و با چشمان خود در عکس کودکمان شاهد باشیم

 

تاثیر تم در آتلیه کودک بنسای

 

برای درک بهتر و اثر فوق العاده این مدل از عکاسی کودک پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله امروز کنار ما در وب سایت آتلیه کودک بنسای در شرق تهران باشید.

عکس های به یاد ماندنی با شخصیت های کارتونی در آتلیه کودک :

رفتار هر کودکی می تواند نشانگر بازی ها و کارتون هایی باشد که می بیند، خیلی وقت ها اثری که یک شخصیت کارتونی در رفتار کودکان دارد فراتر از تربیت خانوادگی می تواند باشد.

 

انس کودکان با شخصیت های کارتونی مثل بن تن، توئیتی، پاندا، اسپایدرمن، باب اسفنجی و صدها کارتن یا انیمیشن دیگر باعث شد برخی از عکاسی ها یا حتی خانواده های خلاق از طریق این کاراکترهای کارتونی مشهور، از کودکان عکس بگیرند

 

 آتلیه تخصصی کودک شرق تهران

آتلیه کودک شرق تهران

شخصیت کارتونی در عکاسی کودک

 

 

عکس های به یاد ماندنی با شخصیت های کارتونی در آتلیه عکس کودک و تاثیر شخصیت های کارتونی به حدی است که کودکان بدون هیچ گونه آزار یا اجباری می توانند مدل ها و ژست های زیبا برای عکاسی کودک داشته باشند.

کودکان با شخصیت های کارتونی زندگی می کنند و گاهی خود را جای آن ها می بینند و تمام وسایل اتاقشان را طبق شخصیت کارتونی خود می چینند. این اتفاق در مورد عکاسی نیز می افتد و یک عکاس کودک ماهر ( آتلیه تخصصی کودک بنسای ) که با روحیات کودکان آشنا است می تواند کاملا تاثیر شخصیت های کارتونی در عکاسی کودک را مشاهده نماید و نتیجه مطلوبی دریافت کند.

 

تم عکاسی کودک

عکاسی کودک بنسای شرق تهران


تاثیر شخصیت های کارتونی در عکاسی کودک چگونه است؟

تاثیر شخصیت های کارتونی در عکاسی کودک بر کسی پوشیده نیست و تقریبا همه بر این باور هستند کودکان هر چه را که دوست داشته باشند راحت تر با آن کنار می آیند و مقابله نمی کنند.

عکس گرفتن از کودکان گاهی به دلیل توجه بی اندازه آن ها به اطراف یا خستگی از حالت های عکس، می تواند دشوار باشد اما تاثیر شخصیت های کارتونی در عکاسی  کودک نشان می دهد که چقدر کودکان در نحوه عکاسی همکاری داشته و عکس هایی زیبا و جاودان می اندازند.

گاهی می توان پوشش کودکان دلبندتان را طوری انجام دهید که شبیه کاراکتر کارتونی یا فانتزی خود شوند. نکته مهمی که  در یک آتلیه کودک باتجربه در عکاسی کودک باید توجه شود، ایجاد شرایط راحت برای کودک است. چرا که قرار نیست به هر قیمتی برای تاثیر شخصیت های کارتونی بر کودک، آن ها آزار یا صدمه ای در آتلیه عکاسی کودک ببینند.

نوزادان و کودکان دلبند خود را می توانید به ظاهری کارتونی آراسته کنید و از دیدن عکس هایش لذت ببرید. برخی از این مدل عکس ها که خانواده ها کاملا تاثیر شخصیت های کارتونی بر عکس کودک را در آن مشاهده نموده اند عبارتند از :

    عکس گرفتن از کودکان با توجه به شخصیت کارتونی لاکپشت های نینجا

    عکس از کودکان دلبند و نازنین بر اساس نقش های جنگ ستارگان

    عکس هایی با عینک های فانتزی مانند هری پاتر

    عکس بر اساس شخصیت های مبارز کارتونی

    عکس هایی طبق کاراکتر کارتونی آلیس

    عکس هایی با پوشش بن تن و

نکات مهم در عکاسی کودکان و استفاده از سبک کارتونی :

در آتلیه کودک عکاسی از کودکان و نوزادان کار بسیار دقیق و حساسی است و برای آنکه کودکان به فرم شخصیت های فانتزی در آیند و تاثیر شخصیت های کارتونی  مشاهده شود نیاز است به برخی نکات مهم در عکاسی کودک و استفاده از سبک کارتونی در آتلیه کودک توجه ویژه شود.

اولین نکته مهم در عکاسی کودکان، صبر و حوصله یک عکاس کودک در آتلیه کودک است که باید با خونسردی و آرامش مدل های عکس کودک مختلف به کودکان در آتلیه کودک دهد. نکته مهم بعدی که یک عکاس کودک دوست دارد تاثیر شخصیت کارتونی را به خوبی ببیند، انتخاب کاراکتر کارتونی متناسب با کودک است.

انتخاب آتلیه کودک خوب برای عکاسی کودک، فضایی دلنشین و عکسی حرفه ای خاطره ای تازه و همیشگی در دل والدین به جا می گذارد.

عکاسان کودک حرفه ای که از طریق شخصیت های فانتزی و کارتونی از کودکان عکس می گیرند باید ارتباط خوبی با آن ها داشته باشند و به خوبی بتوانند شیطنت های کودکان را از طریق همین پوشش های کارتونی مهار کنند تا شخصیت های کارتونی را به وضوح ببینند

در آتلیه تخصصی کودک و نوزاد بنسایی در شرق تهران میتوانید با خیالی راحت به این مهم دست یابید .

تلفن رزرو :

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

 

دکمه تماس با ما