نکات عکاسی بارداری در آتلیه بارداری

نکات عکاسی بارداری در آتلیه بارداری

آلبوم عکس بارداری یکی از بیادماندنی ترین نوع آلبوم هاست که پس از چند سال با مشاهده آن آلبوم زیبا یاد خاطرات زیبای گذشته خود خواهید افتاد. معمولا با ترک های شکم موقع بارداری هیچکسی تمایل ندارد مدل عکاسی بارداری شود، اما عکس بارداری اثبات شگفت انگیزی از دوران بارداری شماست و یک یادگاری با ارزش برای کودک شما در آینده است که در آتلیه تخصصی بارداری بنسای ( آتلیه کودک شرق تهران) می توانید آن را به بهترین شکل ثبت نمایید.

قبلا در مورد نکات عکاسی بارداری که لازم است رعایت کنید توضیحاتی در وب سایت آتلیه کودک بنسای مطرح کرده بودیم امروز نیز در مورد نکات دیگری صحبت خواهیم کرد تا عکسی جذاب در آتلیه بارداری داشته باشید.

برای ثبت دوران شیرین بارداری که برای هر مادری به یاد ماندنی است لازم است برخی از نکته های عکاسی بارداری در آتلیه باردای را یاد آور شویم. در عکس های بارداری بیشتر تمرکز روی شکم است. ولی اگر در زمانی این عکس های دوران بارداری گرفته شود که شکم خیلی بزرگ است، مادر نمی تواند ژست باردرای خوب را برای عکاسی بارداری در آتلیه بارداری بگیرد.

بنابراین ما در آتلیه تخصصی بارداری بنسای بهترین زمان عکاسی حاملی را روی 30 تا 35 هفتگی پیشنهاد می دهیم . در این زمان شکم مادر گرد شده اما هنوز زیاد سنگین نیست. البته بارداری ها و باردارها یکسان نیستند و با هم تفاوت دارند. ولی در اغلب موارد این زمان بهترین زمان جهت عکاسی حاملگی  است.

اگر عکاسی بارداری برای روزهای آخر موکول شود، برای مادر با ناراحتی همراه خواهد بود و بسیار کار سختی برای مادران باردار است، زیرا روی احساس زیبای عکس بارداری تاثیر خوبی نخواهد داشت. از طرفی نباید زمان عکاسی بارداری را خیلی زود هنگام در نظر گرفت، زیرا فرم شکم مادر در عکس های بارداری پیدا نخواهد بود و عکس حاملگی جالبی از آب در نمی آید.

 

ژست عکاسی بارداری در آتلیه کودک و بارداری

آتلیه تخصصی بارداری

 

آتلیه تخخصی بارداری شرق تهران.

آتلیه بارداری و نوزاد شرق تهران

 

 

ژست عکاسی حاملگی

از سری ژست های محبوب عکس بارداری، عکس گرفتن خانم همراه با همسر در آتلیه بارداری می باشد. در این دوره می توانید با ژست های عاشقانه و خلاقانه بارداری عکس های زیادی بگیرید. همچنین  می توانید با سایر اعضای خانواده و وسایل نوزادی ایده های زیادی بدهید و تصاویر به یاد ماندنی ای در استدیو بارداری ثبت کنید.

 

مدل عکس حاملگی در آتلیه کودک و بارداری

 

آتلیه تخصصی باردای نارمک

 

ژست عکس بارداری

 

مدل عکس بارداری

 

مدل عکس بارداری

 

عکاسی بارداری

 

آتلیه تخصصی کودک و بارداری

 

یک ژست عکس بارداری در آتلیه بارداری، مدل عکاسی حاملگی با متد سایه است. این تصاویر جوری در آتلیه بارداری گرقته می شوند که مدل عکس بارداری را به صورت تیره نشان می دهند و بیشتر ژست حاملگی و حالت بدن نمایان می شود.

 

ژست بارداری

 

آتلیه تخصصی بارداری و نوزاد شرق تهران

 

مدل عکس حاملگی در آتلیه بارداری

 

با استفاده از وسایلی که برای فرزند خود گرفته اید می توانید عکس های بارداری زیبایی در حالت انتظار بگیرید. همچنین می توانید از عکس های سونوگرافی دوران بارداری برای مدل عکاسی حاملگی در آتلیه بارداری استفاده کنید.

 

مدل عکس بارداری

 

آتلیه بارداری تهران پارس

 

آتلیه تخصصی بارداری رسالت

 

ایده عکاسی بارداری

 

در آتلیه تخصصی بارداری بنسای بهترین عکسها در دوران حاملگی ثبت خواهد شد. جهت رزور عکس دوران حاملگی در آتلیه بارداری بنسای در شرق تهران با شماره های زیر در تماس باشید.

آدرس: شرق تهران - اتوبان رسالت نرسیده به اتوبان باقری جنب ایستگاه مترو علم و صنعت شهر کودک شاپرک طبقه ٥ واحد ٥٠٤

دفتر:

۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱

۷۷۱۸۹۶۲۴

برخی از عکسهای استفاده شده در این پست اینترنتی می باشد.

 

دکمه تماس با ما