تم پاییز در آتلیه کودک

تم پاییز در آتلیه کودک

در این روزها، اکثر آتلیه ‌های عکاسی کودک در مناسبت‌های مختلف، تم عکاسی مرتبط با آن را طراحی کرده و برای عکاسی کودک با خانواده‌ها اعلام آماده باش می‌کنند. عکاسی از کودکان با تم پاییزی هم از برجسته‌ترین تم‌های آتلیه کودک است. طراحی یک تم عکاسی کودک برای آتلیه کودک و نوزاد ، به دانش و اطلاعاتی در زمینه‌های هنری، روانشناسی، دکوراسیون و عکاسی نیازمند است.

 

پاییز فصل رنگ‌هاست. بسیاری از علاقه مندان عکاسی کودک و ترجیح می‌دهند در این فصل زیبا و رنگارنگ تصاویری چشمگیر و در عین حال خلاقانه از کودک ثبت کنند. اما اگر بخواهیم از لحاظ مسائل فنی به قضیه نگاه کنیم، باید تکنیک‌های عکاسی کودک در پاییز را زیر ذره‌بین ببریم و بررسی کنیم.

 

آتلیه عکاسی کودک

 عکاسی کودک

 

همیشه یکی از جذابیت های عکاسی کودک تم پاییزی است، رنگهای گرم و گیرای تم پاییز در عکاسی کودک، واریاسونی چشم نواز که بازه آن از زرد و نارنجی تا قرمز و اخرایی و عنابی و قهوه ایست. اگر کمی اهل ذوق و هنر عکاسی باشید، پادشاه فصلها برای شما، همانا پاییز است. عکس های کودک با تم پاییزی همیشه چشم نواز و گیرا هستند.

اگر خودتان عکاس هستید، بزنید به دل کوچه پس کوچه های پر دار و درخت شهرتان و قابهای بینظیری را ثبت کنید. اگر خانم خانه هستید، با چند چیدمان ساده و کم خرج و هیجان انگیز، می توانید روحی دوباره به فضای منزلتان ببخشید. ترکیب تعدادی برگ خشک پاییزی که شسته و رزین زده شده اند، چند کدوی تنبل نارنجی، تعدادی چوب دارچین، میوه های بلوط یا کاج و چیزهایی از این قلم، براحتی فضایی گرم و دوست داشتنی به خانه تان می بخشند.

 

 آتلیه نوزاد و بارداری

 

اگر قرار است بزودی مادر شوید و باردار هستید، تعدادی لباس بارداری با تم رنگهای پاییزی تهیه کرده و با مراجعه آتلیه کوک و بارداری بنسای آتلیه تخصصی کودک در شرق تهران، تعدادی عکس بارداری و از خود و همسر و کوچولوی در راهتان، ثبت کنید. اگر هم پدر و مادر شده اید، که دست کوچولوی دلبندتان را گرفته و خانوادگی سری به آتلیه نوزاد و آتلیه کودک بنسای بزنید و چند قاب زیبا و چشم نواز با تم های پاییز یا تم هالوین در آتلیه کودک ثبت کنید. مراسم هالوین هم که زمان آن در پاییز است، از مراسم هیجان انگیز و دوست داشتنی برای عکاسی کودک است. طوریکه با یک دکور و لباس هالوین جذاب، حسابی سر ذوق می آیند و برای عکاسی کودک با شما و تیم آتلیه کودک همکاری خواهند کرد.

آتلیه کودک

 

ژست عکس کودک

 

زوجهای تازه و جوان هم که دیگر این فصل متعلق به آنهاست، می توانند یا در دل طبیعت برگریز و هزار رنگ پاییز یا در آتلیه، چند قاب عاشقانه و پاییز از این روزگار شیرین و عاشقانه هایشان ثبت کنند و  به یادگار بگذارند.

دکمه تماس با ما