عکاسی نوزاد دختر در آتلیه کودک

عکاسی نوزاد دختر در آتلیه کودک

وقتی می خواهیم عکاسی کودک انجام دهیم اولین چیزی که به فکرمان می رسد این است که چه مدلی تم بچینیم و یا زمینه عکس کودک چه باشد؟ برای عکس نوزاد دختر می توانید از پارچه های رنگی، گل، پاپیون و انواع وسایل تزیینی استفاده کنید.

 

برای عکاسی نوزاد دختر بهتر است از رنگ های شاد و زنده در آتلیه عکس کودک استفاده کنید. البته اجباری در این مورد نیست و می توانید بدون محدود کردن خود تم عکس های زیبا برای عکاسی بچینید.

با ایده های خلاقانه در آتلیه نوزاد می توانید عکس های زیبا و متفاوتی داشته باشید. برای اینکه ایده های شما متفاوت باشد لازم است که مدل های زیادی از عکس نوزاد دختر را در سایت آتلیه کودک بنسای و یا اینستاگرام ما ببینید.
با این کار ایده های جدیدتر و جالب‌تری به ذهن شما برای عکاسی کودک خواهد رسید. در این مطلب وبلاگ آتلیه کودک بنسای مدل های خلاقانه ای از عکس نوزاد دختر در آتلیه کودک  آورده شده است.
برای عکس کودک و نوزاد دختر می توانید از لباس های خلاقانه در آتلیه کودک استفاده کنید. یکی از محبوب ترین لباس ها برای دختربچه ها لباس عروس یا پروانه و پری دریایی است. این لباس را می توانید به صورت آماده تهیه کنید و یا با پارچه آن را درست کنید. لباس ستاره دریایی، زنبوری و خرگوشی نیز برای دختران زیبا می شود.

 

آتلیه عکس کودک

 

لباس عکس کودک

 

تم عکس کودک

 

آتلیه کودک شرق تهران

 

آتلیه کودک بنسای

 

آتلیه شرق تهران

 

نکته دیگری که باید در آتلیه کودک درنظر بگیریم این است که مدل عکس نوزاد دختر ویژگی‌های متفاوتی نسبت به مدل عکس نوزاد پسر یا حتی عکاسی بارداری دارد. شما با یک نوزاد با وضعیت غیرقابل پیش بینی و همچنین با وضعیت جسمی نسبتاً ضعیف مواجه هستید. خانواده‌ها در مورد عکاسی نوزاد حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند و نگرانی بیشتری دارند. از طرفی دیگر عکاسان هم باید الزامات اولیه برای گرفتن یک عکس زیبا و استاندارد فراهم کنند. با قرار دادن ابعاد مختلف عکاسی، به این نتیجه می‌رسیم که باید موارد زیر برای عکاسی نوزاد رعایت شود:

 

بهتر است هنگام خواب نوزاد باشد

یک نوزاد در طول ۲۴ ساعت بیش از ۱۸ ساعت را در خواب به سر می‌برد. این می‌تواند یک فرصت خوب برای عکاسان آتلیه و برای خانواده‌ها باشد. در حقیقت زمانی که نوزاد خواب است شما برای پیدا کردن و اجرای مدل عکس نوزاد دختر محدودیت کمتری دارید و می توانید بهترین ژست عکاسی نوزاد را در آتلیه کودک بدست آورید . با توجه به انعطاف پذیری بدن نوزادان و همچنین شکل پذیری آن، شما می‌توانید در ساعت‌هایی که نوزاد خواب است ایده‌های مختلف عکاسی نوزاد را اجرا کنید. البته در این مورد باید توجه داشته باشید که فشار زیادی به بدن نوزاد وارد نکنید و کاملاً مدل‌های انتخابی شما با آنها هماهنگی داشته باشد.

 

عکس نوزادی

 

ژست عکس نوزاد

 

آتلیه کودک

 

باید با توجه به شرایط فیزیکی و جسمی نوزاد انجام شود

شرایط فیزیکی و جسمی نقش مهمی در انتخاب ژست و مدل عکاسی کودک دارد و در مورد انتخاب مدل عکس نوزاد دختر هم این وضعیت حاکم است. طبیعتاً شما انتظار ندارید که فشاری بیش از ظرفیت و وضعیت فیزیکی و جسمی نوزاد به او وارد کنید. در این مورد خانواده‌ها نمی‌توانند دخالت چندانی داشته باشند و بهتر است که روند عکاسی نوزاد کاملاً تحت کنترل آتلیه کودک صورت گیرد. کادر آتلیه کودک بنسای (آتلیه کودک شرق تهران) به دلیل تجربه بالای خود در زمینه عکاسی کودکان و عکاسی نوزادان، به خوبی می‌دانند که در چه حدی می‌توانند تغییراتی در بدن کودکان در آتلیه کودک به وجود بیاورند و از این وضعیت برای فرآیند عکاسی خود نهایت بهره را ببرند.

 

آرام و خلوت

آرام و خلوت بودن فضای آتلیه کودک برای عکاسی نوزادان از چند جهت می‌تواند به شما کمک کند. در بندهای قبلی اشاره کردیم که گرفتن عکس در زمانی که نوزاد خواب است بهترین انتخاب ممکن است. این یعنی شما برای انتخاب مدل عکس نوزاد دختر محدودیت کمتری دارید. از طرف دیگر فضای آرام و خلوت باعث آرامش روحی نوزاد هنگام عکاسی نوزاد در آتلیه کودک می‌شود و این کار شما را برای عکاسی ساده‌تر می‌کند. به همین دلیل حتی اگر عکاسی در بیمارستان یا عکاسی در منزل را هم انتخاب می‌کنید، سعی کنید که فضای آرام و خلوت به وجود بیاورید تا عکاس آتلیه بتواند کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

 

 تماس و رزرو آتلیه کودک بنسای : 

۰۲۱۷۷۱۹۱۶۵۹ ۰۲۱۷۷۱۸۹۶۲۴

دکمه تماس با ما