عکاسی کودک و نوزاد با تم سبز در آتلیه کودک

عکاسی کودک و نوزاد با تم سبز در  آتلیه کودک

عکاسی کودک دنیایی از رنگ و زیبایی است، به شرط آنکه انتخاب ها برای دکور و بک گراند در آتلیه کودک با دقت و تمرکز انجام گیرد. نوزادان از بدو تولد چهره ای ساده و دوست داشتنی دارند، آنها بدون هیچ آرایش و پیرایشی سرشار از زیبایی هستند به همین خاطر عکاسان باید به این موضوع دقت داشته باشند که این نکته را مد نظر داشته باشند که زیبایی نوزاد را با انتخاب فضای اشتباه برای عکاسی کودک، تخریب نکنند.

 

صورت نوزادان هیچ رنگ و لعابی ندارند به همین خاطر نباید از رنگ های سرد و خنثی بیش از اندازه ی استاندارد در عکاسی کودک استفاده کرد. چنانچه آتلیه کودک و نوزاد از رنگ های بی روح برای پس زمینه یا دکور استفاده کنند، چهره ی نوزاد سرد و یخی نشان داده خواهد شد.

 

عکاسی نوزاد   آتلیه کودک

تم عکس کودک

 

تم سبز در عکاسی نوزاد یکی از انواع تم هایی است که ما در آتلیه کودک بنسای از آن بهره می بریم. سبز رنگی سرد است اما ما در آتلیه کودک به دقت تلاش می کنیم تا شرایطی را در عکاسی کودک فراهم کنیم که ترکیب رنگ ها، سرد و گرم را داشته باشند و عکسی با رنگ های خیره کننده در آتلیه نوزاد و بارداری بنسای (آتلیه تخصصی کودک شرق تهران) ثبت کنیم.

انواع طیف رنگ های سبز شامل سبز روشن، لجنی، زمردی، یشمی، لیمویی، سبز آبی، سبز تیره، زیتونی و سبز چمنی است.

 

 

آتلیه تخصصی کودک بنسای

آتلیه کودک شرق تهران

عکاسی نوزاد

 

این رنگ نماد صلح و آرامش است و شاید به این دلیل که در طبیعت نیز بر همه چیز چیره است، به عنوان رنگی برای رشد و زندگی شناخته می شود.

برای عکاسی کودک در آتلیه کودک با رنگ سبز، شما نیاز دارید تا ابتدا فضایی را فراهم کنید که طیف سبز را از روشن تا تیره داشته باشید. برای زیباتر شدن دکور می توانید از عروسک ها یا وسیله هایی با رنگ های گرم استفاده کنید تا عکس کودک جذاب تری را بیندازید.

 

عکس کودک با تم سبز

آتلیه تخصصی بارداری و نوزاد شرق تهران

آتلیه تخصصی کودک و مادر

 

اگر نوزاد دختر بود، می توانید از انواع هدبندهای مختلف با طرح گل های رنگی برای عکاسی کودک انتخاب کنید. البته شما می توانید عکس را یک دست سبز نگه دارید که این هم زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را دارد.

با نرم افزارهای ادیت و ویرایش عکس می توانید، پس از عکاسی از نوزاد، تغییراتی را در نور یا پس زمینه ایجاد کنید که می تواند یک عکس حرفه ای تر و رویایی تر را به شما هدیه دهد.

 

در آتلیه کودک بنسای در شرق تهران (آتلیه کودک نارمک - آتلیه کودک تهرانپارس ) مشاورین عکاسی از کودک و نوزاد بهترین پیشنهادات و ایده ها را جهت عکاسی از کودک شما به شما پیشنهاد خواهند داد.

 

 با شماره های زیر جهت مشاوره و رزرو آتلیه کودک بنسای تماس بگیرید :

 

۷۷۱۸۹۶۲۴

۷۷۱۹۱۶۵۹

 

دکمه تماس با ما